Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gilraen^

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Gilraen^ »

Mijn bril heeft net besloten in twee te breken (ok misschien heb ik wel heel klein beetje geholpen door hem te laten vallen). Maar net nu ik geen lenzen in huis heb en al heel lang geen reservebril :S
Ik heb hier de tekens op extra groot staan en gelukkig een tijdschriftje, maar pfff voelt heel raar zo keislecht zien.
cinderella

Bericht door cinderella »

Oei, en je hebt je oude brillen ook echt weggegooid? Met een bril van pak 'm beet 5 jaar oud kun je vaak nog redelijk goed zien.
toen doet er nu niet meer toe
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ja mijn bril viel zowat uit elkaar toen ik deze kocht dus helaas. Ik heb nog wat lenzen gevonden van een heel wat mindere sterkte. Bedacht me ook dat beetje correctie nog steeds beter is dan geen. En zo blijkt het werkt (een beetje).
Ironische is natuurlijk dat ik me van de week bedacht dat ik eigenlijk een reservebril moest, stel dat bril gebroken was met die mep...
kitten

Bericht door kitten »

Ik begin het contact met WS een beetje te verliezen... ontgroeien of zo... :nopompom:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:Ik begin het contact met WS een beetje te verliezen... ontgroeien of zo... :nopompom:
Wil je 'ns uitleggen? Hoe komt dat dan? :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
nijntje

Bericht door nijntje »

@kitten: Herkenbaar gevoel. Ik leg mij er bij neer en probeer dan maar het contact met ws-ers themselves te behouden. De behoefte om bij het forum betrokken te zijn lijkt te fluctueren ofzo. De behoefte aan 1-1 contact met sommige ws-ers lijkt redelijk constant te zijn. En de vriendschappen zijn imo niet afhankelijk (meer) van WS.

En hell, echt beginner ben ik onderhand ook niet meer. Dus misschien is het gewoon een normale ontwikkeling?
kitten

Bericht door kitten »

Ja, dat, nijntje. Maar ik mis het wel, zat natuurlijk ook veel op WS. Het was gewoon een gewoonte. Is een gewoonte. En ik merk steeds minder behoefte om te reageren. Maar tegelijkertijd mis ik het dus wel. Of zo.
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

ik herken het ook wel hoor. Met vlagen reageer ik nog wel, maar ik zit lang niet zoveel meer achter het internet dan voorheen.

en ik mis sommige mensen ook. pluis en ruby bijvoorbeeld. en Ravelijne zie ik ook niet zoveel meer. en noni en zo nog wel een boel. Ik moet jullie ook gewooon weer irl gaan meeten. En weer eens naar next of de boot ofzo.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik reageer ook lang overal niet op hoor, en voor mij zit de waarde van WS vooral in de RL contacten. Ik heb hier vriendschappen opgebouwd die me enorm dierbaar en waardevol voor me zijn.

Ik ben heel benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen als de kleine er straks is, hoeveel we dan nog gaan meeten enzo. Maar goed, dan zijn er altijd nog prive afspraken...

:kiss: @ kitten, gewoon omdat het kan.
MILF :grin_ani:
murron

Bericht door murron »

En zelfs de real contacten /vriendschappen gaan over (als je ineens niet meer single bent,eventjes je bdsm-leventje in een hoekje zet of als er andere aspecten meespelen :icon_sad: )

ach jah die dingen wennen ook
mej.s

Bericht door mej.s »

In het leven komen en gaan mensen, ook op fora. Nu moet ik zeggen dat ik altijd menselijk contact prefereer boven internetcontacten tenzij er vriendschappen uitgroeien waarbij niet alleen BDSM een onderwerp is. Dat is minimaal, maar het kan wel. Ik reageer ook niet altijd hoor, geen tijd, geen zin of onderwerpen waar ik niets heb. Meetings ga ik amper omdat ze te ver weg zijn of we in het weekend al andere dingen gepland hebben.

Ook heb ik niet echt veel op met offtopic onderwerpen. Natuurlijk reageer ik wel, maar ik houd bijna alles prive. Soms heb ik wel de kleine behoefte om te reageren maar ik lees amper een echte interactie overigens. Meestal gaat het om je mening kwijt te willen en dat is het dan. Een vorm van je belangrijk vinden omdat je 'het zo goed weet'.
Als ik iets kwijt wil wat heel persoonlijk is bel ik wel mijn vrienden om daarmee te praten. Ook de hoeveelheid knuffels die gegeven worden heb ik niet veel mee. Ik reageer alleen als ik iets toe kan voegen. Een virtuele knuffel is het net niet voor mij met allerlei smileys enzo.
mej.s

Bericht door mej.s »

murron schreef:En zelfs de real contacten /vriendschappen gaan over (als je ineens niet meer single bent,eventjes je bdsm-leventje in een hoekje zet of als er andere aspecten meespelen :icon_sad: )

ach jah die dingen wennen ook
Klinkt lullig, maar is wel waar. Als je even niets hebt met het onderwerp op een forum waar je een gezamelijkheid in hebt sta je heel snel buiten de groep. Het is net als op het schoolplein vroeger... je moet meelopen anders ben je een buitenbeentje en vervalt de interesse.
chell

Bericht door chell »

Ik heb dat gevoel al veel langer. Daarom was ik ook weg. En ben ik nog steeds nauwelijks aanwezig hier.

Maar ik reed daarstraks langs het WS-kampeerdorp en toen begon het wel weer enorm te kriebelen!
petra

Bericht door petra »

schuif hier aan...... mopperd vreselijk boos huilen klaar mee...
murron

Bericht door murron »

Buitenbeentje ,zo voel ik het niet ,maar idd de interesse gaat voorbij en dat steekt wel beetje.(komt ervan als je bijna een week ziek bent geweest en je hersens overuren maken :) )
3 jaar heb ik hier bijna dagelijks geschreven en gereageerd.Tijdens operatie en herstel van mij heb ik hier wel veel aan de knufs en smileys en dergelijke gehad gehad..jeeh contact met de buitenwereld en vooral mijn! wereld.Na gechraste D/s en andere relaties ook kreeg ik steun van hier.Vragen werden beantwoord,werd uitgenodigd voor feestjes,avondjes weg enzo,maar door omstandigheden..financieel,mentaal,oppas voor kids,geen lef hebben,geen energie enz,zei ik steeds vaker nee sorry.
Ik zonderde mij steeds meer af,en dan kom je in zo'n heerlijk cirkeltje terecht.
Vriendschappen gaan over,hooguit van een enkeling die een berichtje terug doet als je zelf weer een poging probeert.

Vaak door eigen gedrag gebeuren die dingen...alleen wel jammer als andere partijen niet naar omstandigheden kijken en het gedrag niet door kunnen zien.

edit : was reactie op mej.s ..waren inmiddels alweer nieuwe berichten tussendoor gekomen
Plaats reactie