phedre schreef:Met i-net contacten geldt heel sterk het 'uit het oog - uit het hart' principe, nog sterker dan irl.
Ben ik ook niet helemaal mee eens hoor... Met hoeveel van je oud-klasgenoten heb je nog contact? Of buren van een vorig adres? Of oud-collega's? Ik kan ze van alles bij elkaar op 1 hand tellen en dat contact is meer kennissen dan vrienden geworden. Als je regelmatig contact hebt, ontstaan vriendschappen. Als dat contact wegvalt, dan verwatert de vriendschap vaak ook. C'est la vie.
@Crownless: ik vind jou een van de meest interessante mensen op dit forum. Ik heb jouw mening altijd erg hoog gewaardeerd (als Crownless reageert, weet je al dat erover is nagedacht en dikke kans dat ze je frisse, nieuwe inzichten geeft!). Dat je dat zelf nu niet ziet en elke kritiek als een moker hamer voelt, dat is je depressie, meis. Hij houdt je voor de gek en verbergt hoe tof je werkelijk bent! En hoeveel mensen daadwerkelijk om je geven en hoe positief ze over je denken. Geloof hem niet!!
En voor de rest, ik zeg: het is weer eens tijd voor een goeie meeting! We hebben al een hele poos geen bubble thee meer gedronken en wanneer was de laatste dedicated off topic meeting*?
*Deze term verzin ik ter plekke voor een meeting die een nilla onderwerp heeft, zoals paardrijden, tango dansen, bioscoopbezoek etc