Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
grotemuil

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door grotemuil »

Voorlopig voor mij dus geen date meer. Ben er ff helemaal klaro mee. Ben net 10.000 euro kwijt om potverdikke gewoon ff een bak koffie te drinken
Blue

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Phedre, ohh, zo kan het dus ook, wat was de uiteindelijke reden dat je uiteindelijk gillend weg bent gerend?

Grotemuil, duur bakkie geweest..

We hebben de eerste kennismaking als hij terug is van vakantie, dus geduld.. lastig.. kriebels..
grotemuil

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door grotemuil »

Hahaha blue ja. Verdomd duur bakkie Lach als een boer met kiespijn. Wat theoretisch onmogelijk is. Want ik heb ze er vorige week uit laten halen. Het voelde of ik een intercity had terruggekopt
Blue

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Blue schreef: 17 jul 2019, 15:55 Phedre, ohh, zo kan het dus ook, wat was de uiteindelijke reden dat je gillend weg bent gerend?

Grotemuil, duur bakkie geweest..

We hebben de eerste kennismaking als hij terug is van vakantie, dus geduld.. lastig.. kriebels..
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

Geduld is lastig bij subbiekoorts, sterkte Blue! Hebben jullie wel contact terwijl hij op vakantie is? Een beetje flirten via berichten is ook leuke voorpret, toch? :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door tessie »

Oh ja, mijn eerste date, ik weet niet eens meer precies wat we gingen doen, maar we eindigden bij hem thuis. Waar we een poging deden tot spelen, maar ik viel al bijna flauw bij het zien van een rijzweepje haha! Daarna toch nog wel wat gespeeld. En mijn huidige man heb ik na onze eerste (lunch)date ook mee naar huis genomen en ook mee gespeeld. En mijn huidige D mee afgesproken op een feestje, want hij zou me een lift naar huis geven. En op dat feestje ook gespeeld. Super slecht spel trouwens hahahahaa :D
Maar nou ja, nu zou ik toch idd aanraden om de eerste date gewoon alleen wat te gaan drinken oid en niet gelijk te gaan spelen. Maar ja.
Blue

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Jullie zijn helemaal geen goed voorbeeld lol foei!

Ik sta nu al op springen, te stuiteren, oh die vlinders! Hij is zo fking onweerstaanbaar! :)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door isara »

Oh ik ben voor 99% wel een goed voorbeeld hoor :)
Date 1 met Ex: openbaar eten, en in het park wat gezoend
data 1 met de Man: lunch en zoenen bij de auto
date 1 met huidige speelpartner: lunchen in het park en probably zoenen

Ik heb een keer met iemand gelijk bij mij thuis afgesproken 's avonds na wat te appen, ik stierf duizend doden maar dat was leuk.
En vorig jaar met iemand van Fetlife na lunch e.d. bij mij thuis ook wat gespeeld, maar heb kende ik al van eerdere afspraken en feestjes. Dus wat ik zeg, ik heb een goed track record, hehehe.

Geniet van je vlinders en maak wel verstandige keuzes straks (sub frenzy much?)!
Blue

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Goed om dit soort verhalen te lezen!

Ondanks dat ik hem liever vandaag dan morgen zou willen ontmoeten, is het misschien juist wel goed dat hij op vakantie is, zo heb ik een paar weken de tijd om mij voor te bereiden (tot zover mogelijk is). Ik probeer mijn hoofd er bij te houden, maar het is errug lastig ;)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

Een paar weken? :faint: arme jij. Ik dacht een week ofzo. Wat lang!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Blue

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Eerder had ook niet gekund vanuit mijn kant. ;) heb de kids.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

Hoe oud zijn je kids? Merken ze dat mama vlinders in de buik heeft? (Ik ben verder helemaal niet nieuwsgierig, haha)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Blue

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Ze vragen af en toe waarom ik lach :roll:

Ze zijn 12 en 8 (en 8)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Pien »

Lachen is fijn ;)
En een paar weken! Dat is lang stuiteren en voorpret! Kan leuk zijn. En frustrerend. Maar vooral leuk denk ik
Blue

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Crownless schreef: 17 jul 2019, 16:53 Geduld is lastig bij subbiekoorts, sterkte Blue! Hebben jullie wel contact terwijl hij op vakantie is? Een beetje flirten via berichten is ook leuke voorpret, toch? :)
Ik ging er gewoon vanuit dat we contact zouden hebben in de vakantie, blijkbaar verkeerd gedacht ‘arggggghhh’
Plaats reactie