Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
phedre
Contacteer:

Re: Ik ben trots op...

Bericht door phedre »

lotus {P} schreef:nee, dat was niet het goede doel. Het was sporten in het kader van de Duchenne Sport Challenge, waarbij geld opgehaald wordt voor de Duchenne stichting.
ook een goed doel, gaaf dat je dat doet!!:)
maar heerlijk dat het dan twee goede doelen steunt!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

nou, eentje maar hoor. Mijn humeur is nog beneden peil. Ik heb zo'n bui dat ik eigenlijk me wil volstoppen met chocolade, oliebollen en allerlei andere ongezonde dingen, maar ik heb me kunnen beheersen.
fran

Ik ben trots op...

Bericht door fran »

En daar kan je weer trots op zijn lotus!
fran

Ik ben trots op...

Bericht door fran »

Ik ben trots dat ik gisteren wel naar mijn date ben gegaan. Had bijna (weer, jaja weer) afgezegd. Maar ben mijn angsten de baas gebleven en gegaan. Ik heb genoten......
kitten

Bericht door kitten »

Goed dat je gegaan bent!
Pluu

Bericht door Pluu »

De kinderkamer!! De kast had ik laatst al gedaan, nu zit de commode ook in elkaar! :static: :static: :static: I'm good!|

And even better, het alle twee de meubelstukken zijn in elkaar gegaan zonder één keer godveren. Wow, ik ben zo goed! Ik heb zó planmatig gewerkt.. eerst nagedacht hoe ik het wilde hebben voordat ik plankjes aan elkaar ben gaan schroeven! Echt, nadenken voordat je ergens aan begint... een geniale uitvinding! En zelfs de paar keer dat er wel iets mis ging of om pleurde heb ik Kotertje geen stresshormonen bezorgd (relaxt is gooood for baby.. stress is bad for baby..)! Yay, I'm such a good mummy!!! 8-)

Nu alleen de ledikant nog morgen, dan kan ik fotootjes maken. 8-)
dbj

Bericht door dbj »

Proficiat Pluu. Dat is overigens ook mijn werkwijze, eerst de handleiding lezen :lol:
Maar die had jij niet, maar gewoon inzicht hebben en gezond verstand doet ook veel goed.
dbj

Bericht door dbj »

phedre schreef:dus ... de bron om de accu te vullen vind je nergens anders dan bij jezelf dbj.... dat kleine beetje energie wat ik heb gebruik ik nu om blij te zijn met de toekomst en werken met de mogelijkheden die geboden worden, ipv terug te kijken naar wat was of te fantaseren over wat nooit zal zijn.
Hoi phedre. Om mee te beginnen las ik met stijgende verbazing jouw relaas. Klinkt als ongelooflijk in mijn oren.
Maar het is jouw wel gelukt en je hebt aangegeven hoe je erin staat.
Alleen, het verleden heeft wèl invloed op wie je bent en je kijk op het leven. Het is niet iets wat je gewoon uit je geheugen kunt deleten.
Vooruit kijken i.p.v. achterom klinkt logisch en is ook makkelijk gezegd, maar dit in de praktijk brengen is behoorlijk lastig. Ik lees dat jij steun ondervind van enkele goede vrienden bij wie je kan komen als je een minder goede dag hebt. Dat is natuurlijk heel fijn en het voelt goed.
Dat mis ik dus heel duidelijk. Ja, online zijn er wel enkele mensen, maar voor mij is dat onvoldoende. Heb liever dat ik daadwerkelijk een schouder vind waarop ik kan en mag uithuilen. En echte knuffels krijg i.p.v. virtueel.
Denk dat dit voor mij zeker zal helpen om de ingewandelde weg naar positieve energie te kunnen blijven volgen, maar dan moeten zulke lieve mensen er wel zijn...
leonietje

Bericht door leonietje »

Nee dbj, phedre zegt heel duidelijk ook dat je alleen zelf kan zorgen dat je gelukkig bent. Jij zegt in jou stukje dat jij daar anderen voor nodig hebt. Wees blij met de keren dat je rl knuffels krijgt op de feestjes en put daar positieve energie uit. Ipv negatieve energie krijgen omdat je meer knuffels wilt. Een mens krijgt niet altijd wat ie zou willen probeer daar mee te leven ipv anderen de schuld te geven. Het is moeilijk dat weet ik maar het ligt echt bij jezelf.
kitten

Bericht door kitten »

...mijn oudste twee welpjes. :inluv: Vandaag staan ze op de voorpagina van het lokale snuffertje. Begin januari treden ze met de hele club op en de dames hebben een behoorlijk prominente rol en het is echt geen stotter-stumble voorstelling met wat oude gordijnen als decor. Ik ben zo trots! Nu al! Oh, ik ga echt zo ontzettend janken bij de première! :faint: :lol: :inluv: Voor de mensen die me op facebook hebben, daar staat een foto.
fran

Ik ben trots op...

Bericht door fran »

Kan mij zo voorstellen. Je trots komt gewoon door het scherm heen glunderen!
Alex

Bericht door Alex »

@kitten: gaaf! Snap dat je helemaal trots ben op je ukkies!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@kitten: Wat een sterren heb je om je heen!
Geniet van de positieve momenten.
fran

Bericht door fran »

Op de proefcollar die ik mag dragen van mijn Meester. :banana:

Sinds dinsdag 20 december draag ik de "proefcollar" van mijn Meester. Begin juni hebben wij elkaar voor het eerst fysiek ontmoet en begon mijn ontdekkingsreis. En dat is zeker met pieken en dalen gegaan (zoals jullie met regelmaat hebben kunnen lezen). Ondertussen groeide de D/s band en was ieder spel moment een prachtige stap en een verdieping van onze relatie. Wij voelen ons een D/s stel in wording. Een soort van verloving.
Vanmorgen besefte en voelde ik hoeveel dit voor mij betekent. Het was een emotioneel moment. Ik ben zo trots en zo vreselijk blij dat deze fantastische Meester mij gekozen heeft. :static:

Ik wil jullie bedanken omdat door jullie bemoedigende woorden ik ben doorgegaan in de wondere wereld van BDSM. WS is prachtige plek waar ik, als ik ook op mijn slechts ben, welkom ben en er altijd een warme dekentje, chocolaatjes en lieve woordjes klaar staan.
kitten

Bericht door kitten »

Oh wauw, musje!! Gefeliciteerd, wat gaaf voor je!!
Plaats reactie