dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Heerscher-vd-nacht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

LOL!
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Eerst droomde ik dat we met een heleboel ws-ers in een huis zaten dat verdacht veel op dat van mijn oma leek, maar nu was het 'het WS-huis'. Niemand communiceerdemet elkaar, iedereen was aan het WS'en. De tweede verdieping was helemaal paars gekleurd. Dat betekende dat dat de X-files afdeling was. Alleen X-files leden mochten die verdieping op, en als je in de Xfiles wou posten dan moest je daarheen.

Daarna droomde ik dat ik bij Pluu op de bank zat te WS'en. Iemand had een heel oud spelletjestopic weer omhoog geschopt 'Raad het plaatje'. De bedoeling was dat je een plaatje postte van een woordspeling, en dan moest iemand anders hem raden. Anne was helemaal enthousiast. Zo enthousiast, dat ze haar eigen plaatje ging raden (een harlekleintje --> soort joker als sub). Daarna postte ze weer een soort joker maar dan als theepot, met een smiley in de tuit (niemand kon het raden). Ik merkte op tegen Pluu dat 'Raad het plaatje' weer omhoog geschopt was. Pluu: 'WAT? Ik ga het NU uitmaken met Guilty! Hij is onuitstaanbaar als hij Raad het plaatje speelt, hij houdt er nooit me op!!'. En toen vloog ze de deur uit. Ik schrok wakker met een idee van: MAAR KOTERTJE DAN?! :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
chell

Bericht door chell »

Whahaha Voleuse, echt! Hoe kom je er toch op elke keer?!?!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik droomde dat ik in de stromende regen met tijgie naar een trouwjurk was wezen kijken. Na bij mij thuis te hebben gedouched, rolde zij zich op als een tijgertje met een handdoek om haar heen. Dat deed ze voor mijn beeldscherm op mijn toetsenbord. Geen idee waarom. Ze lag mij in de weg, en ik probeerde haar weg te duwen.
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Frodo had een nieuwe app voor op het forum, en iedereen was bij elkaar voor de demonstratie. Ik was het demonstratie object. Frodo had een soort van Tipp-ex potje, en smeerde het op mijn tanden. Terwjl hij dit deed praatte hij door: 'Je moet het goed uitsmeren, en alle plekjes behandelen. Dan moet je het even laten inwerken. En als je dan de app aanzet, dan...' (*ploef*) 'verdwijnen je tanden! Dat is hartstikke handig voor als je gaat pijpen, dan zet je gewoon even je tanden uit en dan heeft niemand daar last van. En als je klaar bent, dan (*ploef*) zet je ze gewoon weer aan'. Er ging een geroezemoes door de zaal heen. Tippi zei meteen dat ze hem wel wilde hebben! Juffie hoopte maar dat hier geen nieuwe GFC van zou komen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

O. M. G. :shock: :shock:

Je hebt jezelf weer overtroffen! :schater:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Pffff... best lastig als je in plaatjes denkt... (a)
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Lollll
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Ik droomde dat we in de Efteling waren en Heerscher maakte het uit. Hij vond het allang niet leuk meer met mij en dat wist ik toch? En iedereen er omheen vond dat ook heel logisch. Toen ging hij met leonietje verder alleen het park in en ik kon hem nergens vinden en ik was zo wanhopig! En pas later besefte ik dat ik Dacrael kon bellen, maar hij had alle 4 (!) zijn telefoons uit staan en ze gingen alle 4 naar een stomme video-voicemail (??) waarop zero (neufke) uitlegde dat hij niet aan de telefoon kon komen, maar toch waren het Dacraels telefoons. En ik kon Heerscher nergens vinden. Wel mijn moeder, maar daar durfde ik niet tegen te zeggen dat Heerscher het had uit gemaakt, want die zou toch maar reageren met "ja logisch!". En ik vond een Amsterdamse vriend, maar die durfde ik het ook niet te vertellen, want dan zou die denken dat ons geplande avontuur niet door gaan en dat was ook zo, want ik kon dat nooit zonder Heerscher! En ik kon ze nergens vinden, ze negeerden en ontliepen me, want ik was stóm!

En toen werd ik wakker om half 6 en toen heb ik Heerscher wakker gemaakt en eerst heeeeeel hard geknuffeld!!!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Wat een hele nare droom Kitten.
*knufft*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Awww, dat is zeker een nare droom.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
leonietje

Bericht door leonietje »

Das echt een stomme nare droom! knufff
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wow, wat een nare droom!
Wever

Bericht door Wever »

Ik droomde afgelopen nacht dat ik kitten knuffelde. Wat later kwamen ook Crownless, bitemarks en nog 'n paar andere WS'ers er ook bij en werd 't een soort meeting in een park. Ik moest echter op tijd de trein terug halen, zodat Boefje me naar het station begeleidde.

Leuke timing qua dromen. :P

*geeft ook maar 'n echte knuffel aan kitten*
kitten

Bericht door kitten »

Awwww, was ik vannacht toch niet helemaal verlaten en alleen! :puh:
Plaats reactie