Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sayaatje

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Sayaatje »

bij ons hadden we ook 2 nummers. Is idd verwarrend!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jup, pcn nummer en studentnummer. Na 6 jaar weet ik ze allebei nog zo op te dreunen, dus het went.:clown:
MILF :grin_ani:
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Weet je wat pas onlogisch zou zijn? dat ze daar ineens, zomaar het nummer voor gaan gebruiken wat daar gewoon voor bedoelt is, namelijk het BSN.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

o? volgens mij is die toch bedoeld voor overheidszaken enz. Als je geen belasting zou betalen over loon had je het ook niet nodig voor je werkgever namelijk.
Voor studie zou dat onlogisch zijn, omdat je daar met dat nummer zowat te koop staat overal. Dat nummer gebruik je voor alles, dat kan iedereen dus ook vinden en zien.
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Dat ben je met NAW en geboortedatum ook al.
Het zou juist ontzettend wel logisch zijn omdat iedere Nederlander het heeft en het uniek is.
Verder is de ICT bij veel onderwijsinstellingen net zo lek of nog lekker dan die van de overheid, dus maak je geen illusies over veiligheid.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

NAW is iets anders dan BSN. Met een NAW nummer en een geboortedatum kun je weinig, BSN veeeel meer. Sterker nog, het NAW is geen nummer. Maar puur naam adres en woonplaats.

En nee, ik maak mij geen illusies van veiligheid. Maar juist daarom zou ik NIET het BSN nummer willen gebruiken om bij school in te loggen of whatever. Ik weet ook niet waar je dat uit op maakt.
Toran

Bericht door Toran »

bsn mág ook niet zomaar gebruikt worden, dat is aan wat regeltjes gebonden. BSN is er overigens ook compleet niet voor bedoelt, BSN is bedoelt voor de overheid. Bedrijven mogen het ook niet gebruiken voor andere zaken dan belasting- en looninformatie uitwisselen met de Belastingdienst. Zelfs niet als jij daar toestemming voor geeft.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat een k*tbedrijf is babyentiener.nl. We hebben van Jerry's moeder voor Jeejtjes verjaardag geld gekregen om daar een autostoel van te kopen. Is ook echt nodig, Jeejtje is uit de maxicosi gegroeid. Ik wilde hem direct bestellen, zaterdag is oma hier en dan kon ze hem ook zien. Plus dat we hem ook echt nodig hebben. Model uitgezocht, diverse websites vergeleken, onder andere hier was de stoel het goedkoopst, én was hij uit voorraad direct leverbaar. Binnen 1-2 werkdagen. Dat is mooi, dan zouden we hem ruim op tijd in huis hebben. Ook kregen we hier een speelgoedding extra, leuk meegenomen.

Besteld, betaald via paypal (al bij al een bedrag van 250 euro), vervolgens kreeg ik een mail bestemd voor een andere meneer en het track en trace nummer dat ik kreeg, was ook bestemd voor een ander adres.

Dus ik heb een mailtje gestuurd om dit na te vragen. Excuses dat ik die mail had ontvangen. En oh ja, de stoel was niet leverbaar, pas na 2 weken.

Ik terugmailen dat ik het daar niet mee eens was, ik had hem deze week nodig. Dus ik wilde mijn geld terug. Terwijl ik mijn mail schreef, nogmaals de website gecheckt en daar stond inderdaad dat hij leverbaar was.

Vervolgens krijg ik weer een mail dat er op de site stond dat hij beperkt leverbaar is, maar dat de bestelling zou worden geannuleerd. Binnen 8 werkdagen krijg ik mijn geld terug.

Weer een mail dat ik niet graag voor leugenaar wordt weggezet, want het stond toch echt eerst anders op de site (inmiddels de levertijd aangepast natuurlijk) en dat ik mijn geld NODIG heb voor een nieuwe stoel, ik heb niet even 250 euro extra om nogmaals dat bedrag uit te geven.

Ik heb ook geprobeerd te bellen, in hun eigen mail staat dat ze tot 14:00 uur telefonisch bereikbaar zijn, maar toen ik om 13:55 uurprobeerde te bellen, kreeg ik de voicemail.

Kortom; waardeloos bedrijf, bestel hier vooral niet!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ugh ja kut is dat he! Ik had ook een keer iets bij attitude holland besteld, wat volgens de site gewoon leverbaar was, en toen kreeg ik ook een mail dat het toch niet leverbaar was voorlopig. Dus ik wilde ook mn geld terug, moest ik daar gewoon drie weken op wachten! Want ze werkten met een ander bedrijf wat de betalingen deed, en iets met een of andere ingebouwde veiligheid weet ik veel wat. Vind dat zo belachelijk. Zeker als ze het zelf gewoon fout op de site hebben staan.

Maar wij moeten ook binnenkort een nieuw stoelverhoogding bestellen, dat doen we in elk geval niet op die site die jij noemde!
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

attitude holland heb ik ook slechte ervaringen mee, helemaal met hun manier van verpakken...

Met de Large daarentegen heb ik wel goede ervaringen :)

Is die stoel die je wilt niet ergens anders ook te krijgen? Tegenwoordig heeft zelfs Bol.com babyspullen.. :s
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jawel, op zat plekken, maar ik kan het geld maar 1x uitgeven he...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja dat had ik toen dus ook. Ik had ook niet even extra geld liggen om dat corset ergens anders te bestellen, terwijl ik het wel op tijd nodig had voor een feest. Dat maakt het extra kut.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Dat is waar.
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Mijn toilet wordt binnenkort gerenoveerd. Het gaat hierbij om een ruimte van ongeveer 1 x 1 meter.
Voor deze renovatie heb ik bij de woningbouwvereniging een contract getekend dat de werkzaamheden maximaal 5 werkdagen gaan duren. Toen ik dat las had ik al zoiets van WTF! 5 werkdagen om 1 toilet te renoveren. Nieuwe pot, nieuwe tegels, nieuwe wastafel.

Nou kreeg ik van de week een brief dat de planning bekend is.
Mijn toilet gaat gerenoveerd worden door wel geteld 8!! verschillende bedrijven en gaat volgens de planning 6,5 werkdag duren.
Daarnaast moet ik ook nog een dag thuis zijn, zodat meneer de aannemer mij kan gaan vertellen wat ze gaan doen en me een sleutel geven voor mobiele wc.

Daarnaast heb ik een algemene planning gekregen waarin staat de werkzaamheden dus in week 38 op donderdag 20 september beginnen en een persoonlijke planning met verdeling van werkzaamheden die beginnen in week 35 op maandag 24 oktober.

Beste aannemer dat kan helemaal niet! Hoe kan week 35 nu oktober zijn als week 38 september is.
Daarnaast zitten we nu al in week 36. Jou planning is onmogelijk!

Argghhhhh

Straks dan maar weer even bellen met die gasten. Wat een gezeur allemaal.
Waar een wil is, is een weg
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

jeetje... Lekker onduidelijk weer. Gaat goed daar :P
Plaats reactie