Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gilraen^

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Gilraen^ »

@ Crownless: ik waardeer je ook enorm. Nog maar paar keer in real life gezien. Maar zowel op het forum als ook in real life vind ik je een supertoffe meid! Inderdaad vaak heel leuke inzichten, zelfs rants zijn literatuur bij je, goede raad, creativiteit! Tuurlijk is dat iets minder als je je rot voelt, maar het is er wel allemaal in je!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

juffie schreef:
kitten schreef:

@Crownless: ik vind jou een van de meest interessante mensen op dit forum. Ik heb jouw mening altijd erg hoog gewaardeerd (als Crownless reageert, weet je al dat erover is nagedacht en dikke kans dat ze je frisse, nieuwe inzichten geeft!). Dat je dat zelf nu niet ziet en elke kritiek als een moker hamer voelt, dat is je depressie, meis. Hij houdt je voor de gek en verbergt hoe tof je werkelijk bent! En hoeveel mensen daadwerkelijk om je geven en hoe positief ze over je denken. Geloof hem niet!! :hug:
+1 en een knuffff! :close_knuf:
Ik kan ook alleen maar +1 zeggen! Je bent een hartstikke lieve meid, ik lees je posts altijd met heel veel plezier omdat (wat kitten al zegt) je gewoon bij voorbaat al weet dat als jij een post hebt geplaatst, dat 't een doordachte post is met nuttige, fijne en nieuwe inzichten. Die depressie vertelt je heel veel bullshit en 'm negeren zal waarschijnlijk niet lukken, maar ik wil 't toch gezegd hebben, want ik vind het echt heel zonde dat je niet kunt zien hoe geweldig wij je allemaal vinden! :close_knuf:

En ik ben helemaal voor een nieuwe lentemeet! Eventueel zou ik 'm wel bij mij thuis willen organiseren; ons huisje is bijna af, en we hebben ook een heel groot grasveld voor onze deur waar we zouden kunnen picknicken :icon_biggrin:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

Sabrina schreef:
juffie schreef:
kitten schreef:

@Crownless: ik vind jou een van de meest interessante mensen op dit forum. Ik heb jouw mening altijd erg hoog gewaardeerd (als Crownless reageert, weet je al dat erover is nagedacht en dikke kans dat ze je frisse, nieuwe inzichten geeft!). Dat je dat zelf nu niet ziet en elke kritiek als een moker hamer voelt, dat is je depressie, meis. Hij houdt je voor de gek en verbergt hoe tof je werkelijk bent! En hoeveel mensen daadwerkelijk om je geven en hoe positief ze over je denken. Geloof hem niet!! :hug:
+1 en een knuffff! :close_knuf:
Ik kan ook alleen maar +1 zeggen! Je bent een hartstikke lieve meid, ik lees je posts altijd met heel veel plezier omdat (wat kitten al zegt) je gewoon bij voorbaat al weet dat als jij een post hebt geplaatst, dat 't een doordachte post is met nuttige, fijne en nieuwe inzichten. Die depressie vertelt je heel veel bullshit en 'm negeren zal waarschijnlijk niet lukken, maar ik wil 't toch gezegd hebben, want ik vind het echt heel zonde dat je niet kunt zien hoe geweldig wij je allemaal vinden! :close_knuf:
*schaart zich bij alle voorgaande wijs- en waarheden* :close_knuf: En je weet het vast al, maar roep het nog eens: Ik ben al heeeeeeeeel lang heeeeeeel blij dat ik jou ken en als vriendin heb en je al zo lang ken :D Ennuh, unicorns! Depressie is gewoon gemeen, big waves of eeeeevil, hmm welk kaartje werkte daar ook alweer goed tegen *duikt kast in op zoek naar MunchkinFu als depressie anti-dote*

En ik ben ook helemaal voor lentemeet! Want yay voor meets en alle leuke WSers die ik veel vaker wil zien! :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

D'awww... ben er helemaal stil van... Ook van de lieve pb's die ik kreeg.

Depressie is net een troll. Het blijft maar doorgaan, of ik het nu negeer, of mee praat, of om ga huilen. Maar helaas is mijn mind weer ongemodereerd, en ik heb zelf de moderatieknopjes nog niet gevonden.

(overigens haalde ik mijn EHBO-diploma. Ondanks dat ik iemand van buik- naar ruglegging had gedraaid, en toen in de stabiele zijligging, en ik me na 2 minuten ineens realiseerde 'oh, fuck, er moet iemand 112 bellen! Ehm, jij, bel jij 112 voor me? Oh wacht, dat kan ik nu natuurlijk ook zelf'. Waarop de examinator opmerkte dat het goed was dat ik het zelf nog doorhad. Want zij keek alleen maar en stelde een ander vragen over schock. Wat een blunder... En ik maar denken dat ik niet zenuwachtig was.)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zal ik je terug on topic sturen dan Crownless? :) was t maar zo makkelijk ...

en yay voor ehbo diploma!
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:nopompom: Wat een kutdag. De dingen gaan niet mijn kant op.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

@ Voleuse: Deze :close_knuf: komt wel jouw kant op!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:biggrin:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dbj

Bericht door dbj »

Vandaag wederom naar dat achterlijke stomme kutwijf GGz-trut geweest :icon_sad:
Gewoon volgens reguliere afspraak waar ik maar niet vanaf kan komen....

Had ze blijkbaar al een boek klaarliggen op het buro om mij ermee om de oren te slaan; niet letterlijk opvatten mensen.
Het is een engelstalig (Amerikaans zeker?) boek met de titel: "Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders"
Mocht die titel wel opschrijven om het zelf op te zoeken op Internet; ze wil mij overtuigen van haar gelijk.
D'r zat al een bladwijzer tussen gestoken en dat ging kennelijk over bdsm....
Alles in het engels natuurlijk, ik kon het desondanks toch wel enigzins volgen :| , en daar stond letterlijk dat BDSM een ziekelijke geestelijke stoornis is die behandeld MOET worden.
Jullie snappen het al, daar denk IK heeeeeel anders over.

Kortom, ze heeft mij voorgesteld om me te laten opnemen in een kliniek voor het laten behandelen van deze "aandoening".
Haar motivatie was dat het in het boek staat beschreven èn omdat ik een gevaar zou zijn voor mezelf en mijn omgeving :shock:

IK heb daar werkelijk geen goed woord voor over en wéér is het me niet gelukt om een eind te maken aan het contact met het GGz...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Volgens dat boek is het enkel een stoornis als je beperkt bent in functioneren!!!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja, zij misbruikt die DSM echt. (Alsnog ben ik ervoor om het eruit te laten halen, vooral vanwege dit soort gebruik)
JerryM

Bericht door JerryM »

dbj, lees dit blog even door, en mss kan je er wat van uitdraaien voor de volgende keer:

http://marijkespraktijken.nl/bdsm-wetenschap/" onclick="window.open(this.href);return false;
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
dbj

Bericht door dbj »

JerryM schreef:dbj, lees dit blog even door, en mss kan je er wat van uitdraaien voor de volgende keer:

http://marijkespraktijken.nl/bdsm-wetenschap/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry hoor, je zal het goed bedoelen maar het is voor zoeken naar wat jij op doelt...
En vergeten erbij te zetten zie ik: volgende maand komt dat kreng bij mij op huisbezoek...
Zal alvast alles wat een -mogelijke- verwijzing zou kunnen zijn naar sm, zorgvuldig en goed wegstoppen in kasten :devilish:
Kan ze hopelijk niet ook nog gaan zeggen dat zij "aanwijzingen" bij mij thuis heeft gezien.
JerryM

Bericht door JerryM »

dan moet je die artikelen die Marijke heeft vertaalt lezen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Voleuse

Bericht door Voleuse »

http://marijkespraktijken.nl/2010/11/re ... diagnoses/" onclick="window.open(this.href);return false;

Achter deze link vind je een specifiek artikel over de DSM, dbj. Misschien goed om zelf te lezen (het is heel begrijpelijk geschreven), maar ook wat jerry zegt, uitprinten en aan je psych geven.
Plaats reactie