Zag net dat per donderdag de nieuwe docent maatschappijleer begint. Meh. Bluh. Stom!
Morgen lekker naar juridisch loket of cwi of rechtswinkel of allemaal! om mn strijdplan concreet tr maken. Stommerds! Ik word nog steeds boos soms.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
@crownless: ja ik dacht ook al hopelijk doen ze bij hem/haar minstens zo irritant!
Ik had je toch die mail laten zien waaruit bleek dat minstens 1 klas zich niet alleen bij mij misdroeg...
@juffie: yup, zeker gezien de opmerking van de conrector dinsdag dat hij nog moest beginnen met brieven bekijken ed. Dus een driedaags selectieproces geweest? Tuuuuurlijk dat ze niet allang iemand op het oog hadden.
Juridisch loket vond ook dat school beetje vreemd bezig was en adviseerde me om toch maar alvast een bezwaarbriefje te sturen. Ook al is school aan zet.
Gedoe.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Correctie: Wat ik dacht dat vervanger was, is een van de docenten wiens afkorting ik niet herkende die blijkbaar even invalt. Elke klas heeft een andere docent als vervanger blijkbaar. Handig. Techniek, maatschappijleer, what's the difference right?
Uhuh, pretty much the same right? Maatschappijleer is toch zo'n overbodig nepvak, dat kan iedereen. Duh.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Bah, vanavond een rothumeur. Stom geklets en gedoe op mijn werk, laatste tijd wisselt het sowieso in hoeverre ik het nog leuk vind op mijn werk. Daarna thuis weer compleet verschillende buien, Toran moe en klaar om te slapen. En ik wakker en geïrriteerd terwijl ik ook wel weet dat ik me onredelijk voel. Hoop dat de slaperigheid ook zo meteen wil beginnen of dat er straks een leuk iemand online wakker is om tegenaan te kletsen ofzo... Kortom gewoon een stomme baalbui, een voordeel, ben wel netjes ontopic
en ontopic...
waarom moet zo'n lawaai-kraan nou steeds mn vrije dagen uitkiezen om vanaf een uur of zes voor mn deur te gaan staan piepen buzzen en wat al niet...
Moeten blijkbaar veel bouwmaterialen over de huizen tegenover getild worden.. maar krijg er een behoorlijk punthoofd van van dat lawaai de hele dag .. en de zoveelste dag ook.