Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Ik heb godverdomme mijn studentenov in de metro laten liggen.
Wat een muts ben ik ook :frusty: :frusty:
Ik zat met mijn telefoon te klooien bij het overstappen.... Dit gaat me zoveel geld kosten! Raaaaaaaah waarom raak ik altijd alls kwijt!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Argh, zo frustrerend! :frusty: Dat je in de tv-gids een filmtitel ziet en denkt: "oh, die heb ik op dvd". Vervolgens kijk je in je dvd-kast ter verificatie: "Oh nee, die heeft ex :(" "En [insert titel]?" "Die heeft hij ook :x", etc, etc.
Fuck man, die relatie is al bijna 2 jaar uit! :frusty:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

GRRRRR dat je op Marktplaats zoekt op 'gratis af te halen' en dat je dan meer dan 50% van de advertenties 'bijna gratis af te halen' krijgt....

Stom!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

ja irritant is dat he!
aimée

Bericht door aimée »

is niet leuk!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik erger me ook steeds meer aan 'gratis' vermeldingen. Of betekent 'gratis af te halen' dat er geen verzendkosten berekend worden? Of dat mensen hopen dat hun advertentie eerder gevonden wordt via de 'gratis af te halen' advertenties, dan bij de andere advertenties.
Geniet van de positieve momenten.
leonietje

Bericht door leonietje »

AAArrggghh

Morgen zou ik trakteren op mn werk omdat ik wegga met zelfgemaakte monchou taart met kruimelbodem gemixt met pepernoten leek me wel lekker. eerst een dik half uur bezig geweest met een vijzel om die pepernoten (ja ik weet dat die dingen kruidnootjes BOEIEN) goed klein te krijgen en toen wilde mn slagroom niet stijf worden ik ben een dik half uur bezig geweest en nou zegt internet dat mn slagroom niet koud genoeg is WTF ja het staat op de verpakking dat ie in de koelkast moet maar ik heb vanaaf in de winkel die slagroom gekocht en daar staat het ook niet in de koeling maar gewoon bij de melk.En ik heb dat niet gelezen omdat ik deze slagroom altijd koop als ik 2x per jaar taart maak. Je kan dus geen taart maken op de dag dat je die zooi koopt. Nu heb ik dus last minute geen taart terwijl ik me erop verheugd had om met zelfgemaakte taart te trakteren. Stomme collega trakteerd ws morgen ook ivm zijn verjaardag en ik wilde gewoon zelfgemaakte tegenover zijn gekochte taart en gewoon ook omdat het lekker is en ik al tegen iedereen geroepen heb dat ik zelf ging maken. En mn pannenkoeken zijn ook al aangebrand vanaaf !@#S$%^&*()
puppie

Bericht door puppie »

Balen leonietje :-(

Houdbare slagroom doe ik altijd een uurtje in de vriezer als ik het dezelfde avond nog gebruiken wil, is dat geen optie meer?
leonietje

Bericht door leonietje »

ik heb niet genoeg over... heb het nu in de koelkast staan in de hoop dat ik er nog iets mee kan en anders moet ik morgen maar langs de hema ofzo ook lekker maar niet wat ik bedacht had.
kitten

Bericht door kitten »

Is het nog goed gekomen?
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb taart gekocht en ik haal straks nieuwe slagroom gelukkig had ik de mix verder nog niet gemaakt en dan kan ik/we het weekend aan de taart.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Kan je in iedergeval zélf van die lekkere taart genieten, met mensen om wie je geeft.

Bouwvakkers zijn ook een stel sadisten. Naast het appertementenblok waar ik woon zijn ze een nieuw aan het bouwen. Dat maakt herrie. Maar nu zijn ze vanmorgen om 7.00 uur begonnen met een of andere zaagmachine waar een hard hoog snerpend en fluitend geluid af kwam. Dat ging door tot een uur of negen. Sindsdien is het geluidsniveau heel beschaafd. Ik ben al te laat naar bed gegaan en heb ook nog eens een hele tijd liggen malen voor ik in slaap viel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mijn kat is godverdegodver de deur uit gesprint toen ik FF niet oplette. Ze mag helemaal niet naar buiten... Ik weet helemaal niet zeker of ze wel gesteriliseerd is :(. Beter komt ze terug (zonder kittens).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Oei... Duimen!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ze is teruggekomen, nadat we buiten geluiden hoorde van haar en de zwefkater konden horen die of vechten of seks kunnen betekenen.... Dus help! :p
Plaats reactie