WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
puppie

Re: WS valt af!

Bericht door puppie »

Bij mij heeft mijn cyclus geen invloed op het gewicht.
En tijdens de ww cursus wees de cursusleidster het naar het rijk der fabelen ;)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik heb vaak wel een beetje een voorspelbare schommeling over de maand. 't Lijkt wel iets van een bioritme te zijn, maar ik weet niet of dat precies met mijn cyclus samenhangt.
kitten

Bericht door kitten »

Ik weeg 's ochtends, na het eerste toiletbezoek en voor het ontbijt. En bloot. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik het zelfde als kitten! Zo lang je op de zelfde tijd en in de zelfde condities weegt (met/zonder kleren, zelfde weegschaal) is het redelijk correct.
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Als je per week weegt, zou je een redelijke lijn erin moeten gaan zien. En is je weegschaal wel goed? 2 kilo is wel een enorm verschil! Tenzij je ook nog hebt aangekleed tussendoor?
puppie

Bericht door puppie »

Als je elke week op dezelfde dag, redelijk dezelfde tijd weegt zie je vanzelf een lijn ontstaan
JerryM

Bericht door JerryM »

Binnen een paar uur is het puur wat je tot je hebt genomen, aan massa. 4 glazen vocht, 1 liter, 1kg. Als je tussendoor hebt geplast gaat daar weer wat vanaf natuurlijk, maar stel dat je dat niet gedaan hebt, ben je gewoon 1kg zwaarder.
En in een paar uur plas je er niet 1kg weer uit.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik denk ook dat het de grote lijn is waar je echt wat aan af kunt lezen. Maar het is vaak wel moeilijk om los te laten en meer te kijken naar de curve over een week of 6 a 8.
seleena

Bericht door seleena »

Ik weeg me dagelijks, na toilet bezoek, grote en kleine boodschap en naakt..
Maar het kan zo wisselen vanochtend was -1 kilo, ehm no fucking way dat dat op mijn weegdag nog zo zal zijn denk ik. Ik heb me sinds zaterdag flink laten gaan en heb nog maar 4 extra puntjes over tot zaterdag mijn weegdag :oops:
Dus ik kan nu wel blij zijn dat ik -1 kilo ben maar ik onthou ook dat dat +1 kan worden, ik eet wel gezond maar snoep vanwege mijn PMS week.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

staat de weegschaal op n harde ondergrond? dat kan nl ook behoorlijk schelen, op tapijt kan er veel meer schommeling inzitten dan wanneer de weegschaal op houten plank of stenen vloer staat.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
chell

Bericht door chell »

Ik weeg officieel ook 1x per week, 's morgens, naakt, na het plassen en voor het ontbijt. En dan spring ik achter elkaar een paar keer op de weegschaal omdat mijn weegschaal soms vaag doet. En als ik vlak erna nog eens naar de wc moet of nog niet hoefde ofzo, dan heb ik pech en wellicht de volgende week geluk.

WW raadt echt aan 1x per week, maar er zijn ook dieten die zeggen 'elke dag en dan gemiddelde bijhouden'.
leonietje

Bericht door leonietje »

Vraagje wat is gezonder (evt in ww punten) om te drinken chocolademelk (evt de light variant) of karnemelk met een beetje ranja. Gewone melk lust ik echt niet. En karnemelk dus alleen met heel klein beetje ranja. Ik lust ook best yoghurt maar na het eten neem ik eigenlijk nooit een toetje en als ontbijt doe ik het soms maar ik eet liever een cracker. Dus iets drinkbaars voor tussen de middag is misschien best een gezonde optie. Optimel lust ik wel maar ben ik vrij snel beu.
vode

Bericht door vode »

Ik ga misschien die zakjes vezel halen voor in de yoghurt om meer kalcium binnen te krijgen. Dan hoef ik doe laxeerzakjes van de dokter ook niet en hopelijk werken die beter dan vezelpillen.

Bij mij lijkt het alsof cyclus invloed heeft op gewicht maar il zou het niet met zekerheid kunnen zeggen.
JerryM

Bericht door JerryM »

Schrijven jullie de weegresultaten ergens op, of onthou je de laatste en kijk je daar naar om te zien of je aankomt of afvalt?

En heb je er al eens een grafiekje van gemaakt?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat doet de app allemaal voor me.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie