WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
lotus {P}

Re: WS valt af!

Bericht door lotus {P} »

Ik heb even gekeken maar chocomel light is voor een glas van 250 ml 4 punten, karnemelk komt voor dezelfde hoeveelheid op 2 punten. Dus ik zou zeggen dat karnemelk (zelfs met een beetje ranja) een betere optie is.
leonietje

Bericht door leonietje »

Thanks lotus
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Graag gedaan
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb een appje waar ik (bijna) elke dag mn gewicht invoer, en die zegt dan gelijk hoeveel ik ben aangekomen of afgevallen die dag en totaal, en wat mn bmi is en je kan ook een grafiek zien, dan kan je zelf aangeven of je dat van alles wil zien of alleen de laatste zoveel keer.

Ik ben wel altijd zwaarder als ik ongesteld ben, meestal 1kg.
Emmy

Bericht door Emmy »

Een voedingsdeskundige die ik een paar jaar geleden had, gaf aan dat je bij je gewicht rekening moet houden met schommelingen van ongeveer 1 kilo. Inderdaad afhankelijk van wat je hebt gegeten, gedronken etc. en of je wel/niet naar toilet bent geweest. Zij raadde ook aan om niet alleen naar het gewicht te kijken, maar zeker ook naar de gemeten cm's bij taille etc.
Ik heb het ook altijd raar gevonden als mensen praten over ik ben 2 ons afgevallen. Dat zegt mij echt helemaal niets. Maar goed, iedereen moet gewoon lekker doen waar ie zich goed bij voelt. En als het een ander juist stimuleert om met 2 ons te tellen, prima.
Te vaak wegen lijkt mij niet goed, zoals gezegd, de ene maaltijd kan nou eenmaal zwaarder vallen dan een andere. Dus dan zou je de ene dag aankomen en daarna weer afvallen......
Ik weeg me voor WW in principe 1x per week, maar wil nog wel eens tussendoor een keer op de weegschaal staan om te zien of ik op de goede weg ben. En ik zet het ook in de app (ofwel online).
Als je ook echt flink aan het sporten bent, kom je misschien ook wel weer aan, doordat je wat spiermassa gaat opbouwen.
puppie

Bericht door puppie »

Ik weet niet of het bij de app ook kan, maar op WW online kon je ook je centimeters bijhouden.
Dat ben ik ergens halverwege gaan doen en dat was echt gaaf!
Zelfs al was ik gelijk gebleven zag ik vaak aan de centimeters wel dat ik naar beneden ging.
kitten

Bericht door kitten »

Dat ga ik dan eens proberen, puppie! Heb toch ergens motivatie nodig, want vandaag voelde ik me echt enorm kut. Door meer redenen, maar zeker ook door het tegenvallende resultaat.

Over melkproducten: daar let ik dus echt niet op. Is volgens mij ook allang achterhaald, dat je die moet hebben.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WTQhoaMcU4w[/youtube]
seleena

Bericht door seleena »

Daar gaat mijn melk :nopompom:
Damn kunnen we tegenwoordig nog IETS eten wat gewoon wél gezond is... :shock:

Nog 8 punten over voor vandaag :frusty: niet goed bezig :neenee:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
skaoot

Bericht door skaoot »

Hou vol kitten!
Wat weegschaal betreft, ik heb zo'n analoge, dus ik zie het allemaal als ongeveer voor het idee :)
Iets anders: met mijn planning enzo wordt het soms toch op station wat eten. En ik wil graag wat warms. Anders ga ik later op de avond alsnog iets willen. Die kant en klaar dingen van AH vind ik niet echt lekker en vaak erg duur. Wat is dan beter, frietje (satesaus) of klein broodje doner? Ik denk zelf het laatste...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Melkproducten hebben we in de opleiding geleerd dat inderdaad vaak niet echt iets bijdragen. Sommige zorgen zelfs net voor dat je minder calcium opneemt, maar ik weet de hele uitleg niet meer zo.
cinderella

Bericht door cinderella »

Turkse pizza met alleen salade en zonder knoflooksaus zal de betere keus zijn, maar dat vroeg je niet.
toen doet er nu niet meer toe
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Moet! ik eigenlijk iedere dag mijn punten per sé opmaken? Dagpunten dus?
MILF :grin_ani:
puppie

Bericht door puppie »

Ja!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Okee. Vandaag faaldat dan, 3 punten over...
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Bij mij gisteren ook, overdag geluncht met twee mandarijnen en twee bananen en bijna alleen maar water gedronken, dus dan kom ik niet aan mijn punten. Kan me ook weer niet voorstellen dat dat slecht zou zijn...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie