Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

@Daantje Bij mij (Amsterdam) is het gratis op de vaste dag op het vaste punt in de straat. Als je meer hebt dan een bepaalde hoeveelheid of op een ander tijdstip van je grof vuil afmoet, kun je een afspraak maken en dan moet je idd bijbetalen. Zoiets, als ik het me goed herinner.

Fijn dat je de oplossing hebt gevonden, Anne! Beter laat dan nooit. :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik mag gratis een afspraak maken voor grofvuil (wat inderdaad aanleiding is voor de hele buurt of hun afval erbij te stapelen :p)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Dat kan best behoorlijk verschillen per gemeente.

Rant: maaaaaandag hou eens op met zo maandagerig te doen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Bahbahbah! Zo'n twee weken geleden een reparatieverzoek ingediend bij de woningcorporatie i.v.m. schimmel in de badkamer. Naar mijn weten halen zij dat weg, zeker als het om grote oppervlakken gaat. Ik word een dag later gebeld om een afspraak te maken, zodat men een roostertje in de badkamerdeur kan plaatsen voor betere ventilatie en de hoeveelheid schimmel geïnspecteerd kan worden om te zien of zij het nodig achten het op te lossen. Vrijdag de 12e is die monteur hier, kijkt naar de schimmel en zegt dat hij door zal geven en dat de schilder in de loop van de week contact met mij op zal nemen.
Uiteraard gebeurt dat laatste niet. Dus heb ik net zelf even gebeld naar de woningcorporatie. Blijkt ineens dat ik het zelf moet oplossen! Want "ja mevrouw, daar hebben wij duidelijke instructies over." Ja, heel duidelijk, echt! "Dan moet u wel even bij een schilder van dat professionele spul halen, anders komt het binnen 3 maanden weer terug. En daarna nog even eroverheen verven." Jezus fokking Christus, $%£*¥€&@!!!
Wel aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben, omdat mij twee keer anders verteld is, maar daar konden ze verder niks aan veranderen. *gaat klacht indienen* (crap, ben alleen zijn naam vergeten, als hij die al gezegd heeft)
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Grrr, er staat notabene bij het indienen van een reparatieverzoek en je schimmelvorming selecteert uit het lijstje, dat de woningcorporatie deze kosten betaalt. Wel met als disclaimer dat het een indicatie is en er pas na inspectie zal blijken hoe het werkelijk uitpakt, maar die onderhoudsmonteur zei niet voor niks dat hij door zou geven dat de schilder dit moest komen fixen!
skaoot

Bericht door skaoot »

Dat is wel vaag van die corporatie.
Ik moest dat hier wel zelf aanpakken. Er werd wel een roostertje geplaatst, maar dat was het. Ennuh, speciale verf bij de schilder? Gamma of Praxis e.d. hebben ook prima verf voor de badkamer, bij mij zag het ook praktisch zwart, en nu 1,5 jaar later nog niks teruggekeerd. Prima spul dus. Weet even niet meer welk merk. Iets met veel oranje op het blik :clown: En de ventilatie is echt niet verbeterd met de prutroostertje in de deur.

Maar dan moeten ze wel een eenduidig beleid hebben. Of je doet het wel, of je doet het niet en zet het dan ook niet bij de opties.

En blegh, ziek zijn is stom.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

IK SNAP HET NIET! Ik snap het gewoon niet...

Dan heb je zo'n groot probleem dat je er nog noooooooooit mee naar de dokter bent geweest omdat je niet durft. Zo'n groot probleem dat zelfs je partner je vagina nog nooit gezien heeft omdat je je er voor schaamt.

En dan ga je er mee op een tv programma, waar je genante gesprek met de arts gefilmd wordt, en ook een up close beeld van je vagina gewoon op televisie komt.

IK SNAP HET NIET! Waarom kan je niet naar je gewone dokter en wel met je benen wijd op tv??

IK SNAP HET NIET....
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

+1!!!

Dat riep ik ook al weken geleden, waarom doe je dan aan zo'n programma mee?!?!?!?
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Welke? Welk programma? :mrgreen:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

RTL 4, Het Spreekuur
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Oh ja, dat programma. Snap ik ook niet helemaal. Helemaal niet de engelse versie met die perfect afgetrainde en gladgewaxte huisarts. Dan schaam je je zooooooo erg dat je niet naar je eigen huisarts durft dus je doet het maar op nationale tv.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Is dat niet gewoon gescript dan?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Bizar!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wtf, wat een vaag programma!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@badkamer: verf erover helpt wel, maar niet alleen. Goed ventileren helpt beter. Feline, heb je de tekst van de website al in je bezwaar opgenomen naar de woningbouw toe? Wat staat er in je huurcontract over onderhoud? Bij mij staat bv dat alle werkzaamheden aan de buitenkant (verven, muren, hout vervangen, metselwerk) voor rekening van de verhuurder zijn. En alle werkzaamheden binnen voor mijn eigen rekening. Succes.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie