WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
seleena

Re: WS valt af!

Bericht door seleena »

@lotus een dipje hebben is helemaal niks mis mee, maar nie stoppen.. Geef jezelf wat meer ruimte in je andere eetstijl als je je zo voelt. En dan bedoel ik gewoon ffe minder punten tellen en je gewoon 'even laten gaan'. Natuurlijk niet elke dag en onthou dan, dat je het misschien wel in je gewicht kan terug zien.

Ik heb deze week mijn PMS week en volgende week krijg ik mijn regels. Tijdens deze 2 weken wil ik dan van alles en nog wat eten, en dat heb ik ook gedaan de afgelopen week. Morgen is mijn weegdag en mijn wp zijn bijna op en die ga ik ook gewoon opmaken vandaag. Ik heb deze week verder wel opgelet om gezondere en kleinere porties te nemen. Maar ik heb ook b.v. chocorijstdinges gegeten van zo maar ffe 13 punten. Ik heb er geen spijt van en morgen zal ik wel zien wat de weegschaal zegt.

Ik was het van de week ook ffe beu om steeds die punten te tellen en daarom heb ik mezelf ook wat ongezonde dingen gegund. Anders is het gewoon niet vol te houden, nou ja zo voelt het voor mij. En als ik het WW concept beetje begrijp dan is het niet om alle ongezonde dingen uit je leven te bannen. Maar je bewuster te worden van de gezonde dingen en alles met mate.

Ik weet niet of je er wat aan heb, wat ik schrijf.. dit helpt mij wel om er mee door te gaan :)

Zo morgen hebbik mijn weegdag en ik heb een vreetbui, sjucht.. Mja ga er gedeeltelijk aan toegeven maar dan met wat gezondere dingen die ik heeeel lekker vindt :)
Mijn nieuwe week zal een korte zijn, woensdag dus, dan weer wegen en nieuwe week beginnen.
Dat wordt spannend want ga het proberen om tot woensdag geen wp op te maken.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dus. Van mijn begin vorige week gekochte fruit zijn alleen de bananen op.

Op mijn stickerkaart van deze week staat er nul keer een krul bij fruit/groente.

Vandaag een fruitschaal gekregen, ik heb de appels uit de verpakking gehaald en de mandarijnen uit de koelkast en ze in de woonkamer neergezet. Misschien helpt het als ik het vaker zie.

Vandaag bij Ruby een paar stukjes mandarijn gegeten en dat was lekker. Kijken of het me morgen thuis ook lukt.

Vandaag flink over de punten heen gegaan en gister binnen de punten gebleven maar wel weer een bezorg pizza. Heb nog weekpunten en beweegpunten over, dat wel. Morgenavond voor mezelf koken.
**Self Rescuing Princess**
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Hier gaat ie niet zo. Ik ben druk met van alles en nog wat en merk dat ik voor WW toch wel rust nodig heb. Die cursus vind ik té irritant, dus heb mijn abonnement weer omgezet naar online.
seleena

Bericht door seleena »

Weegdag 2, -1,3 :shock: :)

Ehm dit had ik toch niet verwacht.. ik heb al mijn wp en beweegpunten opgemaakt deze week en toch nog afvallen.
Zou het dan toch waar zijn, om die punten toch te gebruiken en af te vallen...
Op naar een erg korte week, woensdag ga ik me weer wegen om van weegdag te veranderen :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Lekker shraddah ! Die meetings lijken mij ook niks Lunaaa! :)

Ik had vanochtend extra gewogen, als dat er al afblijft op m'n weegdag ben ik blij. Ook bijna onder de 100!
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Morgen weer op de weegschaal. Ben benieuwd of mijn gewicht dan met een 8 begint.
Waarschijnlijk gaan onze eetgasten vanavond roet in het eten gooien.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
puppie

Bericht door puppie »

Ik denk dat het heel erg afhangt wie de cursus geeft.
Hier is een hele leuke cursusleidster en ik ging er elke week met veel plezier naar toe.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Morgen weekdag en nieuwe week en ik ga eigenlijk nu net met het avondeten pas mijn weekpunten aanspreken. :static: veeeeeel betere week dus dan vorige week, heb nu nog 34 weekpunten en 35 activiteitenpunten over. De weekpunten worden nog ietsjes minder, want ik ga nog wel koffie drinken, zuivel eten en misschien een glaasje 'echt' drinken ipv water, maar het is hoe dan ook een beter resultaat. Nu nog eens afwachten of dat te zien is op de weegschaal, morgen.

Hopelijk hoef ik niet alsnog te betalen voor Londen...
MILF :grin_ani:
vode

Bericht door vode »

Ik heb zo'n bak met vezelfs gehaald bij de rozemarijn en thijm, die best ok te pruimen zijn in de yoghurt met een klein lepeltje suiker. Ik zit alleen te denken waar ik die in mijn dagpatroon ga steken. Mijn ontbijt wil ik er niet mee vervangen want dat is een snee brood en die vezels heb ik ook hard nodig. Misschien als avondsnack of tussendoor overdag.

En hopelijk val ik dan wat beter af want ik ben bat geobstipeerd zijn beu. :@
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ben een mandarijn aan het eten! ik ben een mandarijn aan het eten! :static:

Had gister bij Ruby een paar partjes gegeten, en herinnert dat ik het lust. En vandaag heb ik, na zorgvuldig overwegen, m'n nagel in dat vieze schilletje gezet en een mandarijn gepeld! en nu ben ik hem aan het opeten :)

Samen met de verse broccoli van het avondeten is dat een krulletje bij 'groente en fruit' ! (ik weet dat de app 5 zegt, maar ik focus eerst nog even op 2)
seleena

Bericht door seleena »

Yayyy ann wat goed van jou :static:
Take me or leave me <3
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Anne rules!!, goed gedaan meis!!
seleena

Bericht door seleena »

Gosh ik heb eerder 4 koekjes sesamcrunch op, een kitkat die tegenwoordig ook per 10 in een doosje zitten.. en nu ben ik misselijk :frusty: :frusty: :frusty: :nopompom:

Ik haat goestjes waardoor je alles in je mond propt grr
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Goestjes?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Cravings denk ik?