Ik heb deze week mijn PMS week en volgende week krijg ik mijn regels. Tijdens deze 2 weken wil ik dan van alles en nog wat eten, en dat heb ik ook gedaan de afgelopen week. Morgen is mijn weegdag en mijn wp zijn bijna op en die ga ik ook gewoon opmaken vandaag. Ik heb deze week verder wel opgelet om gezondere en kleinere porties te nemen. Maar ik heb ook b.v. chocorijstdinges gegeten van zo maar ffe 13 punten. Ik heb er geen spijt van en morgen zal ik wel zien wat de weegschaal zegt.
Ik was het van de week ook ffe beu om steeds die punten te tellen en daarom heb ik mezelf ook wat ongezonde dingen gegund. Anders is het gewoon niet vol te houden, nou ja zo voelt het voor mij. En als ik het WW concept beetje begrijp dan is het niet om alle ongezonde dingen uit je leven te bannen. Maar je bewuster te worden van de gezonde dingen en alles met mate.
Ik weet niet of je er wat aan heb, wat ik schrijf.. dit helpt mij wel om er mee door te gaan

Zo morgen hebbik mijn weegdag en ik heb een vreetbui, sjucht.. Mja ga er gedeeltelijk aan toegeven maar dan met wat gezondere dingen die ik heeeel lekker vindt

Mijn nieuwe week zal een korte zijn, woensdag dus, dan weer wegen en nieuwe week beginnen.
Dat wordt spannend want ga het proberen om tot woensdag geen wp op te maken.