Ahja zei de nedersuribelg goesting, goestjes = trek hebben in
In mijn geval dus snoepen
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Have breakfast like a king, lunch like a prince and dinner as a begger
Wij eten steeds vaker ons warm eten rond het lunch uur
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik heb gisteren een nieuwe weegschaal gekocht! Ben er wel heel blij mee, al is hij een stuk minder positief dan mijn oude. Er zit zo'n analyse-functie op die ook vetpercentage en spiermassa-percentages weergeeft. Dus mocht ik nou een week niet zijn afgevallen, kan ik altijd nog kijken of er daarin verschil is. Al vrees ik dat ik op m'n komende weeg-dag dus "aangekomen" zal zijn. Maar ik weet ook dat dat niet echt is, maar gevolg van het meetinstrument. Kan ik mee leven. Alleen jammer dat m'n doel nu verder weg is.
Goed bezig Bite , maar ik zit in de achtervolging ... 94,4 vanmorgen, ik ben door het 95kg punt
Tja Nijntje, niet elke verandering is (meteen) een verbetering ... gewoon doorgaan!
Take me or leave me <3
Vroeger: Heel pakje aardappelpuree voor twee personen voor mezelf + 6 vissticks.
Nu: Verse Aardappel Wortel stamppot (met meer wortel dan aardappel, en beetje melk ipv boter) en 3 vissticks.
Das twee dagen achter elkaar vers gekookt met groenten!