WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Emmy

Re: WS valt af!

Bericht door Emmy »

Lekker eireann!
En Sabrina, als je het al weet, kan het in ieder geval niet tegenvallen. Hopelijk valt het heel erg mee.

Ik heb me vandaag gewogen (al is het eigenlijk morgen mijn weegdag) en heb mezelf meteen een mooi verjaardagscadeautje gedaan........ ik zit vandaag op mijn eerste streefgewicht. Ben dus in 3 weken mijn eerste 5% kwijt geraakt!!!! Ik ben heel erg blij!
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Fijn Emmy!

En sabrina? Viel het mee of tegen?
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Goed bezig Emmy!

En het viel erg mee! -0,5 kg, en dat terwijl deze slechte week toch al voorafgegaan werd door nog een slechte week, en ik dus volgens 't "WW straft een week later"-principe verwachtte nu juist de klap te voelen. Nou ja, mij hoor je niet klagen! :)

93,5 kg nu, dus -16,5 kg vanaf mijn beginpunt en nog 2 kg verwijderd van mijn eerste streefgewicht in WW. En whoot, ongeveer evenveel verwijderd van het gewicht wat mij een compleet gezond BMI op zou leveren! (BMI van 25 bedoel ik dan, nu zit ik op 25 komma zoveel)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

gefeliciteerd allemaal. Ik mag vanavond maar ik verwacht niet veel want heb van de week niet echt punten geteld want ben er een beetje zat van dat het zo langzaam gaat bij mij, terwijl anderen zo snel gaan.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

lotus, hoe hard je gaat is ook afhankelijk van hoe lang je bezig bent, wat je startgewicht is, etc., dus laat je niet ontmoedigen door het tempo van anderen. Ik ging in het begin ook veel harder dan nu, maar juist dat koppie laten hangen is wat ervoor kan zorgen dat je weer de verkeerde kant op gaat. Kijk naar jezelf, niet naar wat anderen bereiken, want het is ten eerste geen wedstrijdje en ten tweede, wat ik al zei, dus niet zo gemakkelijk te vergelijken.

Ik zou trouwens een lijstje met startgewicht en wat iedereen al kwijt is, wel best tof vinden! Gewoon zodat we elkaar kunnen cheeren :D. Maar ik kan me voorstellen dat dat misschien niet voor iedereen even fijn is, want ik weet niet of iedereen zich comfi voelt bij 't delen van hun gewicht.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Bij mij gaat t ook heel langzaam hoor lotus. Ik ben blij als 1kilo per maand lukt. Ik wil nog zo'n 16kg, dus dat is voor mij nog ongeveer anderhalf jaar, terwijl iemand anders 16kg in een maand of 3/4 zou doen. Maar mijn lichaam doet dat niet. Helaas.
Je doet het toch ook gewoon voor jezelf, tis geen wedstrijdje wie t snelst afvalt ofzo. Ja natuurlijk ben ik ook wel eens wat jaloers op mensen die heel hard gaan, maar ja, ik val tenminste af, ook al gaat het langzaam. Ik doe gewoon mijn eigen ding, voor mezelf.
Emmy

Bericht door Emmy »

Als ik kijk naar hoe deze 3 weken zijn gegaan, weet ik dat ik nu ook in rustiger vaarwater ga komen.
Week 1 - 2,2 kilo kwijt
Week 2 - 1,3 kilo kwijt
Week 3 - 0,7 kilo kwijt

Het zal nu nog maar heel langzaam gaan. En mogelijk niet meer goed per week te zien zijn.
Wat tessie zegt, mogelijk misschien maar 1 kilo per maand vanaf nu.
Ik wil hierna nog bijna 5 kilo afvallen en dan zit ik op een mooi gewicht.
Maar die laatste 5 zullen veel minder makkelijk gaan.
Dus laat je niet ontmoedigen lotus!!! Ook jij komt er wel.
kitten

Bericht door kitten »

-2,7 maar ik wil t niet in de app zetten, want dit was ziekzijn, zit er vlg wk toch weer aan... :(
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hier wil t niet zo denderend, vanmorgen 90,5.. dus weer boven de 90 kg:(:( maar we houden vol:)
inmiddels wel plan van dietiste gehad, probeer nu echt wel 3x per dag te eten, maar de tussendoortjes in vorm van fruit of zo kosten me best nog veel moeite (lees:pak ik dus niet). t Snoepen laten staan is geen porbleem, de colafles op tafel negeren lukt ook heel goed, dus t zou toch een keer moeten gaan werken, al heb ik t idee nu meer eten dan voordat ik bewust ging lijnen.

De weekenden op phee's zijn t moeilijkst.. meestal druk bezig, dus vergeet ik te eten, of ga ik ff snel naar de snackbar en smorgens als er geen logee's zijn, ga ik opruimen en schoonmaken en naar huis en vergeet ik dus ook te eten. In overleg met dietiste besloten dat één of twee keer per maand snel n patatje halen zou moeten kunnen, maar dan moet ik t de andere keren vervangen door warme maaltijd of broodje kaas, maar in ieder geval wel eten en t niet overslaan.

Maar goed.. niet alles tegelijk willen, eerst de doordeweekse dagen maar goed onder controle krijgen, dan gaat t weekend er vanzelf wel in mee.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
nijntje

Bericht door nijntje »

Hier +1,7kg, maar dat komt door nieuwe weegschaal, want naast elkaar op oude en nieuwe geeft verschil. Deze vakantieweek mijn best doen. Wel stevig ontbijt gehad, maar daarna anderhalf uur gewandeld en op de fiets boodschappen gedaan....
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Zo. Gelunched bij een vriendin van m'n moeder. Gewoon gegeten wat lekker was... Oeps... Zit nu al tien punten boven m'n dagtotaal! Vanavond maar iets maken met weinig punten!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

yay, ik ging vandaag even een nieuwe broek kopen. Gewoon een simpele zwarte bij C&A en ik heb het gewaagd om een maat kleiner te nemen dan anders. Thuis gepast en hij past ook nog!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zie je wel lotus! dat wil je toch vasthouden!
seleena

Bericht door seleena »

Klikt de like knop in voor lotus :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Gewoon doorgaan met goed bezig zijn en eens een keer stilstaan of weer wat aankomen is geen ramp hoor :)
JerryM schreef:Schrijven jullie de weegresultaten ergens op, of onthou je de laatste en kijk je daar naar om te zien of je aankomt of afvalt?

En heb je er al eens een grafiekje van gemaakt?
Ik schijf het dagelijks op en teken het met pen in een grafiek op het magneetbord.

Met enige regelmaat verwerk ik de data in een exel bestand en van de maand januari heb ik inmiddels een grafiek gemaakt met AutoCad.
Grafiek jan 2013.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie