OMG! Ik heb vandaag 60 punten gebruikt! 60! Bijna m'n hele week extra al weg. En weet je wat erg is? Vroeger at ik meerdere dagen in de week zoveel/ zo slecht...
Was wel erg lekker, dat wel Morgen wat extra bewegen...
Wauw! Maar aan de andere kant goed om te zien. Want nu weet je weer beter hoe je kunt verbeteren. Af en toe zondigen hoeft ook geen ramp te zijn. Zolang het maar de uitzondering blijft.
Ik ga zo aan een glaasje wijn. Ga 9 punten uit mijn weekextra gebruiken vandaag. Al had ik afgelopen week uiteindelijk er nog 17 over.
goed bezig allemaal. En ook leuk dat je nu realiseer wat je vroeger minder goed deed Anne. Af en toe uit de band springen moet ook kunnen, dat houdt het ook makkelijker vol te houden. Zolang het maar een uitzondering blijft.
Voor mij was er vandaag weer 0,8 kilo er af. Weliswaar in 2 weken, maar toch..... Het is er wel weer af en nog 3 ons en ik zit op mijn eerste 5% die er af is.
Ik ben gestopt.... Het lukt me gewoon niet. Te moe nog te weinig ritme, en een van de redenen waarom ik 's nachts slecht slaap: Ik zit te malen waarom het niet gelukt is, en hoe ik het de volgende dag ga doen.
Natuurlijk ga ik wel door met normaal eten en sporten. Maar hoe minder ik van mezelf mag eten, hoe meer vreetbuien ik heb. Dus doe maar wel ff eten en niet meer alles bijhouden. Ondertussen lees ik van alle vorderingen hier en blijf aangehaakt, voor als ik spontaan toch de geest krijg.
*cheeren komt voor alle afvallers*
Klinkt als een verstandig besluit Madeleine! Als lijnen leidt tot vreetbuien dan werkt het toch niet, of alleen maar de verkeerde kant op...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Vandaag schouderkarbonade op het menu. Zo af en toe ga ik dat toe laten
Helaasch staat dat niet in het boodschappenlijst van België..
Zou iemand dat kunnen opzoeken voor mij in de Nederlandselijst?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3