WS valt af!
- puppie
Re: WS valt af!
Een gemiddelde schouderkarbonade weegt al snel 200 gram ;-)
- seleena
Dank jullie wel dames!
Ik ging net op het pakje kijken waar het vlees in zat, hij is van de AH en blijkbaar staat er tegenwoordig ook een calorieschema. Nu kan je aan de hand van die gegevens je punten gaan uitrekenen. Heb ik ook gedaan en ik kom dus uit op 5 punten voor 100g.
Zelf vondt ik dit erg weinig voor een schouderlapje.
Zou zo'n calorieschema nou echt kloppen ? Wat denken jullie ?
Ja kweet het puppie
zal ook maar 1 keer per maand zijn of zo lol 
Ik ging net op het pakje kijken waar het vlees in zat, hij is van de AH en blijkbaar staat er tegenwoordig ook een calorieschema. Nu kan je aan de hand van die gegevens je punten gaan uitrekenen. Heb ik ook gedaan en ik kom dus uit op 5 punten voor 100g.
Zelf vondt ik dit erg weinig voor een schouderlapje.
Zou zo'n calorieschema nou echt kloppen ? Wat denken jullie ?
Ja kweet het puppie

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Omdat ik vanwege het dieet te weinig vezels binnenkrijg eet ik nu onderstaande en ik kan het echt aanraden! Mijn darmen functioneren beter en het is echt een heel vullende maaltijd! Ik gebruik het als tussendoor op het werk, 1 schaaltje yoghurt en 3 eetlepels van dit spul. Het is lekker en zit erna echt helemaal vol! Ik doe er stiekem wel een beeeeeetje suiker bij.

-
Hmm, dat is mss ook wel wat voor mij, want mijn darmen hebben er ook niet zoveel zin in momenteel 

- skaoot
Yup, ik ben een echte emo-eter. Slecht nieuws et voila, zin in ongezonde dingen. Donuts! Koekjes! Taaaaaart! Of met veel gesmolten kaas, pizza, burritos, cheeseburger... gelukkig allemaal niet in huis, en maar gaan sporten, en net broodje met haring gegeten (zure haring proef ik nog best goed, hooray).
En misschien pak ik dadelijk wel beetje ijs. Want meh ende muh.
En misschien pak ik dadelijk wel beetje ijs. Want meh ende muh.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
Nah, bij zulk nieuws zou ik ook de neiging hebben tot eten hoor skaoot!
- eireann
- Site Admin
WS valt af!
Snap ik wel hoor skaoot! Dubbel jammer dat je het dan niet eens goed proeft 

**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Ik hartje de Weight Watchers. 
Hoe fijn is het dat je aan het diëten bent en gewoon een schaaltje Hamka's mag eten!?!? En ik heb dan ook genoeg, na dat ene schaaltje. Maar ik mág het gewoon!
Zoals ik zei: hartjes!

Hoe fijn is het dat je aan het diëten bent en gewoon een schaaltje Hamka's mag eten!?!? En ik heb dan ook genoeg, na dat ene schaaltje. Maar ik mág het gewoon!
Zoals ik zei: hartjes!

MILF 

5eu bij de rozemarijn en thijm ^^chell schreef:Hmm, dat is mss ook wel wat voor mij, want mijn darmen hebben er ook niet zoveel zin in momenteel
-
Die hebben we niet in Den Haag
Ik zit nu aan de Metamucil (vezels), die had ik nog en die werken ook goed. Ik moet sowieso oppassen met dat soort dingen ook, want spastische darm. Ik snap ook niet helemaal wat ik nu anders doe dan voorheen waardoor ik weer naar verstopping neig. Waarschijnlijk eet ik toch minder vet ofzo.

Ik zit nu aan de Metamucil (vezels), die had ik nog en die werken ook goed. Ik moet sowieso oppassen met dat soort dingen ook, want spastische darm. Ik snap ook niet helemaal wat ik nu anders doe dan voorheen waardoor ik weer naar verstopping neig. Waarschijnlijk eet ik toch minder vet ofzo.
- tessie
- Contacteer:
Ik gebruik vezeltabletten. Moet je eigenlijk voor elke maaltijd twee van nemen, maar ik neem ze alleen voor t ontbijt. Met mijn spastische darm is dat precies genoeg.
-
Hmm vezeltabletten is misschien ook nog wel een idee als die Metamucil op is, want dat spul is ranzig! 

- tessie
- Contacteer:
Ja dat vond ik ook altijd zo vies. Ik slik liever gewoon 2 tabletjes :-)
- tessie
- Contacteer:
Ik heb een rotdag. En net voor de kindjes witte bolletjes met speculoos gemaakt. Wil ik ook. Nu. *grom*
- eireann
- Site Admin