de oneindige vraag
- juffie
- Site Admin
- Crownless
Re: de oneindige vraag
Ehm... ehm... geesh... vind alles naar. Ehm... Kaarsvet. Daar kan ik gewoon helemaal niet op focussen en vind ik daarom ook Oprecht Heel Erg Naar. Maar ook die ene gummie spatel van de xenos (in lelijk muntgroen nota bene) waarmee hij graag tussen de benen slaat (bij mij dan, voor de duidelijkheid) is ook Erg Vervelend.
Maar, kaarsvet. Jup.
Wat vind jij echt een kadootje om aan je sub te geven/als sub van je dominant te krijgen in een spel?
Maar, kaarsvet. Jup.
Wat vind jij echt een kadootje om aan je sub te geven/als sub van je dominant te krijgen in een spel?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Kusjes op de zere plekken vind ik echt een heerlijk cadeautje om te krijgen.
Als ik D zou zijn, zou ik dat ook iets moois vinden om te geven.
Laat vraag staan.
Als ik D zou zijn, zou ik dat ook iets moois vinden om te geven.
Laat vraag staan.
- Voleuse
Als ik op zijn been mag liggen uitspacen, Dat vind ik echt super!
Heb jij wel eens gespaced en zoja, hou je ervan?
Heb jij wel eens gespaced en zoja, hou je ervan?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
Ja en ja. 
Ben je weleens echt boos geworden in een spel en waardoor kwam dat?

Ben je weleens echt boos geworden in een spel en waardoor kwam dat?
MILF 

- Sabrina
Ja, ik ben een keer echt woedend geworden. We speelden nog niet zo lang IRL, en Romanticide had me spread eagle vastgebonden op bed. Vervolgens ging hij naast me liggen, nét buiten mijn bereik, en me uitlachen omdat ik niets kon. Vreselijk vernederend en nu zou ik er alleen maar heel, heel klein van worden, maar toen werd ik echt heel erg kwaad! Het verbaast me nog steeds dat die touwen het overleefd hebben. Uiteindelijk werd ik trouwens wel rustig en vond ik het wel leuk, maar ik was echt effe heel boos.
Ik vind 'm leuk, dus laat 'm ook staan
.
Ik vind 'm leuk, dus laat 'm ook staan

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
Ik werd een keer echt echt kwaad. Ik was Bryan aan het slaan. Hij vroeg om genade. Ik dacht, ah, kom op, en daarbij, ik vind dit leuk!
Dus ik mepte vrolijk door. Zei nog iets in de trant van 'wat nou genade'. Heel kort daarop zei hij 'oranje'. Het stopwoord op die zweep.
Ik voelde me zo ontzettend genaaid! Zo van 'oh, ze geeft geen genade, nou, dan zeg ik wel het stopwoord.'. Ik stopte wel (duh) en ging witheet even een paar stappen naar achteren. gelukkig had hij een blinddoek voor. Maar damn, ik was laaiend! Wat is de waarde dan van genade als je als je het niet krijgt wel iets anders inzet? En damn, stond ik daar op de showboot met publiek volledig van mijn a propos. Weg bubbel. Weg 'ik ben opermachtig en alles gaat zoals ik het wil, muhaha'.
In ieder geval, nadat ik even had uitgeblazen ging ik iets anders vreselijks naars doen (en dat ik hem na de oranje straal negeerde, want zo kwam het op hem over, was ook een straf an sich). En daarna veel over gepraat enzo. Maar ik was echt verbaasd over mezelf dat ik zo boos werd, maar ook dat ik in plaats van die woede op hem uit te leven, even afstand nam.
Oh, wacht, een vraag. Nou, weet je, ik ben benieuwd naar meer antwoorden, dus ik laat de vraag staan.

Ik voelde me zo ontzettend genaaid! Zo van 'oh, ze geeft geen genade, nou, dan zeg ik wel het stopwoord.'. Ik stopte wel (duh) en ging witheet even een paar stappen naar achteren. gelukkig had hij een blinddoek voor. Maar damn, ik was laaiend! Wat is de waarde dan van genade als je als je het niet krijgt wel iets anders inzet? En damn, stond ik daar op de showboot met publiek volledig van mijn a propos. Weg bubbel. Weg 'ik ben opermachtig en alles gaat zoals ik het wil, muhaha'.
In ieder geval, nadat ik even had uitgeblazen ging ik iets anders vreselijks naars doen (en dat ik hem na de oranje straal negeerde, want zo kwam het op hem over, was ook een straf an sich). En daarna veel over gepraat enzo. Maar ik was echt verbaasd over mezelf dat ik zo boos werd, maar ook dat ik in plaats van die woede op hem uit te leven, even afstand nam.
Oh, wacht, een vraag. Nou, weet je, ik ben benieuwd naar meer antwoorden, dus ik laat de vraag staan.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ja ik ben weleens heeel echt echt ECHT BOOS geworden tijdens een spel. Die meneer bleef mij maar meppen, steeds harder en harder, en ik werd daardoor venijniger en venijniger. Des te harder hij sloeg, hoe meer ik bevroor. Hij had nog wel uren door kunnen gaan en ik zou niet zijn bezweken. Ik vond het een ontzettend STOM spel, want er ontstond een status quo. Hij meppen, ik de pijn doorstaan. Ik vond het lame en saai en stom om mij op zo'n saaie en niet creatieve manier te willen breken. (ik word er weer boos van als ik eraan terug denk)
Na een tijdje heb ik mijn gezicht naar hem toegdraaid en hem toegebeten of hij van plan was nog lang met dit spelletje door te gaan, en dat ik het saai vond.
Toen hij me losmaakte stond ik te koken van woede en moest ik helemaal niets meer van hem weten...tÃs niet meer goed gekomen daarna.
Stom monotoon gemep
Heb je weleens gevochten?
Na een tijdje heb ik mijn gezicht naar hem toegdraaid en hem toegebeten of hij van plan was nog lang met dit spelletje door te gaan, en dat ik het saai vond.
Toen hij me losmaakte stond ik te koken van woede en moest ik helemaal niets meer van hem weten...tÃs niet meer goed gekomen daarna.
Stom monotoon gemep

Heb je weleens gevochten?
Yup, op de middelbare school. Ik werd nogal gepest, en af en toe liep dat over. Heb nog een keer iemand een tand uit haar mond geslagen omdat ik het niet meer trok.
Tegenwoordig beperk ik me tot dit -> http://www.youtube.com/watch?v=o7w7m4lb2ok" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuke vraag! Wat nog meer... Heb je wel eens in een politiecel gezeten?

Tegenwoordig beperk ik me tot dit -> http://www.youtube.com/watch?v=o7w7m4lb2ok" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuke vraag! Wat nog meer... Heb je wel eens in een politiecel gezeten?
Nee... maar t zou me niet verbazen als t wel een keer gaat gebeuren... Waarom? Waarsch door mijn... iets wat... misschien... wat uitgesproken mening...
Hoe ben jij op WS beland?
Hoe ben jij op WS beland?
- kitten
Toran's schuld.
Lang, lang geleden.
Heb je wel eens in een Smart gereden?

Heb je wel eens in een Smart gereden?
- Toran
Nee,
er is wel bijna een Smart in mijn auto gereden, telt dat ook?
er is wel bijna een Smart in mijn auto gereden, telt dat ook?
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- miss_meeko
Nee, dat zegt gewoon meer over jou manier van rijden. Volgens mij vond je de smart gewoon veel mooier dan je eigen auto 
Had/heb jij een leuke rij-instructeur? En wat maakte hem/haar dan leuk/niet leuk?

Had/heb jij een leuke rij-instructeur? En wat maakte hem/haar dan leuk/niet leuk?
Ik heb er 2 gehad. De eerste was niet leuk, de tweede was heel leuk. Een een sadistische klootzak. Ik had heel fel schrik om met auto te rijden. Hij vond dat superleuk om te plagen! Maar ik heb wel rijexamen van eerste keer gehaald met hem!!!
wie was je favoriete juf/meester? en waarom?
wie was je favoriete juf/meester? en waarom?