WS valt af!
- eireann
- Site Admin
Re: WS valt af!
Ik vind ook wel dat als je begint met afvallen en nee zeggen nog niet gewend bent, en nog wel zin hebt in dingen, dat je dat beter kan doen in een emotioneel wat rustigere tijd. Meer dan je best kan je niet doen, en elke keer dat je wel gezond kiest of nee zegt is meegenomen Crownless!
Ik heb DB ook wel eens gevraagd om koekjes en lekkers te kopen dat ik niet lust. Dan hoefde ik het ook niet en hoefde hij het niet aan te bieden.
Ik heb DB ook wel eens gevraagd om koekjes en lekkers te kopen dat ik niet lust. Dan hoefde ik het ook niet en hoefde hij het niet aan te bieden.
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin

Ok, nog niet heel stabiel onder de 100, de weegschaal twijfelde tussen 99.9 en 100, maar eindigde toch op 99.9! HA! Ik heb gelijk geen zin in mergpijpjes meer!
ik <3 weightwatchers!
-
Yay Anne!
Heeft iemand nog een goede tip om mijn darmen een beetje aan het werk te krijgen?
Heeft iemand nog een goede tip om mijn darmen een beetje aan het werk te krijgen?
- eireann
- Site Admin
Brownies eten. (als je geen zonnebloem olie in huis hebt en denkt 'ach olijfolie is ook olie' en als je ze dan lekker smeuig wilt en er een beetje extra olijfolie door doet.... De enige brownies waar je niet van aankomt! Het rent zo door je heen
)
Bestaat er geen over the counter medicatie voor? Dulcolax ofzo?

Bestaat er geen over the counter medicatie voor? Dulcolax ofzo?
-
Ik durf niet zo goed echt aan de laxeermiddelen, omdat ik daar nogal heftig op kan reageren (spastische darm).
Ik was al aan de Metamucil dus, maar vooralsnog helpt dat niet echt. Vandaag maar weer een zakje en extra veel water drinken.
Ik was al aan de Metamucil dus, maar vooralsnog helpt dat niet echt. Vandaag maar weer een zakje en extra veel water drinken.
- Crownless
Je kunt Roosvice laxo drinken. Rozijntjes of gedroogde pruimen eten helpt ook.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- phedre
- Contacteer:
groene en witte thee drinken ipv de 'gewone' zwarte thee. Veel water drinken, veel lopen/bewegen en de huisarts/internist vragen om movicol, smaakt niet echt vies, werkt wel.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- tessie
- Contacteer:
Ik zou echt voor de vezelpillen gaan...
- skaoot
Go anne!
Volgens de weegschaal bij mijn ouders woog ik 94. Maar volgens mijn moeder is dat een heel vriendelijke weegschaal. Dus morgen maar weer op mn eigen springen.
Volgens de weegschaal bij mijn ouders woog ik 94. Maar volgens mijn moeder is dat een heel vriendelijke weegschaal. Dus morgen maar weer op mn eigen springen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Crownless
Aw
een vriendelijke weegschaal.
Garfield heeft altijd mijn beeld van weegschalen verpest.
En go anne!

En go anne!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Yeah eireann!
Heb mezelf net verwend met een stroopwafel..... (als troost omdat ik een beetje auw heb van mijn nieuwe tepelpiercing).
Heb mezelf net verwend met een stroopwafel..... (als troost omdat ik een beetje auw heb van mijn nieuwe tepelpiercing).
- skaoot
Ja precies, dat zei ik toen ook, beter dan een weegschaal die je begroet met Heeeey dikzak!Crownless schreef:Aween vriendelijke weegschaal.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- eireann
- Site Admin
WS valt af!
Slechte bediening in het restaurant is dan wel weer goed voor de punten. Ik had al voor de hele avond ingevoerd, daar kan de helft weer vanaf... Toch m'n weekpunten niet op 

- juffie
- Site Admin
Ik heb 15 punten voor de zelfgemaakte sushi's gerekend. Vast teveel, want er zat alleen zalm en groenten in. Maar goed, voor de zekerheid enzo. Heb nu nog 2 dagpunten, nog 36 weekpunten en maar liefst 52 activiteitenpunten over.
Ik ben benieuwd morgen. Stiekem hoop ik op 2 cijfers voor de komma.
Ik ben benieuwd morgen. Stiekem hoop ik op 2 cijfers voor de komma.

MILF 

- eireann
- Site Admin