Ongecontroleerde rant topic!
- juffie
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Maar er was toch vast wel een restaurantje daar, of anders de hal van de Rai (voordat je je kaartje moet laten zien) ofzo? Als ik er aan denk, bevries ik al half. Tis zooo koud op dat station altijd met die wind.
- puppie
Ik heb echt staan wachten ja 
Ook omdat in het begin het niet duidelijk was hoelang het allemaal zou gaan duren.
Uiteindelijk had ik aanspraak aan meer mensen die op iemand uit die beruchte trein stonden te wachten

Ook omdat in het begin het niet duidelijk was hoelang het allemaal zou gaan duren.
Uiteindelijk had ik aanspraak aan meer mensen die op iemand uit die beruchte trein stonden te wachten

- juffie
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Wat een rotsituatie met die trein juffie. En weet je wat de NS aan storing doorgaf op teletekst? Geen treinverkeer tussen Breukelen en Utrecht wegens een persoon op het spoor! Nu snap ik dat bericht: een persoon op het spoor die geëvacueerd is uit een defecte trein. Geef een ander maar de schuld van de oorzaak.
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Volgens mij gebeurt het op dit moment niet, dus kan ik even flink ranten zonder dat iemand zich persoonlijk aangevallen hoeft te voelen. Hoop ik. Het is in ieder geval zeker niet persoonlijk naar iemand gericht! Maar het moet me van het hart!
"Knuffels voor iedereen die wil", "gefeliciteerd voor iedereen die de afgelopen periode jarig was". Lieve woorden, gericht aan NIEMAND! Ze zijn nutteloos. Leeg. Niet doen! Ik kan me daar zó over opvreten. Als je iets liefs wil zeggen tegen de mensen op het troostbankje, zeg dat dan tegen diegene. Knuffels voor iedereen zijn desinteresse. Kun je net zo goed niet doen. Het is zoiets als een verjaardag binnen lopen, zwaaien naar alle aanwezigen en "hey gefeliciteerd allemaal!" roepen. Kan prima, maar de jarige geef je minstens persoonlijk een handje. Je gaat niet zwaaien naar een jarige die tussen zijn visite zit met "allemaal gefeliciteerd". Ik zag eens iemand op het troostbankje ploffen, waarna de eerste reactie was "knuffels voor wie wil". Maar degene die daarvóór op het troostbankje was geploft, dat was zeker al een maand geleden. Die zat er niet meer. Er zat één iemand op het troostbankje. Hoeveel moeite is het dan om "knuffel!" te schrijven? Nog minder dan "knuffels voor wie wil". So what dat je degene van drie weken geleden niet gefeliciteerd hebt? Het gaat niet om wat je niet doet, het gaat om wat je wel doet!
Ik hoop dat ik de generieke knuffels en felicitaties niet meer zie, ze zijn me een doorn in het oog. Zo.
/rant
ps, vrijdag ben ik jarig.
"Knuffels voor iedereen die wil", "gefeliciteerd voor iedereen die de afgelopen periode jarig was". Lieve woorden, gericht aan NIEMAND! Ze zijn nutteloos. Leeg. Niet doen! Ik kan me daar zó over opvreten. Als je iets liefs wil zeggen tegen de mensen op het troostbankje, zeg dat dan tegen diegene. Knuffels voor iedereen zijn desinteresse. Kun je net zo goed niet doen. Het is zoiets als een verjaardag binnen lopen, zwaaien naar alle aanwezigen en "hey gefeliciteerd allemaal!" roepen. Kan prima, maar de jarige geef je minstens persoonlijk een handje. Je gaat niet zwaaien naar een jarige die tussen zijn visite zit met "allemaal gefeliciteerd". Ik zag eens iemand op het troostbankje ploffen, waarna de eerste reactie was "knuffels voor wie wil". Maar degene die daarvóór op het troostbankje was geploft, dat was zeker al een maand geleden. Die zat er niet meer. Er zat één iemand op het troostbankje. Hoeveel moeite is het dan om "knuffel!" te schrijven? Nog minder dan "knuffels voor wie wil". So what dat je degene van drie weken geleden niet gefeliciteerd hebt? Het gaat niet om wat je niet doet, het gaat om wat je wel doet!
Ik hoop dat ik de generieke knuffels en felicitaties niet meer zie, ze zijn me een doorn in het oog. Zo.
/rant
ps, vrijdag ben ik jarig.

- madeleine

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- seleena
Opgelucht kitten? 

Laatst gewijzigd door seleena op 24 feb 2013, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Knuffels voor iedereen die wil! Behalve kitten, want die houdt er niet van!
Je hebt wel gelijk hoor trouwens.

Je hebt wel gelijk hoor trouwens.
**Self Rescuing Princess**
- Peter^
- Contacteer:
- eireann
- Site Admin
AAAAHHHH!!!! M'm broek is bijna af en nu is m'n spoelhuisje stuk! eens kijken of het nog te maken valt...
Oh, dat is balen anne!! Is het te repareren ofzo? Wel balen zo vlak voordat je klaar bent!!
- eireann
- Site Admin
Ha! Gelukt! wel het spoeltje weggegooid, die was ook vervormd. Ik hoor nog 1 soort tikje die me niet echt aanstaat, maar hij ratelt weer.
-
En dan ben je de hele week druk om vanalles af te krijgen huis aan de kant online trainingen volgen voor mn werk want cursus maandag en dinsdag en het weekend naar brabant en dan is het vrijdag en ben je lekker om 16.00 vrij en in de planning dat ik dan paar laatste dingen kan doen zoals tas inpakken zodat je zaterdag niet meer hoeft te stressen en dan heb ik last van die fucking kut migraine ik wilde stuk wandelen, caviahok schoonmaken enz en nu voel ik me kut en waardeloos dat altijd alles in de soep loopt als ik een serieuze planning maak. Migraine vreet tijd en energie en het voelt nog te vroeg om mn medicijnen in te nemen die helpen nu nog niet omdat de pijn nog niet erg genoeg is maar ibuprofen helpt niet. mn concentratie is ruk, letters dansen op mn beeldscherm en ik ben gevoelig voor geurtjes en geluid. Nu ben ik boos en verdrietig en vind ik mezelf echt heel erg stom. Ik had me verheugd op paar extra vrije uurtjes. Kutzooi.
- kitten