het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Cera

Re: het beweeg-topic

Bericht door Cera »

Fitness en joggen gaan goed! Ik sport nu vijf keer per week en de weegschaal maakt me weer blij! In een week tijd ben ik 1,1 kilo kwijt. En ik voel me een stuk fitter. Ik heb niet eens op een houtje hoeven bijten maar heb de hele week heerlijk gegeten en in het weekend vanwege drie verjaardagen en chocoladeseks zelfs flink gezondigd. Jeeeeeeh!
skaoot

Bericht door skaoot »

Gisteren les6 uitgerend. Ben al twee weken van plan eens op weegschaal te springen, kijken of daar wat verbetering in komt.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wow 5 keer per week, goed bezig cera!

En les 6 al skaoot! Woei! Vind je het ook leuk?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik denk er over om vanmiddag de stad in te gaan en badpak te gaan kopen om dan weer te beginnen met zwemmen. Planning is om mee te gaan doen aan het trimzwemmen op donderdagavond.

(eens zien of het hier op schrijven helpt om het ook daadwerkelijk te gaan doen)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Crownless

Bericht door Crownless »

Goed bezig tessie, skaoot, cera en gewoon gaan doen phedre!

Ik durf niet zo goed te rennen. Heb tussendoor wat proefgerent, kleine stukjes. Ik heb wel mijn houding aangepast wat goed werkt (voor de geinteresseerden, zoek op s-pose of pose-running. Zorgt voor meer rennen vanuit de bovenbenen en met de zwaartekracht mee) en van iemand wat rekoefeningen voorgedaan gekregen als warming-up.

Moet wel naar de brievenbus, dus ik ga wel ff sportkleren aan doen, stretchen en twee keer een minuut rennen. En sowieso een afspraak met de huisarts gemaakt voor vrijdag.

Meh, ik zal toch niet in drie lessen mijn benen hebben stukgerent? Moet echt duidelijk mezelf zeggen dat het niet mijn schuld is, ook al zeurt er nu een stemmetje 'wat suf, iedereen kan rennen, en jij weer niet.'.

Maar zelfs met rust, over vier maanden kan ik een half uur rennen! Zonder pijn. Zo!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Goed en leuk plan phe!

En balen hoor Crowless. En dat is echt niet jouw schuld, zulke dingen kunnen gewoon gebeuren. Ik heb een vriend die heel fanatiek aan rennen doet, en die heeft ook gewoon een blessure nu, terwijl hij het al heel lang (en dus vast ook wel goed :P) deed.
Goed dat je een afspraak gemaakt hebt bij de ha!

Ik ga niet meer op de loopband op de sportschool rennen. Heb het 2 keer gedaan, en kreeg twee keer op meerdere plekken in mijn been en voet pijn. Raar dat dat zo verschilt met gewoon buiten rennen. Gewoon fitnessen is ook wel goed genoeg vind ik. Misschien later weer rennen (buiten dan) erbij doen, maar nu vind ik 3 keer per week sportschool even genoeg voor mij :-)
Crownless

Bericht door Crownless »

Thanks tessie, ik weet ook wel dat het kan gebeuren en met een beetje geluk is dit ook eens en nooit weer. Ik baal wel... Twee keer een minuut gerent, het doet zeer maar minder dan eerst, maar ging toch maar stoppen. En nu zweet ik pas net, en begon pas net richting (buiten de pijn om dan) oncomfortabel te gaan. Mopper.

Dan maar over zestien weken het programma af hebben, ipv 12.

Verstand wint wel van fanatiek, maar leuk is minder. Ik ben iig wel gaan rennen, en ben gestopt na die twee minuten, dus go me. *gaat schenen koelen onder douche*.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja super goed dat je het wel gewoon probeert! En er langer over doen, dat is toch ook helemaal niet erg? Ik had er de vorige keer ook wel langer dan 12 weken over gedaan hoor. Eerst moest ik een aantal keren les 1 doen, en ik ging niet altijd 3 keer per week, en ik geloof dat ik nog 2 keer een les dubbel gedaan heb ook.
Het gaat er toch ook niet om hoe snel je het 'af' hebt, maar dat je het doet. Tenminste, zo zie ik het.
Crownless

Bericht door Crownless »

Mja, ik ben stiekem wel fanatiek, dus had me wel als doel gesteld het in 12 weken te halen. Maar heej, het gaat me lukken :static:

Vind drie keer sportschool ook ontzettend goed! Echt fijn dat je het r naar je zin hebt.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Fanatiek is goed! Maar het is wel zonde als je dan je doelstelling niet haalt, vanwege een blessure, dat is dan zo demotiverend lijkt me. Ik ben, heel slap mss, altijd van de makkelijk haalbare doelen, zodat het leuk blijft en ik gemotiveerd blijf.
Ik wil bijvoorbeeld het liefst gewoon 5 dagen per week naar de sportschool, maar ik weet ook wel dat dat ws niet lukt en ik dat niet volhou, dus daarom ga ik nu voor 3 keer per week, dat moet te doen zijn.

Ik ga straks trouwens weer als Jay thuis is over een uurtje ofzo, en ik heb er nu gewoon al zin in! :O HIhihi!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik krijg helemaal goede zin van jullie enthousiasme!
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ga je ook rennen, juffie?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, ik wil het eigenlijk wel een keer gaan doen.
Maar jullie enthousiasme en oppeppen is ook gewoon leuk om te lezen, makes me feel good!
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik vind het nog best leuk ook! Ik had gisteren gewoon best zin om even te gaan rennen :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb vandaag voor het eerst gefietst naar het werk! Voor de eerste keer in .... euh ... heeeeel lang ben ik op de fiets naar het werk gegaan. Serieus, ik denk dat het voor mijn 16e voor het laatst was ofzo.

Nu kan het ook niet altijd, alleen als ik een hele dag op kantoor moet werken en geen berg spullen moet meenemen ofzo, maar hee, go me, af en toe! :static:
Plaats reactie