WS valt af!
- tessie
- Contacteer:
Re: WS valt af!
Heleen, kan het niet gewoon zijn dat je lichaam gewoon een beetje in de war is van het veel eten/weinig eten/veel eten?
(veel kan ook veel kalorieen zijn, niet per se veel in hoeveelheid)
(veel kan ook veel kalorieen zijn, niet per se veel in hoeveelheid)
- kitten
eireanne schreef:terug bij af.... Ik dacht dat ik na periode nul suiker wel weer een beetje kon hebben. Jammer dat 'beetje' bij mij nooit zo lukt.
Terug naar nul suiker dus.
eireanne schreef:(de rol beschuit met vlokken en om en om fruithagelslag voor lunch en ontbijt was slechter vermoed ik)

Laatst gewijzigd door kitten op 01 nov 2009, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- eireann
- Site Admin
ehm.... Maandag?
Heb voor de hele week al bruin brood met beleg in de vriezer liggen voor lunch.
Ik ga m'n best weer doen.

Heb voor de hele week al bruin brood met beleg in de vriezer liggen voor lunch.
Ik ga m'n best weer doen.
**Self Rescuing Princess**
- kitten
*grinnik* :close_knuf:
Werkt dat dan? Is beleg niet heel vies alsn het ingevroren is en dan weer ontdooit? Of hangt dat van het beleg af?
- JJV
huisgenootje doet't ook wel es
.. denk dat je geen vochtgevoelige dingen moet nemen
maar kaas of vlees gaat prima
(huisgenootje wil ook geen zoete lunch dingen meer.. wordt ze slaperig van zegt ze)
.. denk dat je geen vochtgevoelige dingen moet nemen
maar kaas of vlees gaat prima
(huisgenootje wil ook geen zoete lunch dingen meer.. wordt ze slaperig van zegt ze)
~\v/~
- eireann
- Site Admin
Dat is juist hartstikke lekker, 'sochtends haal ik het er uit en zo rond lunchtijd is het net ontdooid en nog lekker koel en fris. Als je het sochtends pas smeert is het helemaal klef tegen lunch tijd.
Kan met hartig beleg, kaas, worst, kip, met zoet heb ik het niet geprobeerd. Je kan ook gewoon botersmeren. Probeer het maar eens
-met rood rauwe dingen heb ik het nog niet gedurfd, filet americain, rosbief ed-
Ik vind het zo handig, want ik heb er 'sochtends geen tijd voor, dus op zaterdag smeer ik voor 5 dagen lekker vers brood van de bakker, en dan is het de hele week geregeld en lekker
Kan met hartig beleg, kaas, worst, kip, met zoet heb ik het niet geprobeerd. Je kan ook gewoon botersmeren. Probeer het maar eens

Ik vind het zo handig, want ik heb er 'sochtends geen tijd voor, dus op zaterdag smeer ik voor 5 dagen lekker vers brood van de bakker, en dan is het de hele week geregeld en lekker

Als je brood uit de vriezer hebt, en het 's morgens smeert heb je dat kleffe ook niet hoor
Maar ik kan me het qua tijd enzo wel voorstellen. Ik denk niet dat het iets voor mij is trouwens, ik bedenk liever op de dag zelf wat ik ga eten 

- kitten
Ik ga dat ook proberen!! 

- eireann
- Site Admin
- kitten
*knuffel*
Ja dat is ook stom. Maar je weet waar je het voor doet he!
Ja dat is ook stom. Maar je weet waar je het voor doet he!

- eireann
- Site Admin
Heb de twix machine weerstaan en een cola light gekocht. T was kantje boord 

- Crownless
Het is officieel: ik snap niet dat mensen sporten leuk vinden. Ik heb geen 'ha, lekker gesport' gevoel achteraf. Ik heb geen zin om er heen te gaan. Halverwege zit ik mezelf vooral op te peppen met 'ik kan dit, ik kan dit, ook al ben ik moe, ik kan dit.'. Waarom zou dit leuk zijn?
Maar hey, het is gezond. En hey, ik ben niet meer zo buiten adem als ik gerend heb naar de trein die op het punt staat te vertrekken. En dat is dan weer wel fijn. Want dat gebeurt me vaak
Maar hey, het is gezond. En hey, ik ben niet meer zo buiten adem als ik gerend heb naar de trein die op het punt staat te vertrekken. En dat is dan weer wel fijn. Want dat gebeurt me vaak

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!