ah, plinten zuigmond dus.
Ik baal best wel dat ik helemaal "bij" ben. Nieuwe seizoen begint volgende week geloof ik (of was de eerste aflevering nu deze week?). Aangezien jij ook van de "slechte vrouwenseries" bent: nog tips? Naast Gossip Girl, Desperate Housewives en Gilmore Girls weet ik het eigenlijk niet zo goed. Gooische Vrouwen heb ik ook wel geprobeerd, maar dat heeft toch niet een zelfde soort feelMarijke schreef:Gossip Girl kijken tot ik er genoeg van heb.
Extra:leonietje schreef:Topic gevonden ik ga niet heel veel op lijstje gooien wil ook even beetje genieten van mijn dag en bijkomen van het weekend.
To do:
- Broodje opeten
- Caviahok schoonmaken
- Stofzuigen
- woonkamer opruimen (incl planten water geven, tafels opruimen, hele stapel post uitzoeken)
- iets anders als brood eten vanavond
Misschien:
- hoofd leegschrijven
- slaapkamer opruimen
Het lijkt wel te helpen zo'n lijstje. Meestal zie ik alleen de dingen die ik nog allemaal moet doen maar nu voelt het wel beter om al zoveel dingen af te strepenmiss_meeko schreef:To do:
flessen wegbrengen
plastic wegbrengen
papier wegbrengen
rest afval wegbrengen
bed afhalen
bed opmaken
was verzamelen
was wassen - nog maar 2 draaien van de 7 te gaan![]()
was opvouwen
vaatwasser uitruimen
vaatwasser inruimen
lunchen
avondeten klaarmaken
stofzuigen beneden
stofzuigen boven
kattenbakken schoonmaken
vogelkooien schoonmaken
afspraak maken bij voedingsconsulente
sporten
beneden opruimen
slaapkamer opruimen
lunch klaarmaken voor morgen, inclusief brood bakken voor ontbijt en voor lunch van AndereBart morgencinderella schreef:opstaan, douchen en ontbijten (i.p.v. de hele dag door een beetje snacken)
bed opgemaakt
was vouwen
afwas wassen, afdrogen en opbergen
sudderlapjes marineren en sudderen voor als we vanavond niet weg moeten (we gaan wel weg, dus donderdag lekker vroeg klaar met koken, morgen eet ik ook ergens anders)
woonkamer opruimen en zuigen inclusief de bank heel grondig schoonmaken
huiswerk voorbereiden voor morgen