dromen over ws topic
- Daantje
- Contacteer:
Re: dromen over ws topic
We hadden het over capuccino he, die moet na het tappen eerst nog opgeschuimd voor dze de koffie in gaat.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Ff hitachi op tiet met standje max? Nee? Kitten even laten springen dan?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Daantje
- Contacteer:
Ik dacht toch meer aan een conventionele melkopschuimer. Ondertussen is "breastmilk cappuccino" een fetish op fetlife geworden
en ik ben 'curious about'. 

- Crownless
Puur uit nieuwsgierigheid, Kun je iets vertellen over wat je aantrekt aan moedermelk?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Daantje
- Contacteer:
Tuurlijk, maar je houd 'm even van me te goed. Tot vanavond of van het weekeinde, dat ik daar even rustig voor kan zitten.
- Voleuse
Ik droomde vannacht dat ik een verassingsfeestje voor Dreamer en fiona wou organiseren (iets van een babyshower ofzo. Een feestje ter ere van de aanstaande baby). Ik had her met Jerry erover gehad, maar toen had Dreamer er op de een of andere manier lucht van gekregen (telepathie?) en hij had de organisatie toen zelf op zich genomen. Alleen fiona wist nog van niks. Ik was naar hem op zoek om iets te zeggen, dat hij toch maar een beetje moest relaxen want het was tenslotte zijn feest. Ik vond hem in een reflecterend vest op de snelweg. Hij was even het verkeer aan het omleiden terwijl mijn vriendje in een graafmachine de weg aan het verleggen was. Het was namelijk voor het feestje beter als die in een bochtje zou lopen, dus dat waren ze even aan het doen (?!).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
- Daantje
- Contacteer:
Het is toch algemeen bekend dat feestjes leuker zijn als de snelweg in een bochtje ligt. 

- Daantje
- Contacteer:
Het is wel duidelijk wat mij momenteel bezighoud:
Ik was net verhuisd en had mijn hergeboortekaartes verstuurd en dus kwam zo ongeveer héél WS op bezoek. Tegelijk, in mijn nieuwe appartementje (dat past noooooit). Nou ja gezellig en al en toen kwam er plots en kraamverpleegster die vond dat ik moe was en moest gaan slapen ergens in de middag. In plaats van naar huis gaan bleef iedereen. Om door de slaapkamer muur, die blijkbaar van glas was, te kijken naar hoe ik sliep.
Gut, wat droom ik narcistisch zeg.

Ik was net verhuisd en had mijn hergeboortekaartes verstuurd en dus kwam zo ongeveer héél WS op bezoek. Tegelijk, in mijn nieuwe appartementje (dat past noooooit). Nou ja gezellig en al en toen kwam er plots en kraamverpleegster die vond dat ik moe was en moest gaan slapen ergens in de middag. In plaats van naar huis gaan bleef iedereen. Om door de slaapkamer muur, die blijkbaar van glas was, te kijken naar hoe ik sliep.
Gut, wat droom ik narcistisch zeg.

Ik droomde net van een Ardennenmeet. En nogal gedetailleerd ook.
Boefje was een beetje ziekjes, dus zat ik nogal tegen haar aan op de zetel. Ook wat met nijntje en Crownless gepraat (o.a. over ene "Johan" die ook zou komen en vooral op fetlife zat). Die laatste ook 'n knuffel gegeven om iets.
Toen arriveerde er een andere groep en werd er uitgebreid begroet. Voleuse (of liever: <echte naam Voleuse>) was niet in de stemming voor knuffels. Die 'Johan' kerel bleek wat ouder dan ik gedacht had, maar zag er wel een toffe gozer uit. Ook kitten even geknuffeld.
Dan wat de andere ruimtes verkennen. Ergens een klein snackje meegegraaid. Sandra nog tegengekomen (die héél gelukkig was).
Dat was het zowat. Gek, eigenlijk. Ik droom wel vaker 'realistisch', maar vaak bedenk ik me na vijf minuten wakker zijn dat er toch dingen totaal niet kloppen. Hier niet: het was op een niet bekende locatie, maar wel in de typische stijl van witte muren en houten balken van de Ardennenmeet-huisjes. Dezelfde gezelligheid, veel gekeuveld over weinig inhoud, gezelligheid en vrolijkheid.
Best 'n leuke droom.
Boefje was een beetje ziekjes, dus zat ik nogal tegen haar aan op de zetel. Ook wat met nijntje en Crownless gepraat (o.a. over ene "Johan" die ook zou komen en vooral op fetlife zat). Die laatste ook 'n knuffel gegeven om iets.
Toen arriveerde er een andere groep en werd er uitgebreid begroet. Voleuse (of liever: <echte naam Voleuse>) was niet in de stemming voor knuffels. Die 'Johan' kerel bleek wat ouder dan ik gedacht had, maar zag er wel een toffe gozer uit. Ook kitten even geknuffeld.
Dan wat de andere ruimtes verkennen. Ergens een klein snackje meegegraaid. Sandra nog tegengekomen (die héél gelukkig was).
Dat was het zowat. Gek, eigenlijk. Ik droom wel vaker 'realistisch', maar vaak bedenk ik me na vijf minuten wakker zijn dat er toch dingen totaal niet kloppen. Hier niet: het was op een niet bekende locatie, maar wel in de typische stijl van witte muren en houten balken van de Ardennenmeet-huisjes. Dezelfde gezelligheid, veel gekeuveld over weinig inhoud, gezelligheid en vrolijkheid.
Best 'n leuke droom.

-
*wijst Wever erop dat hij zich dit jaar nog niet aangemel heeft*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Voleuse
Maar dat ik niet in de stemming ben voor knuffels is wel onrealistisch. Dan ben ik wel heeeel erg chagerijnig!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Ik herinner me net dat ik van de week gedroomd heb dat Dreamer en Fiona een achtling kregen!
In mijn droom waren ze er in ieder geval wel blij mee. 

- Voleuse
Dat zou je op de echo's toch wel moeten zien lijkt me zo.. 
Ik droomde dat Natya een deel van mijn tentamenvragen had gemaakt. Bovenaan de pagina stond in hoofdletters: NATYABOUMAN GEEFT JE 7 MINUTEN OM DEZE VRAGEN TE BEANTWOORDEN.
Vraag 1)
Natya's huis werd onlangs belaagd door:
a) Een softbalvereniging
b) Jehova's
Dat was antwoord a, dat wist ik, want dat had op Fetlife gestaan. Ik vroeg me af hoe mijn medestudenten dat hadden moeten weten. Ik ging verder met de vragen, ze waren niet erg moeilijk. Ik vroeg me wel af of ik de volgende keer dat ik Natya zou zien niet iets moest aanbieden in ruil voor tentamenantwoorden (borsten ofzo), maar toen bedacht ik me dat ik dat zelf waarschijnlijk niet zo leuk zou vinden. De laatste vraag was:
Melk jij je banaan wel eens?
a) Ja
b) Nee
c) Een banaan kan je niet melken.
Dit was een strikvraag, dacht ik, want hoe kan ja of nee nou fout zijn, je melkt hem of je doet het niet? c was het in ieder geval niet, iedereen weet dat als je bananen op de juiste manier masseert ze melk geven. Ik koos maar voor a omdat Natya van melk houdt en toen leverde ik het tentamen in.

Ik droomde dat Natya een deel van mijn tentamenvragen had gemaakt. Bovenaan de pagina stond in hoofdletters: NATYABOUMAN GEEFT JE 7 MINUTEN OM DEZE VRAGEN TE BEANTWOORDEN.
Vraag 1)
Natya's huis werd onlangs belaagd door:
a) Een softbalvereniging
b) Jehova's
Dat was antwoord a, dat wist ik, want dat had op Fetlife gestaan. Ik vroeg me af hoe mijn medestudenten dat hadden moeten weten. Ik ging verder met de vragen, ze waren niet erg moeilijk. Ik vroeg me wel af of ik de volgende keer dat ik Natya zou zien niet iets moest aanbieden in ruil voor tentamenantwoorden (borsten ofzo), maar toen bedacht ik me dat ik dat zelf waarschijnlijk niet zo leuk zou vinden. De laatste vraag was:
Melk jij je banaan wel eens?
a) Ja
b) Nee
c) Een banaan kan je niet melken.
Dit was een strikvraag, dacht ik, want hoe kan ja of nee nou fout zijn, je melkt hem of je doet het niet? c was het in ieder geval niet, iedereen weet dat als je bananen op de juiste manier masseert ze melk geven. Ik koos maar voor a omdat Natya van melk houdt en toen leverde ik het tentamen in.
- Daantje
- Contacteer:
Dat borsten aan bieden aan Natya schijnt niet zonder risco's te zijn. En ik vraag me af of banaan niet een eufemisme was voor wat anders.