Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Jeejtje en Tweejtje

Bericht door kitten »

Ik snap dat je je zorgen maakt over het vervolg, als je met 29 weken al niet meer zelfstandig naar bed kunt... :(
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou lag dat ook wel aan mezelf hoor, ik ben gewoon enorm gigantisch over mijn grenzen gegaan gisteren, ik moet gewoon een stap terug doen.
Maar ja. Dat vloekt nogal met mij...
Het was wel een eyeopener en heftig, dus de boodschap is wel aangekomen...
MILF :grin_ani:
seleena

Bericht door seleena »

Knuffel Juffie!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
cinderella

Bericht door cinderella »

Het blijft heftig, en ik snap best dat je er van baalt en het even van je af moest schrijven.
Ook een knuffel van ons tweetjes.
toen doet er nu niet meer toe
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Pfff manneke, doe eens rustig en laat me gaan slapen, okee?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nog 2 weken werken...
kitten

Bericht door kitten »

Het begint te korten!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja! Ben er ook wel aan toe. Gek, best wel, want een paar weken geleden was het nog iets waar ik totaal niet mee bezig was en kon ik me nog weinig bij het niet werken voorstellen. Maar nu, langzaam maar zeker begin ik de boel af te ronden en begin ik uit te kijken naar het verlof. Het wordt lichamelijk ook echt wel zwaarder nu en dan heb ik op dit moment echt mazzel met mijn werkzaamheden en kan ik daar veel zelf in plannen enzo.

Wel jammer dat ik nu veel (HEUL VEUL) tijd steek in het opruimen, inrichten en schoonmaken van een werkplek en dat ik die gewoon voorlopig niet ga gebruiken.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Toch een soort nestdrang eigenlijk, al dat opruimen en inrichten :)
Nala

Bericht door Nala »

Het schiet al op! Succes met de laatste loodjes!
seleena

Bericht door seleena »

Gossie wat lijkt dat snel gegaan zeg :shock:
Mja 9 maanden is 9 maanden maar het lijkt echt veel korter ofzo :D
Mag ik vragen hoe je deze zwangerschap ervaart vergeleken met Jeejtje?
Suc6 met de laatste loodjes!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Deze zwangerschap heb ik tot nu toe als relaxter ervaren. We zijn veel meer in ons normale doen gebleven, want bij Jeejtje was het natuurlijk een soort aardverschuiving die op ons afkwam. Toen moest Jerry hierheen verhuizen, babykamer moest gemaakt worden, van 2 huishoudens naar 1 groeien, etc. Nu was dat allemaal al zo en konden we gewoon doorgaan met waar we mee bezig waren.
Ander verschil is ook dat ik de hele zwangerschap gewoon heb doorgewerkt, okee, met hier en daar wat aangepaste werkzaamheden, maar bij Jeejtje ben ik al vrij vroeg thuis komen te zitten met een fikse burn-out. Ben toen ook in /net na mijn zwangerschap van baan veranderd, dus alles stond op zijn kop.

Lichamelijk vind ik nu wel zwaarder worden, maar ik kan me niet zo goed meer herinneren hoe dat bij Jeejtje rond deze termijn was. Ik heb serieus last van die ischias en omdat ik deze keer echt alles van voren draag, heb ik ook echt meer last van banden/buikpijn die vanuit mijn buik naar mijn kruis trekt. Het gewicht en de omvang van mijn buik begint me nu wel meer in de weg te zitten en ik merk het nu bij alles dat ik dagelijks doe. Niet zo gek natuurlijk met 34 weken, maar het is wel continu aanwezig.
Ik doe eigenlijk nog wel stiekem wat teveel op een dag waardoor ik geregeld last heb van harde buiken en daar moet ik een stapje in terug doen, maar ik ben ergens ook een ontzettende rouwdouwer en dan heb ik het alweer gedaan voordat ik er bij na heb gedacht.
Toen ik gisteren trouwens met tafels en ander schoolmeubilair wilde gaan sjouwen, realiseerde ik me na 1 tafel dat dat misschien niet zo'n hele slimme actie was en heb ik een collega gevraagd dat voor me te doen. Die me al -goedbedoeld- scheldend op mijn kop gaf dat ik er uberhaubt aan was begonnen. :lol:

Lichamelijk merk ik dus wel dat ik echt toe ben aan mijn verlof, ik leef er ook wel echt naar toe. 1 april stop ik. Maar tot die tijd heb ik stiekem nog 3 congressen in mijn agenda waarvan ik er van 1 spreker ben... Ook niet echt heel rustig dus. Ik twijfel om er 1 af te zeggen.

Verder is het ook wel relaxter omdat we al meer ervaring hebben natuurlijk dan bij Jeejtje. Alles was toen nieuw en overviel ons, nu in zekere zin ook wel natuurlijk, maar toch op een andere manier. We hebben de meeste spullen al in huis, weten al een beetje wat er gaat gebeuren, hebben de ervaring van de vorige keer en laten het meer gebeuren. Daar komt bij dat we natuurlijk een groot deel van deze zwangerschap heel druk zijn (geweest) met het kopen van ons nieuwe huis dat volgende week hopelijk nu eindelijk helemaal wordt afgerond zodat we dan alleen nog naar de notaris hoeven en we moeten wachten tot het gebouwd is. Omdat we daar zo druk mee waren, is de aandacht ook wat minder bij mij geweest, en Jeejtje is er natuurlijk ook gewoon en die vraagt de nodige aandacht en tijd.

Jeejtje in mijn eentje naar bed brengen is geen pretje meer, als ze meewerkt lukt het redelijk, maar dan is het nog wel een heel gedoe om haar op en af de commode te tillen en in haar bedje. Als ze tegenwerkt en dus eigenlijk geen zin heeft om naar bed te gaan en dus weigert de trap op te lopen, kan ik haar niet zoals ik dat normaal doe, oppakken en de trap op lopen. Ze is 2,5, weegt zo'n 15 kg en kan dan best tegenstribbelen. Als ik haar dan uiteindelijk boven heb, ben ik echt moe. Dus, oh zo blij dat Jerry bijna altijd thuis is en dat hij me met veel dingen kan helpen.

Nu zit ik ook weer beneden, lag al meer dan een uur wakker. Slechter slapen komt helaas ook steeds vaker voor, ik hoop niet dat ik weer net als bij Jeejtje iedere nacht op kom te zitten, want dan duurden de nachten allemaal zoooo lang. Kleine mannetje is best een druktemakertje en afgelopen week bij de verloskundige lag hij dwars in mijn buik en dat is dan ook goed te voelen. Ik vermoed dat hij nog steeds dwars ligt en daar is nu eenmaal niet zoveel ruimte. :)

Mijn nesteldrang slaat nu wel in alle hevigheid toe. Jerry is gelukkig bijna klaar met het geboortekaartje, dat is wel een stressfactor geweest bij mij, want hij is nogal van het uitstellen en we wisten even niet zo goed hoe het aan te pakken. Maar ook dat loopt nu en het resultaat wordt leuk. De babywas is bijna klaar en ik heb gewoon weer, hormonaal als ik ben, een berg rompers en washandjes staan strijken want dat moet van mijn innerlijke neuroot en het staat mooier in de kast. :clown:
Er staan nog een paar zaken op de to do lijst, maar ook die wordt steeds korter, nog wat dingen op de boodschappenlijst en dan mag hij komen. Hopelijk met een fijnere bevalling dan bij Jeejtje, maar dat zullen we moeten afwachten. Over anderhalve week heb ik weer een echo, ben benieuwd hoe groot hij nu is.

Dussss, dit allemaal eigenlijk. Heel verhaal geworden. Lief dat je er naar vroeg, spijt van nu je deze lap tekst als antwoord kreeg? :lol:
seleena

Bericht door seleena »

juffie schreef:Dussss, dit allemaal eigenlijk. Heel verhaal geworden. Lief dat je er naar vroeg, spijt van nu je deze lap tekst als antwoord kreeg? :lol:
Neuh geen spijt hoor :D Vindt het interessant en leuk om te lezen :yes:
Take me or leave me <3
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik vind het ook heel fijn om te lezen! Veel succes met de laatste loodjes!!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Kutterdekut.

Meneer ligt in volkomen stuit. Ik was er al bang voor, dat dat harde bolletje dat ik rechtsboven in mijn buik voel steeds zijn hoofd is en niet zijn billen. Nu moet ik ergens volgende week naar het ziekenhuis voor een gesprek en hopelijk direct een poging tot versie en anders een afspraak daartoe. Hij heeft nog een week ongeveer om zelf te draaien, maar ik vermoed dat dat niet zo snel gebeurt omdat hij al weken zo ligt.

En dan... tja, stel dat hij niet te draaien is, of terugdraait na de draaipoging, dan wordt het of een stuitbevalling of een keizersnee. Nu zou ik op zich een natuurlijke stuitbevalling best willen overwegen, maar ik ben bang dat het ziekenhuis moeilijk gaat doen ivm mijn gewicht en de geschiedenis met Jeejtje; zwaar kind en veel bloedverlies. Mijn verloskundige wil aan een stuitbevalling meewerken als de omstandigheden goed zijn, dus niet te zwaar kind enzo. Op dit moment lijkt het er op dat hij niet superzwaar is, hij was nu qua metingen 34+1 ipv 34+6 wat ik werkelijk ben, dus ietsjes achter op schema. Ik ben ook nog altijd maar 10 kg aangekomen.

Dus, nu afwachten wat ze zeggen en hopelijk slaagt die versiepoging, al kijk ik daar ook niet echt naar uit, dat schijnt ook geen feestje te zijn...
Gatverdegatver, gedoe weer. Kan het nou nooit eens gewoon normaal? :(
Plaats reactie