WS valt af!
Re: WS valt af!
Iedereen weer lekker bezig!!!
Toch wel raar.... Sabrina weegt nu 93 kilo en heeft een taille van 83 cm.
Ik weeg nu 79 kilo en heb een taille van 93 cm.....
Niets ten nadele van jou Sabrina, ik neem jou alleen ff als voorbeeld.
Ik heb gewoon maat 40-42.
Ik zie ff niet zo goed waar 'm dit in zit.
Meet ik niet goed misschien?
Toch wel raar.... Sabrina weegt nu 93 kilo en heeft een taille van 83 cm.
Ik weeg nu 79 kilo en heb een taille van 93 cm.....
Niets ten nadele van jou Sabrina, ik neem jou alleen ff als voorbeeld.
Ik heb gewoon maat 40-42.
Ik zie ff niet zo goed waar 'm dit in zit.
Meet ik niet goed misschien?
- Yara
Misschien is Sabrina veel langer als jij bent?
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Sabrina
Dat denk ik inderdaad wel. Emmy, ik ben 1.90m, dus ik ben sowieso slecht vergelijkingsmateriaal
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Idd, de lengte.
Ik weeg nu zelf 95 kilo en heb een taille ook van ongeveer 95. Ik ben zelf 1.74 lang
Ik weeg nu zelf 95 kilo en heb een taille ook van ongeveer 95. Ik ben zelf 1.74 lang
op maandag voor de carnaval woog ik 118.8 kg
op de woensdag na de carnaval: 119.0 kg
en vanmorgen woog ik ook 119.0 kg
tijdens de carnaval en de week erna de teugels laten vieren omdat ik aan het carnavallen was en daarna klussen in het noorden.
ik ben dus nog steeds tevreden met die 119 kg.
nu weer netjes elke keer op maandag wegen.
De lengte speelt idd een rol bij de verschillen van taille en buikomvang. daarnaast speelt ook nog wel je vorm mee (appel, peer, zandloper, recht enzo.)
op de woensdag na de carnaval: 119.0 kg
en vanmorgen woog ik ook 119.0 kg
tijdens de carnaval en de week erna de teugels laten vieren omdat ik aan het carnavallen was en daarna klussen in het noorden.
ik ben dus nog steeds tevreden met die 119 kg.
nu weer netjes elke keer op maandag wegen.
De lengte speelt idd een rol bij de verschillen van taille en buikomvang. daarnaast speelt ook nog wel je vorm mee (appel, peer, zandloper, recht enzo.)
- Sabrina
Wat Tigerlily zegt over figuur was ik nog vergeten, ik heb ook een zandloperfiguur, dat was zelfs zo toen ik 110 kg woog. Wel een hele brede zandloper
, maar toch zandloper. Dat scheelt wel in mijn taille.
En tessie, goed punt over meten en motivatie, misschien doe ik dan toch die andere plekken ook maar. Nou ja, boobs laat ik denk ik wel weg omdat dat me juist demotiveert, maar de andere plekken zijn idd juist fijn om in de gaten te houden voor wanneer mijn gewicht stil gaat staan.

En tessie, goed punt over meten en motivatie, misschien doe ik dan toch die andere plekken ook maar. Nou ja, boobs laat ik denk ik wel weg omdat dat me juist demotiveert, maar de andere plekken zijn idd juist fijn om in de gaten te houden voor wanneer mijn gewicht stil gaat staan.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Meh, ik ben echt een suikerjunkie. Mijn hagelslag is op en ik ben er nog niet aan toegekomen om boodschappen te doen. Ik zat gisteren al aan de babykoekjes (
), en nu heb ik nog een mini hagelslag gevonden in de kast. Het liefkozende gebaar waarmee ik dat minipakje uit de kast trok is niet gezond meer (my preciousssss!!).

- seleena
Ik gebruik chroomtabletten op het moment. Je behoefte naar suiker wordt veel minder. Google itPluu schreef:Meh, ik ben echt een suikerjunkie

En bij mij helpt het enorm

Ooit eens als tip gehad van een sportinstructeur en hij vertelde me ook dat je gewoon een potje bij het kruidvat kan kopen voor weinig geld

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Mmm dat zou idd zeker kunnen, ik ben maar 1.70 m.
Toch valt me dan op dat ik relatief gezien een flinke omvang heb bij mijn taille, terwijl ik nu toch weer op maatje 40 zit.
Maar goed, ik ben blij als ik straks weer op de 75 kilo zit in maatje 40. Moet er natuurlijk ook bij vermelden dat ik een 40+er ben.....
Toch valt me dan op dat ik relatief gezien een flinke omvang heb bij mijn taille, terwijl ik nu toch weer op maatje 40 zit.
Maar goed, ik ben blij als ik straks weer op de 75 kilo zit in maatje 40. Moet er natuurlijk ook bij vermelden dat ik een 40+er ben.....
- tessie
- Contacteer:
Ik heb vanmiddag een jasje gekocht in maat 42! Ik ga er vanuit dat kleding in die winkel belachelijk groot valt, maar alsnog vond ik t leuk. Normaal draag ik nu 46 en heel soms 44.
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Oh, btw, ik heb een verwijzing van mijn huisarts gekregen en ik heb contact opgenomen met een diëtiste. Wil graag dat er iemand even meekijkt naar mijn voedingspatroon en meedenkt of het zo okee is. Merk dat ik onzeker ben nu, vanwege de tegenvallende resultaten. Even wat bevestiging of hulp bij het anders doen is welkom. 

MILF 

- puppie
Waarom geen ww coach juffie?
- juffie
- Site Admin
Omdat er hier echt geen ww in de nabije buurt zit, en degenen die nog enigszins dichtbij zijn (minstens 10 km) zijn allemaal op di avond en dan heb ik zumba.
Maar, wellicht na de diëtiste wel een keer naar de ww ga. Tot eind maart zou dat kunnen, want ik heb een sportschoolaanbieding van 3 maanden gehad en als ik blijf sporten dan kunnen we die euro's maar 1x missen. Of de sportschool of de ww.
Maar, wellicht na de diëtiste wel een keer naar de ww ga. Tot eind maart zou dat kunnen, want ik heb een sportschoolaanbieding van 3 maanden gehad en als ik blijf sporten dan kunnen we die euro's maar 1x missen. Of de sportschool of de ww.
MILF