WS valt af!
Re: WS valt af!
Klinkt logisch. En het kan vast geen kwaad om je huidige patroon gewoon een keertje te evalueren met een dietiste. Al is het maar om te horen dat je mogelijk al op de goede weg bent. Of om nog wat verbetertips te krijgen. Goed bezig juffie!!
- juffie
- Site Admin
Vandaag weer weegdag... Ik ga nu echt de rustige fase in, er was slechts 0,6 kilo af. Maar goed, in totaal nu 4,8 kilo kwijt in 4 weken tijd.
Gisteravond wel een lekker afscheidsetentje gehad van collega, dus vandaar nu waarschijnlijk ook iets minder afgevallen.
Maar verder ben ik ook al 4 cm kwijt op mijn heupen, 4 cm in mijn taille, 3 cm bij borstomvang, 2 cm op mijn bovenbenen en 1 cm bij mijn armen.
Mag dus zeker niet klagen. Sterker, ME IS HAPPY!!!!
Gisteravond wel een lekker afscheidsetentje gehad van collega, dus vandaar nu waarschijnlijk ook iets minder afgevallen.
Maar verder ben ik ook al 4 cm kwijt op mijn heupen, 4 cm in mijn taille, 3 cm bij borstomvang, 2 cm op mijn bovenbenen en 1 cm bij mijn armen.
Mag dus zeker niet klagen. Sterker, ME IS HAPPY!!!!
- phedre
- Contacteer:
er komt weer beweging in de goede kant op:) 88.8 vanmorgen, na kopje thee. 91.8 toen ik begon. t Gaat niet hard, nadat ik vorige week weer boven de 90 kg zat, vind ik t toch wel fijn er nu redelijk onder te zitten!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Wat fijn Emmy en phedre! En ik denk dat het geen kwaad kan extra input te halen, Juffie! Krijg je dat vergoed, met verwijzing?
- juffie
- Site Admin
- phedre
- Contacteer:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
maximaal drie behandeluren worden vergoed door basisverzekering staat hier. Mijn dietiste heeft dit verdeeld in 1 uur voor kennismaken en opstellen plan/lijst en daarna 8x kwartier voor wegen en horen hoe het gaat/advies bijstellen.
ik kan dus 9x naar dietiste.
(overigens wordt t wel verrekend met eigen risico, dus betaal je t alsnog groot deel zelf)
maximaal drie behandeluren worden vergoed door basisverzekering staat hier. Mijn dietiste heeft dit verdeeld in 1 uur voor kennismaken en opstellen plan/lijst en daarna 8x kwartier voor wegen en horen hoe het gaat/advies bijstellen.
ik kan dus 9x naar dietiste.
(overigens wordt t wel verrekend met eigen risico, dus betaal je t alsnog groot deel zelf)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gaat goed phedre.
Trouwens mooi opgelost van je diëtiste, om de uren gewoon in kleine stukjes te hakken. Kan je toch vaker bij haar langs.
En juffie, GO for it!
Trouwens mooi opgelost van je diëtiste, om de uren gewoon in kleine stukjes te hakken. Kan je toch vaker bij haar langs.
En juffie, GO for it!
- Crownless
Ik krijg van de huisarts geen verwijzing voor een diëtist, en mijn verzekeraar vergoed alleen 'met medische noodzaak'.
Dus ik vind zo'n voedingsconsulent wel een aardige oplossing. Ik begin me echt te irriteren aan mijn onderkin. Die moet weg! In ieder geval, ik wordt morgen gebeld voor meer info.
Dus ik vind zo'n voedingsconsulent wel een aardige oplossing. Ik begin me echt te irriteren aan mijn onderkin. Die moet weg! In ieder geval, ik wordt morgen gebeld voor meer info.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- madeleine
Ik ga binnenkort weer eens broccoli-soep maken, maar als ik zo in de WW-lijst kijk, dan moet ik zelf m'n recept maar invoeren. Geloof nooit dat mijn recept uit 5 punten bestaat!!
Olijfolie in de pan, uitje, knoflook, gember fruiten, broccolistronken even roerbakken, dan kruidenbouillon toevoegen en koken tot de broccoli goed gaar is. Staafmixer erop en klaar. Volgens mij is dat hooguit punten voor de olijfolie en de bouillon, maar echt geen 5!! Net even gegoogled, maar idd, zie overal, room, of aardappel, of bindmiddel in recepten toegevoegd worden.... Daar zal dan het verschil wel in zitten. Toch? Ervaren WW-ers?
Olijfolie in de pan, uitje, knoflook, gember fruiten, broccolistronken even roerbakken, dan kruidenbouillon toevoegen en koken tot de broccoli goed gaar is. Staafmixer erop en klaar. Volgens mij is dat hooguit punten voor de olijfolie en de bouillon, maar echt geen 5!! Net even gegoogled, maar idd, zie overal, room, of aardappel, of bindmiddel in recepten toegevoegd worden.... Daar zal dan het verschil wel in zitten. Toch? Ervaren WW-ers?
- puppie
Alleen 1 punt voor je lepeltje olijfolie en verder is niks een punt 

- Sabrina
Stomme app doet het ineens niet meer op mijn telefoon, daardoor gaat invoeren echt veel lastiger, loop nu alweer een paar dagen achter. 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Daantje
- Contacteer:
In broccolisoep zit vaak aardappel als vuller en voor de binding. Daar zullen ze in hun standaard puntenaantal wel vanuit zijn gegaan.
Dat vervelend Sabrina.
Dat vervelend Sabrina.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- tessie
- Contacteer:
Ik wil ook een keer broccolisoep proberen, zonder aardappel. Lijkt me best wel lekker!
Ik dacht dat ik echt al 2 maanden stilstond, maar ik ben in 1 maand 2kg afgevallen! Handig zo'n app dat je terug kan kijken. Omdat ik door die buikgriep zoveel was afgevallen en daarna was het er weer bijgekomen, leek het net alsof ik niks afviel (omdat ik tijdens die buikgriep bijna 5kg was afgevallen en ik zit nu natuurlijk daar nog boven) Maar blijk nu dus (ruim) 2 kg lichter te zijn dan 1 maand terug!
Ik dacht dat ik echt al 2 maanden stilstond, maar ik ben in 1 maand 2kg afgevallen! Handig zo'n app dat je terug kan kijken. Omdat ik door die buikgriep zoveel was afgevallen en daarna was het er weer bijgekomen, leek het net alsof ik niks afviel (omdat ik tijdens die buikgriep bijna 5kg was afgevallen en ik zit nu natuurlijk daar nog boven) Maar blijk nu dus (ruim) 2 kg lichter te zijn dan 1 maand terug!