Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Jezebel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Jezebel »

Gewoon wat van zeggen Lotus, dat werkt eigenlijk altijd :) Ik vraag meestal of mensen, als ze willen praten, een andere coupe willen opzoeken (als het rustig genoeg is en er genoeg plekken zijn) of ik vraag of ze gezien hebben dat dit een stiltecoupe is (als de trein vol is).
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

WTF zeg. Jaren lang heb ik msn messenger gebruikt. Toen gingen ze ineens stoppen en moest je overstappen op skype. Nou, ik wou best wat nieuws proberen, dus nog voordat het moest, stapte ik over op skype. Wat totaal niet beviel, dus ik wou terug naar msn. Kon niet.
Je zou denken, tis toch mijn laptop, ik kan toch installeren en deinstalleren wat ik wil? Nou. Mooi niet. Met geen mogelijkheid kon ik msn nog terug krijgen. Heb zelfs nog een week of twee mijn oude laptop gebruikt, omdat daar nog wél msn opstond.

Maar goed, over op skype dus. Niet ideaal, maar het wende wel.
En dan nu, elke keer als ik m'n hotmail open, gaat in mijn fucking hotmail automatisch msn aan. WTF. Msn?? Dat mocht ik toch niet meer???

Ik check op mn werk even heel snel tussendoor mijn mail, krijg ik gelijk allemaal gesprekken binnen. Had ik gezegd dat ik msn aan wou hebben?? NEE! ROT OP DAN! Ook nergens een knopje te vinden om alleen de msn functie uit te zetten, want dan meld ik gelijk m'n hele mail af. NEE FUCKER! Ik wil WEL mail lezen, NIET chatten. Hoe moeilijk is dat???

Zit ik gewoon hier op mn laptopje lekker met m'n skype aan. En dus via skype met mensen te chatten. Ga ik tussendoor even een mailtje lezen. Skype knippert dan gewoon netjes onderin mn beeld om aan te geven dat iemand wat gezegd heeft. Maar neeeeee, Msn niet hoor, die moet elke keer gewoon boven in mn scherm, DOOR mijn mail heen, laten zien wat iemand tegen me zegt, op die fucking msn IN hotmail. En als je dan vier gesprekken hebt, en mensen lekker doorkletsen, dan heb je dus continu lelijke storende kuttige blauwe balkjes met tekst door je mail heen.

Ik wil GVD GEWOON EVEN MIJN MAIL LEZEN KUT MSN! Ik mocht niet meer msn'en, flikker dan ook een end op met je KUT MSN!

Zo. Dat lucht op.
Weet iemand hoe je het uitzet?
Pluu

Bericht door Pluu »

Nee, geen idee. Mijn msn hield op met het te doen, als ik verder wilde chatten dan moest ik ook aan de skype. Dus ik heb nu skype, maar het voelt niet hetzelfde, ik snap de layout niet, ik ben contactpersonen kwijt, ik krijg bericht dat mensen iets gezegd hebben als ze niets gezegd hebben en als ze wel wat zeggen knippert skype niet... er zit geen handige knop op om snel naar mijn mail te gaan vanuit de chat... mwah, ik vind er gewoon niets meer aan. Dus ik chat nooit meer. Kut-programma.
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik vind skype ook echt helemaal niets ik mis een hoop functies ik had altijd 2 msn adressen tegelijk in gebruik. En dat kan niet meer STOM!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik kon het altijd uitzetten links in de balk waar de contactpersonen staan, maar sinds hotmail outlook is geworden (weer zoiets) weet ik niet waar het zit.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Emmy

Bericht door Emmy »

leonietje schreef:Ik vind skype ook echt helemaal niets ik mis een hoop functies ik had altijd 2 msn adressen tegelijk in gebruik. En dat kan niet meer STOM!
Dat is wat mij het meeste stoort. Ik had mijn gewone nilla MSN en mijn bdsm MSN zeg maar. Kon ik door Messenger Plus ook beide tegelijk aan hebben. Wel zo makkelijk.
Maar nu kan ik maar 1 Windows ID extra toevoegen. Echt erg onhandig. Vooralsnog heb ik zowel Skype als MSN nog wel op mijn laptop staan (het lukte mij nog wel om ergens een werkende MSN te vinden en te installeren). Maar ja, voor hoe lang blijft MSN werken......
Xay

Bericht door Xay »

tessie schreef:Weet iemand hoe je het uitzet?
Ik denk dat dit wel werkt, maar weet het niet zeker omdat ik nooit Skype aan heb staan en dus niet weet of dat "overruled". Maar dit is wat ik heb gedaan. Helemaal rechtsboven staat je naam met een profielfoto. Klik hier een keer op. Je kan dan kiezen uit "Available" of "Invisible". Ik weet niet precies wat het in de Nederlandse Outlook is, maar ik denk "Beschikbaar" en "Onzichtbaar". Als je daar klikt op Invisible dan zou je niet meer zichtbaar moeten zijn voor dat chatgebeuren in Outlook.

Over Outlook/Skype kan ik ook nog wel even ranten ja. Ik kreeg maar geen berichtjes binnen op Skype, maar die kwamen dus veel later binnen bij dat chatding in Outlook. Hallo. Daar heb ik niets aan wat dat is kut. Zie rant van tessie. Voor mij dus geen Skype en altijd Invisible in Outlook.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja je kan hem wel op invisible zetten, maar de volgende keer staat ie dan alsnog gewoon weer op available :S
JJV

Bericht door JJV »

Da's inderdaad 'het' advies wat 'msn' zelf ook geeft.
ze zijn 'vergeten' de uitknop er op te zetten.

right
~\v/~
Xay

Bericht door Xay »

Dat is lastig tessie. Misschien komt dat omdat je dan op Skype wel online bent? Bij mij staat hij standaard op Invisible en blijft dat ook als ik opnieuw inlog of op een andere computer inlog.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou als ik op mn werk even mn mail check, en ik zet 'm of invisible. En een paar uur later log ik weer in, dan staat ie soms (niet altijd :') ) dus weer op available. Kutding.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Hallo mensen van GLS!!! jullie kunnen er echt helemaal niets aan doen dat jullie een pakketje af wllen leveren net als ik op de hoek van de straat sta omdat ik ff de hond was uitlaten, echt niet!! Perfecte service dat ik dan online kan invullen wanneer t pakket opnieuw geleverd mag worden en dat heb ik dan ook keurig gedaan. Maandag 22 april, helaas kan ik dan niet een exacter tijdstip krijgen dan tussen 8 en 18.00, maar ok, daar zou ik mee kunnen leven, ik zit tenslotte toch de hele dag thuis op mn luie kont, hoef geen boodschappen te doen en geen hond uit te laten en zo, dus dat neem ik dan maar voor lief. Wat ik vervolgens niet kan waarderen is dat jullie er dan om 18.30 nog niet zijn geweest, waardoor uit frustratie dan maar eens ga bellen waar t blijft. Dat die mevrouw die ik dan aan de telefoon krijg me heel netjes en beleefd weet te vertellen dat ze ook niet weet waar t is en dat ik dan daags erna maar even moet bellen naar t depot in Alkmaar is allemaal prima hoor, maar blij word ik daar niet van, ik was tenslotte niet voor niets de hele dag thuis gebleven, zelfs de hond niet uitgelaten en zo (blij met n achterplaats waar ie toch zn behoefte kan doen in geval van nood).

Maar als ik dan idd t depot in alkmaar bel daags erna en ik hoor dan dat t verkeerd geleverd is, word ik toch iets minder vrolijk, want ik heb t gewoon nodig voor ik op vakantie ga. Dat dan na lang zoeken duidelijk wordt dat jullie chauffeur het gewoon bij het plaatselijke depot heeft afgeleverd, waar ik t zelf op moet halen, zonder een briefje in de deur te doen, word ik echt nog minder vrolijk. In dat pakket zit namelijk 30 kg hondevoer, het depot is niet met de auto te bereiken en ik neem niet zomaar even 30 kg hondevoer op mn rug mee naar huis!!!! Zorg dus nu maar gewoon dat dat pakket bij mij thuis wordt afgeleverd, dat is nl ook de reden dat ik t online bestel en niet zelf ga halen bij de winkel!!! En liefst wel voor vrijdag, want daarna ben ik niet meer thuis.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Wat een bizar idee, om een post depot te bouwen op een plek waar geen auto's kunnen komen! :shock:
chell

Bericht door chell »

Bij Zooplus besteld phedre? Want zo ja, volgende keer kiezen voor PostNL. Dat is ook ruk, maar die leveren tenminste niet naar zo'n stom depot.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

t is wel per auto bereikbaar voor laden en lossen, smorgens voor 8 en savonds na 18.00, maar dn is depot dus dicht:(

en idd bij zooplus, gekozen voor postnl en ene deel van bestelling wordt via postnl afgeleverd maar t voer sturen ze elke keer apart via gls, snap dat ook niet helemaal.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie