Ongecontroleerde rant topic!
-
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Oh wat vaag! Stom zeg!
- phedre
- Contacteer:
ze gaat pakket morgen weer op laten halen bij depot en donderdag opnieuw laten bezorgen, wederom ergens tussen 8 en 18.00 uur!! ik ben benieuwd!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Voleuse
Klagen bij zooplus, dan sturen ze je misschien nog een? Zooplus is meestal erg makkelijk daarmee en als je voor postnl kiest moet het toch ook doorcpostnl gedaan worden lijkt me zo.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Wel vervelend.
Dat is nu juist de reden dat ik kattenspullen via dieren-super of zooplus bestel.
Zodat Lief er niet voor hoeft te rijden en ik niet hoef te sjouwen.
Als het pakket door postnl word bezorgt is de tijdindicatie wel wat preciezer vaak.
Dat is nu juist de reden dat ik kattenspullen via dieren-super of zooplus bestel.
Zodat Lief er niet voor hoeft te rijden en ik niet hoef te sjouwen.
Als het pakket door postnl word bezorgt is de tijdindicatie wel wat preciezer vaak.
- kitten
Ik snap dat je het voer nodig hebt hoor, maar als het kan, zou ik in zo'n situatie niet ophalen. Een webwinkel stapt vanzelf over op een betere bezorger als ze hun voerzakken om de haverklap terugkrijgen, omdat klanten het voordeel van online kopen (niet hoeven sjouwen) kwijt raken.
- phedre
- Contacteer:
ik had ook postnl opgegeven en wat ik zei. ene was ook keurig door postnl gedaan, maar t zware pakket met voer laten ze steeds door gls bezorgen:(:( en je mag overdag hier t centrum niet in met auto's, tenminste lang niet overal
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Daantje
- Contacteer:
GLS is net zo slecht als Selektvracht. Ik heb er op mijn werk veel mee te maken. Ik mag blij zijn als GLS chauffeur de dozen óver de drempel heen zet en niet voor de deur uit zijn bus gooit en verwacht dat wij het zelf naar binnen sjouwen.
Pakketjes zijn tot de daadwerkelijke ontvangst door de klant verantwoording van de verzender. Ik zou dus klagen bij zooplus en je geld terug vragen. Jij hebt niet gekregen wat je hebt besteld. (voer + bezorging).
Pakketjes zijn tot de daadwerkelijke ontvangst door de klant verantwoording van de verzender. Ik zou dus klagen bij zooplus en je geld terug vragen. Jij hebt niet gekregen wat je hebt besteld. (voer + bezorging).
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- phedre
- Contacteer:
ik ga er vanuit dat t donderdag dus alsnog bezorgd wordt, dan heb k t optijd binnen en thuisgeleverd. IK heb nog niks betaald, dus geld terugkrijgen gaat niet lukken. Bij t eerste pakket zat geen nota, dus ik kan ook pas betalen als dat pakket voer binnen is:) Maar eens vragen waarom niet alles met postnl bezorgd wordt, zoals aangegeven bij bestelling, is idd wel een idee
- Daantje
- Contacteer:
Brutogewicht van meer dan 30 kilogram neemt Postnl niet mee.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- phedre
- Contacteer:
dan zal dat t zijn, 30 kg voer plus verpakkingsmateriaal is idd meer dan 30 kg
Ik moet gal spugen. Excuus.
Post van de sociale verzekeringsbank: de halfwezenuitkering gaat stoppen, dat heeft de regering besloten.
Ik hou even een schandalige tevergaande opmerking voor me, want ik nu even boos op vanalles.
G&%^$#{moppert onvrouwelijke krachttermen} dan ben je alleen met je kinderen, alsof dát al niks is! Ja, ik weet dat een man hebben ook niet alles is en zeker niet ideaal. En ja, ik weet ook dat als je een ex hebt, dat die lastig is, niks extra's doet enz.
Toch deel je dan iets, al legt je man maar één keer de kinderen in bed als je ziek of moe bent. Of doet één keer de afwas wegruimen terwijl jij ze zelf in bed legt. Nee, als je alleen bent, staat alles er nog als je ze eindelijk in bed hebt liggen of moet je door of je nu moe of ziek bent... Als je een ex hebt, dan hebben de meeste mensen nog wel eens een dagje of weekend voor zichzelf.
Heb je geen partner meer, dan krijg je van de regering een tegemoetkoming om de kosten van opvoeding te verlichten. Daarvoor had namelijk die levende partner inkomen, of in geval van scheiding..ontvangt er iemand alimentatie.
Voor mijn jongste dochter (nu 14 jaar) ontvang ik nu nog halfwezenuitkering. Verwacht geen vetpot, maar als je al dubbeltjes moet draaien, dan is het zeker welkom!
En natuurlijk zou de alimentatie meer geweest zijn, maar wat ik zeg, alles is meegenomen. Dus ik was er erg blij mee.
En nu ben ik dus boos.
Het stopt per 1 oktober en om mensen voor te bereiden, krijg je nu die brief.
Begrijp me goed hoor: ik ben harstikke blij met dat wat ik totnutoe wel heb mogen ontvangen!
Toch ben ik ook boos.....behalve in praktische zin al alles alleen moeten doen, plus ook nog eens mijn meiden regelmatig te moeten helpen in hun rouwen (ja dat doen ze nog)....ik heb ook niet hierom gevraagd! Hij maakt er een eind aan omdat hij het niet meer ziet zitten en ik kan maar zien hoe ik alles rechtbrei en opvang! Zowel praktisch, als opvoedkundig, als financieel....Alsof er geen gat viel...ook financieel.
Grrr...vriendin die dan vertelt hoe zij kosten deelt voor de bril die dochter nodig heeft en voor een studieboek, ondanks dat zij al een berg alimentatie krijgt. Ik heb wel gezegd hoe fijn het is dat ze dat soort kosten ook nog eens samen kan delen.
Eerlijk gezegd vond zij het logisch en verwachtte dat ik dat ook vond.
Nouja, misschien wel, maar ijn ex deed dat nooit. De alimentatie was alles wat ik kreeg voor de meiden, ongeacht of er bijzondere uitgaven waren.
Het gesprek viel gewoon op verkeerde moment....ik was nu even boos.
Of ben boos.
Heel onredelijk boos.
En ik moest het kwijt. Domweg typen dat ik onredelijk ben en boos ben op die lul van een vader die die man was. Sowieso. Maar ook waar hij mee gewoon heeft voorgezet. Lul. Oetlul.
Ohja en nu is midi over anderhalve week jarig en komt die hele ex-familie hier. Kan ik vriendelijk doen, terwijl ik nu boos ben op hun zoon/broer. En goed boos.
Morgen zal ik wel weer normaal doen en redelijker kunnen denken. Nu is alles even negatief en ongelukkig.
enige lichtpuntje is dat ik hier ongegeneerd gal heb kunnen spugen.
Post van de sociale verzekeringsbank: de halfwezenuitkering gaat stoppen, dat heeft de regering besloten.
Ik hou even een schandalige tevergaande opmerking voor me, want ik nu even boos op vanalles.
G&%^$#{moppert onvrouwelijke krachttermen} dan ben je alleen met je kinderen, alsof dát al niks is! Ja, ik weet dat een man hebben ook niet alles is en zeker niet ideaal. En ja, ik weet ook dat als je een ex hebt, dat die lastig is, niks extra's doet enz.
Toch deel je dan iets, al legt je man maar één keer de kinderen in bed als je ziek of moe bent. Of doet één keer de afwas wegruimen terwijl jij ze zelf in bed legt. Nee, als je alleen bent, staat alles er nog als je ze eindelijk in bed hebt liggen of moet je door of je nu moe of ziek bent... Als je een ex hebt, dan hebben de meeste mensen nog wel eens een dagje of weekend voor zichzelf.
Heb je geen partner meer, dan krijg je van de regering een tegemoetkoming om de kosten van opvoeding te verlichten. Daarvoor had namelijk die levende partner inkomen, of in geval van scheiding..ontvangt er iemand alimentatie.
Voor mijn jongste dochter (nu 14 jaar) ontvang ik nu nog halfwezenuitkering. Verwacht geen vetpot, maar als je al dubbeltjes moet draaien, dan is het zeker welkom!
En natuurlijk zou de alimentatie meer geweest zijn, maar wat ik zeg, alles is meegenomen. Dus ik was er erg blij mee.
En nu ben ik dus boos.
Het stopt per 1 oktober en om mensen voor te bereiden, krijg je nu die brief.
Begrijp me goed hoor: ik ben harstikke blij met dat wat ik totnutoe wel heb mogen ontvangen!
Toch ben ik ook boos.....behalve in praktische zin al alles alleen moeten doen, plus ook nog eens mijn meiden regelmatig te moeten helpen in hun rouwen (ja dat doen ze nog)....ik heb ook niet hierom gevraagd! Hij maakt er een eind aan omdat hij het niet meer ziet zitten en ik kan maar zien hoe ik alles rechtbrei en opvang! Zowel praktisch, als opvoedkundig, als financieel....Alsof er geen gat viel...ook financieel.
Grrr...vriendin die dan vertelt hoe zij kosten deelt voor de bril die dochter nodig heeft en voor een studieboek, ondanks dat zij al een berg alimentatie krijgt. Ik heb wel gezegd hoe fijn het is dat ze dat soort kosten ook nog eens samen kan delen.
Eerlijk gezegd vond zij het logisch en verwachtte dat ik dat ook vond.
Nouja, misschien wel, maar ijn ex deed dat nooit. De alimentatie was alles wat ik kreeg voor de meiden, ongeacht of er bijzondere uitgaven waren.
Het gesprek viel gewoon op verkeerde moment....ik was nu even boos.
Of ben boos.
Heel onredelijk boos.
En ik moest het kwijt. Domweg typen dat ik onredelijk ben en boos ben op die lul van een vader die die man was. Sowieso. Maar ook waar hij mee gewoon heeft voorgezet. Lul. Oetlul.
Ohja en nu is midi over anderhalve week jarig en komt die hele ex-familie hier. Kan ik vriendelijk doen, terwijl ik nu boos ben op hun zoon/broer. En goed boos.
Morgen zal ik wel weer normaal doen en redelijker kunnen denken. Nu is alles even negatief en ongelukkig.
enige lichtpuntje is dat ik hier ongegeneerd gal heb kunnen spugen.

Geeft je een ontzettend stevige knuffel en moedigt je aan om vooral je gal te spuien!
*verder geen wijze woorden heeft of iets anders*

*verder geen wijze woorden heeft of iets anders*

Ook geen wijze woorden hier, maar wel een hele dikke knuffel 

- Peter^
- Contacteer: