Klinkt als een dooddoener, maar het antwoord is; alles en niets.
Ik leef een compleet andere leefstijl dan het merendeel van mijn kennissen en tegelijkertijd is dat gewoon, want ik ben ik.
Krijg je wel eens vreemde blikken/vragen over jouw levensstijl?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Een zilveren ring, van mijn turkse collega's toen ik in uh turkije werkte (sorry voor deze logica). Ik werkte daar met een groep mensen uit Nederland, om van hun alles 'even' uit te komen leggen (ahum), uiteindelijk heb ik van hun meer geleerd.
wat is het verschrikkelijkste kado dat je hebt gekregen, en wat heb je ermee gedaan?
Een heel lelijk nep-beeldje van een hond, ooit van een van de kinderen voor mijn verjaardag ofzo. Meteen weggeflikkerd toen ik thuis was. (Na het kind hartelijk bedankt te hebben natuurlijk...)
Wat is de meest stompzinnige opmerking die ooit tegen je is gemaakt?
Dat ik wakker werd van de toeter van de lesauto. Ik zou op zaterdagochtend les hebben en ik had me verslapen. Van slapen naar hyperventilatie in 0,3 seconden.
Hoewel... Nee, die staat op twee. Plek een gaat naar wakker worden op je eerste festival ever (Pinkpop) van het zielige berkenboompje voor je tent die doormidden gebroken wordt door jongens/mannen die vervolgens zeggen 'zou er in die tent een meisje zitten?' 'ja! Dan kunnen we haar gaan verkrachten'. Ik was alleen, want ik was moe maar Bryan en het grootste deel van onze groep was naar de partytent. Ik heb twee uur bibberend met mijn knieën tegen me opgetrokken en omarmd zitten wachten tot Bryan weer terug kwam, want ik durfde verder niets meer. Dat was echt kut.
Ben jij wel eens bedreigd?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!