Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Niet altijd hoor. Hier kregen de kinderen allemaal een brief mee met daarop informatie over de aanpak en zo en daarop stond dan aangekruist of het bij jouw kind wel of niet was aangetroffen. En die brief kreeg je dan na school dus. Althans, bij de vorige school, bij de beide nieuwe scholen nog geen ervaring mee.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Bah stom ziekenhuis. Presteren ze het weer om een afspraak te verzetten. Ik heb een fulltime baan, koste me iedere keer een vrije dag. Ze gaan er volgens mij vanuit dat alle transen toch werkeloze mislukkelingen zijn die niets bsters te doen hebben met hun tijd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Raaah! Wil ik een stukje! chocolade uit de kast pakken, grijp ik mis en ligt er alleen nog maar pure chocolade. Meh, vind ik niet lekker, die is vooral van Jerry, dus laat dan maar.
Bedenk ik me later dat ik dan wel een handje chips wil. Ook mis, want meneer heeft het gepresteerd om in die 2 dagen dat ik niet thuis was álle (lees mijn!) melkchocolade, 2 bussen pringles en 2 gewone zakken chips leeg te vreten.

3 keer raden wie er morgen alleen en met de fiets boodschappen mag gaan doen, kutweer of niet. :eerie:
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oeh, kan me de frustratie voorstellen! (Ik eet trouwens ook regelmatig Zarath's melkchocolade op, terwijl ik degene ben die van puur zou moeten houden...)
kitten

Bericht door kitten »

Oei oei, daar kan ik ook flink gefrustreerd van raken! Nou is Heerscher niet het type om chocola en chips te eten, maar ik ken wel het gevoel.
puppie

Bericht door puppie »

Haha waar kan ik op de like knop klikken?! :-D

*knuffelt juffie*
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Vandaag weer een blote ov-dag. In Den Haag is tram 2 ingekort. Voor vervolg moet je overstappen op een vervangende bus. Natuurlijk staat die bus al te wachten als de tram aankomt. NOT. Nee hoor, die komt pas 1O minuten later als ook net de volgende tram aankomt. Dat wordt proppen in die bus. Bovendien krijgt de bus geen voorrang bij stoplicht . Ipv 20minuten reistijd nu 45.

Op terugreis vertrekt trein niet, omdat er een aanrijding met een persoon is. Gelukkig is er een noodlot voor info open .. Advies is om via leiden en schiphol te reizen.
Geniet van de positieve momenten.
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Een "blote" ov-dag doet veel leuker vermoeden dan wat jij schrijft.
Het zat allemaal niet mee zeg
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dat autocorrect werkt nog niet helemaal lekker bij jou he, Peter..
Crownless

Bericht door Crownless »

Gisteren, bij gebrek aan leuke bioscoopfilms (ja, ook in Berlijn draait er niks) de sm-rechter gedownload (hoera voor meenemen laptop) en gekeken. Damn, wat was die film tenenkrommend zeg!

Ze gaan voor het eerst naar een sm-club. Blijkbaar afspraken gemaakt over dat ze alleen gaan kijken, roept de muts doodleuk: 'ik moet meedoen Koen, ik ga me omkleden.'. En dan gaat ie er gewoon in mee! Ik zou zo ontzettend boos zijn geworden. En dat werd ik ook.
Maar dat is nog niet alles. Na de club zit Koen sip op de rand van het bed, en Magda kronkelt er als een krolse kat omheen. Koen zegt 'ik wil erover praten' om vervolgens twee seconden later seks te hebben. En direct daarna vertelt Koen aan collega/baas/whatever dat bdsm helemaal de shit is.
Hallo?!? Je kijkt constant getergd wanneer je bezig bent met bdsm, je laat je sub over al je persoonlijke grenzen denderen maar het is wel de shit? Stomme achterlijke rukker! Aaaargh!
En is er een scène waar ze géén bier drinken? Zuipschuiten. En hadden ze psychiaters nog wat enger kunnen neerzetten? Wat doet die dude daar? Creep! Nog los van het 'oh ik ben zo depressief' 'je bent een koppel, als de een beweegt moet de ander mee.'. -insert la mepperette- 'oh, mijn depressie is als sneeuw voor de zon verdwenen!'.
Zo fucked up! Aaaargh! Stom! Lame! Zo fucking kort door de bocht allemaal! Aaaargh! En nee, als D heb je geen grenzen, alles draait om de sub, die blijkbaar seks als machtsmiddel/overtuigingsmiddel gebruikt. Fuck you, SM-rechter!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik zal in het vervolg op telefoon lezen en op pc antwoorden goed? :-)
Geniet van de positieve momenten.
JerryM

Bericht door JerryM »

Vaak komt dat er niet meer van, is mijn ervaring.. :/
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Argh! Nu al drie keer doorverbonden dat de andere kant met niet hoort en ophangt en ik daarna weer minutenlang in de wacht hang om het nog een keer te proberen! Grrrr! Los het anders op, verdorie!

Edit: Okay, nu wachten tot ze mij terugbellen. Stom hoe irritant zoiets is. Er is echt even teveel adrenaline vrijgekomen in mijn bloed nu. :D

Edit2: Ha, zelf directe nummer van dat kantoor achterhaald. Eindelijk gelukt! En natuurlijk is de verantwoordelijke vandaag niet aanwezig. :P Maar voelt toch als vooruitgang. ;)
Boefje

Bericht door Boefje »

Grmbl. D-D komt pas dinsdag thuis! Het zou een werktrip van 4 dagen worden. Het zijn er inmiddels 10! Grmbl!!!!!!!!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

balen!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie