het beweeg-topic
- tessie
- Contacteer:
Re: het beweeg-topic
Yey!! Goed joh juffie!! En gewoon af en toe is toch al een heel goed begin! 

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst in maanden weer eens yoga gedaan (een aantal houdingen of enkele keren herhaald, of enkele minuten vastgehouden), en ik had me toch spierpijn in m'n rug de dagen erna! Ik moet het duidelijk vaker doen
(want het voelde wel heel fijn)

- Crownless
Goed bezig faery!
Ik zou er zelf inmiddels vrede mee hebben als ik pas in mei weer ga rennen. Eerder is beter, maar ik denk dat de huisarts vrijdag toch zegt dat ik rust moet houden.
Ik zou er zelf inmiddels vrede mee hebben als ik pas in mei weer ga rennen. Eerder is beter, maar ik denk dat de huisarts vrijdag toch zegt dat ik rust moet houden.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- phedre
- Contacteer:
badpak in huis, weg naar t zwembad is bekend, tijd in overvloed, dus wie/wat houdt me tegen
(buiten mn gebrek aan energie en doorzettingsvermogen)
vanavond, 20.30 trimzwemmen, wil, maar ik heb tegelijk geen zin, maar dochter is thuis en die zou me gewoon de deur uit sturen vanavond...
(buiten mn gebrek aan energie en doorzettingsvermogen)
vanavond, 20.30 trimzwemmen, wil, maar ik heb tegelijk geen zin, maar dochter is thuis en die zou me gewoon de deur uit sturen vanavond...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- tessie
- Contacteer:
Als je er eenmaal bent, vind je het vast leuk. Dus gewoon gaaaan! 

- phedre
- Contacteer:
ik vind zwemmen heerlijk, t is iets waar ik technisch heel goed in ben (hee.. paar jaar geleden gaf ik er zelf les in, kom op zeg!! peace of cake dus toch?), dus idd.. dat is t probleem niet. Maar t er heen gaan, in mn uppie, groep nieuwe onbekende mensen binnen stappen, en dat op een tijdstip dat ik normaal gesproken al bedenk dat mn dag voorbij is.
maar ik ga!!! toch?
maar ik ga!!! toch?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- tessie
- Contacteer:
Echt wel dat je gaat! 

- skaoot
Ja! Gaan! Als ik zwembad om de hoek had zou ik ook gaan zwemmen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
@ Crownless . Mijn vriend heeft ook een tijdje gelopen maar kreeg ook pijn in zijn schenen. Ook hij heeft toen zijn voeten en schoenen goed laten afstelling en dus nieuwe schoenen gekocht. Maar dit hielp bij hem onvoldoende. Hij is toen naar papendal geweest naar een sportarts en daar hebben ze speciale zoen voor hem gemaakt. Die zijn speciaal voor het hardlopen. Wellicht kan je dat nog als een optie in gedachten houden. Mocht het niet beter gaan
- skaoot
En, lekker gezwommen?
Vandaag volgens schema les 7 gedaan, wooooo! Ik merk dat ik ook steeds sneller weer normaal adem enzo. Zowaar iets minder knalrood hoofd. Het wordt nog wat
Vandaag volgens schema les 7 gedaan, wooooo! Ik merk dat ik ook steeds sneller weer normaal adem enzo. Zowaar iets minder knalrood hoofd. Het wordt nog wat

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- phedre
- Contacteer:
ja... lekker gezwommen, een conditie die echt tien keer niks is, dus hopen dat dat snel beter gaat:)
over twee weken weer, als ik volgende week overleef:)
over twee weken weer, als ik volgende week overleef:)
- Ravelijne
Go Phee! Voor volgende week en voor de zwemles erop. 

Zwemmen is fijn! In het water voel ik me veel meer op mijn gemak als het gaat om sporten. Zo heb ik ook lange tijd aan aquarobic gedaan. Helaas heb ik nu geen sportschool meer met de luxe van een zwembad en probeer ik me op het land te ontwikkelen. En dit gaat steeds beter zolang ik het bij individuele sporten hou.
Er is inmiddels al 2,6 kilo af in twaalf dagen tijd. Ik heb gisteren de hele dag met chocolade paaseitjes in mijn tas gelopen zonder er aan te denken. Ik kwam ze 's avonds tegen en heb ze aan mijn vriendje gedoneerd. Chocola en ik... Tot voor kort de beste en slechtste vriendjes (vooral voor mij dan). Kon ik vroeger nooit nee zeggen tegen pure chocolade. Nu heb ik er niet eens trek in.
Er is inmiddels al 2,6 kilo af in twaalf dagen tijd. Ik heb gisteren de hele dag met chocolade paaseitjes in mijn tas gelopen zonder er aan te denken. Ik kwam ze 's avonds tegen en heb ze aan mijn vriendje gedoneerd. Chocola en ik... Tot voor kort de beste en slechtste vriendjes (vooral voor mij dan). Kon ik vroeger nooit nee zeggen tegen pure chocolade. Nu heb ik er niet eens trek in.
- Crownless
Wauw, veel aan het sporten cera. Hoe komt het dat je zo actief bent?
Mijn huisarts vertelde dat het bindweefsel rond mijn scheenbeen ontstoken was. Ze juichte nog net niet toen ik zei dat ik al nieuwe schoenen had gekocht, want dat zou nieuwe blessure voorkomen. Maar voor nu ontstekingsremmende middelen en twee weken rust. En dan weer beginnen met les een. Qua conditie was er geen probleem, maar de spieren en pezen moeten eerst sterker worden. Mocht het na twee weken nog niet over zijn, dan verwijzing naar fysio.
Nou, dan maar 23 april noteren als 'je mag weer rennen!'. Lijkt me een leuke mededeling aan het begin van de dag
Mijn huisarts vertelde dat het bindweefsel rond mijn scheenbeen ontstoken was. Ze juichte nog net niet toen ik zei dat ik al nieuwe schoenen had gekocht, want dat zou nieuwe blessure voorkomen. Maar voor nu ontstekingsremmende middelen en twee weken rust. En dan weer beginnen met les een. Qua conditie was er geen probleem, maar de spieren en pezen moeten eerst sterker worden. Mocht het na twee weken nog niet over zijn, dan verwijzing naar fysio.
Nou, dan maar 23 april noteren als 'je mag weer rennen!'. Lijkt me een leuke mededeling aan het begin van de dag

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Oh dat klinkt wel naar Crownless, maar fijn dat je 23 april weer mag beginnen! En dan duim ik voor je mee dat je dan met je nieuwe schoenen nergens meer last van hebt!
Sportschool vandaag was weer leuk! En de sauna erna lekker! Morgen weer, om wel de 3 x per week te redden :-)
Sportschool vandaag was weer leuk! En de sauna erna lekker! Morgen weer, om wel de 3 x per week te redden :-)