BAM - bewust alleenstaand moeder.
- eireann
- Site Admin
Re: BAM! Bewust Alleenstaand Moeder.
In de kliniek kreeg ik trouwens een heel raar soort gevoel; ik ga het uitleggen.
Er waren koppels, 2 vrouwen, man/vrouw, nog een enkele vrouw alleen, en meerdere vrouwen met hun moeder.
En die vrouwen met hun moeder die gaven me ineens het gevoel van de oertijd, van menstruatiehutten, en rituelen bij volwassen worden, en hoe de moeder de dochter leert over kinderen en zwanger worden. Maar in plaats van dat het bij het vrouwen kampvuur gebeurt, of tijdens het piepers schillen, gebeurt het nu in een kliniek. De moeder speelt ook nu nog steeds een rol in het moeder worden van haar dochter.
T was mooi.
Er waren koppels, 2 vrouwen, man/vrouw, nog een enkele vrouw alleen, en meerdere vrouwen met hun moeder.
En die vrouwen met hun moeder die gaven me ineens het gevoel van de oertijd, van menstruatiehutten, en rituelen bij volwassen worden, en hoe de moeder de dochter leert over kinderen en zwanger worden. Maar in plaats van dat het bij het vrouwen kampvuur gebeurt, of tijdens het piepers schillen, gebeurt het nu in een kliniek. De moeder speelt ook nu nog steeds een rol in het moeder worden van haar dochter.
T was mooi.
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Ja, dat snap ik wel. Heel veel vrouwen vallen terug op hun moeder bij zwangerschapsgerelateerde gebeurtenissen. Ook ik miste mijn moeder extra erg tijdens de zwangerschappen, zeker bij die van Jeejtje.
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Oh dat lijkt me wel moeilijk om dat zelf te doen ja, fijn dat het goed gegaan is!
En spannend nu allemaal hoor.
En spannend nu allemaal hoor.
- Yara
Ik vind mezelf prikken vooral even wennen. Nou moet ik iets totaal anders prikken (insuline en vingerprikken om bloedsuikers te meten) en het 4 keer per dag doen zolang ik zwanger ben dus dat went best snel.
Fijn dat het goed gaat!
Fijn dat het goed gaat!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- kitten
En dat vond ik dan weer spannend! Maar wel leuk-spannend!eireann schreef:De punctiedag zelf is spannend natuurlijk, (als het in de agenda past gaat kitten mee).

- eireann
- Site Admin
Zo dadelijk gaan de spuiten er weer in. Er is al een speldenkussentje zichtbaar op mn buik, en ik voel dat mn buik voller is. Morgen weer eitjes tellen, mam gaat mee, misschien dat ze dan ook al de punctiedatum kunnen zeggen of dat er nog een echo komt.
Ik heb er nog geen bijwerken van gevonden. Wel een paar dingen die raar voelen, maar niks vervelends.
Ik heb er nog geen bijwerken van gevonden. Wel een paar dingen die raar voelen, maar niks vervelends.
- Ravelijne
Fijn dat het meevalt! Succes morgen!
- tessie
- Contacteer:
Spannend! Succes!
- thaliya
Succes!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- eireann
- Site Admin
Vandaag was de laatste echo en zojuist de laatste spuit, woensdag is de punctie. Gelukkig kan kitten dan! In principe zijn ze alle zes groot genoeg om er uit te halen als de dr er goed bij kan.
Ik heb tegen mam gezegd dat de punctie donderdag is
dan belt ze me woensdag niet en komt ze niet onuitgenodigd langs als ik lekker op de bank lig en zij denkt dat ik gewoon op kantoor ben
Punctie is spannend, maar dat komt wel goed, ik vind aantal bevruchtingen en hoe die delen echt echt spannend.
Ik heb tegen mam gezegd dat de punctie donderdag is

Punctie is spannend, maar dat komt wel goed, ik vind aantal bevruchtingen en hoe die delen echt echt spannend.
- Yara
Ik ga voor je duimen woensdag en de dagen erna! Mag ik vragen wanneer dan een terugplaatsing is?
- eireann
- Site Admin
- Yara
Ok, spannend! Hoop zo dat het allemaal lukt!
wauw...wat een spannende tijden voor je! Kan je alleen maar heel veel succes wensen.
Ik heb respect voor mensen die er heel veel voor doen om hun dromen waar te maken!
*duimt voor succes*
Ik heb respect voor mensen die er heel veel voor doen om hun dromen waar te maken!
*duimt voor succes*
- miss_meeko
Heel veel succes! Ik ga duimen voor je dat het slaagt en de ingreep meevalt. Fijn ook dat je kitten mee kan nemen!
Ik heb trouwens de echofoto van de laatste folikelmetingen ook bewaard, vond het wel leuk voor in het zwangerschapsboek "Kijk, hier was je al voor de helft af" . Toch een leuk iets wat weer niet kan als je op "de gewone manier" zwanger raakt
Ik heb trouwens de echofoto van de laatste folikelmetingen ook bewaard, vond het wel leuk voor in het zwangerschapsboek "Kijk, hier was je al voor de helft af" . Toch een leuk iets wat weer niet kan als je op "de gewone manier" zwanger raakt