dromen over ws topic
- Mack
Re: dromen over ws topic
En dat was dan weer het eerste deel van onze dagelijkse portie: "Hilarische WTF"! Waarvoor dank... 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
LOL
Normaal lees ik dit topic niet, maar ik werd er door iemand op gewezen
Normaal lees ik dit topic niet, maar ik werd er door iemand op gewezen

- Voleuse
Je weet maar nooit wanneer jij aan de beurt bent 
Vandaag droomde ik dat Jerry een schetsboek had. Een heul geheim schetsboek. En ik had hem gestolen
. Ik ging er snel vandoor met het boek, voordat ze mij zouden ontdekken. Ik had alleen ineens wielen gekregen, dus dat was wel onhandig. Ik reed richting het station in rollator tempo, licht in paniek omdat Jerry misschien wel achter me aan zat. Ik moest het grote OV-poortje door er toen de lift in. Ik probeerde nog harder te gaan rijden om de sprinter in te rollen (de andere treinen kun je niet zomaar in als je wielen hebt), maar ik was te laat. Wachtend op de volgende trein keek ik alvast even in het schetsboek. Er stonden allemaal ideeën voor nieuwe pokemon in. En sommige daarvan had ik bedacht, of leken er heel erg op. Dus DAAROM had hij het geheim gehouden, hij had gewoon mijn ideeën gestolen en wilde daar nu geld mee verdienen! De volgende trein kwam aan en een aardige conducteur pakte een rolstoelplatform voor me zodat ik die trein ook in kon. En toen was ik veilig 

Vandaag droomde ik dat Jerry een schetsboek had. Een heul geheim schetsboek. En ik had hem gestolen

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Voleuse
Ik heb weer eens lopen dromen 
Anne en ik waren op een geheime missie op mijn middelbare school. Een onderdeel daarvan was logeren bij onze geheime contactpersoon. We waren bij de ouderavond geweest, en hij zou ons om 12 uur komen ophalen met de auto (het was nu 11.30). Dat was alleen wel erg laat, en de mensen van de school probeerden ons naar buiten te werken door allerlei barricades op te werpen waardoor we bijna naar buiten liepen in plaats van naar de kantine. Eenmaal in de kantine vroeg ik anne op ik haar telefoon mocht gebruiken om de contactpersoon te bellen. Dat mocht, dus ik begon te bellen. Terwijl ik aan het bellen was werden we toch naar buiten gestuurd en begonnen we met lopen naar een bushalte, met de stroom van andere late mensen mee. Ik kreeg de contactpersoon aan de telefoon en vroeg of het klopt dat we bij hem mochten slapen. Hij zei ja, dat klopt hoor, maar ik heb wel een heel erge candida infectie, dus misschien kun je beter daar blijven.
We kwamen aan bij de bushalte en het zou nog een minuut duren voor de bus er was. Ik vertelde aan anne wat de contactpersoon had gezegd, en zij greep meteen naar haar buik en zei "Oh nee, niet nog eens!". Kennelijk had zij al eens een candida infectie gehad. Bij de contactpersoon slapen leek dus steeds minder een optie te worden. Toen de bus aan kwam bleek het een ambulance te zijn. Twee broeders tilde een man zonder benen de ambulance in. Ik vroeg een van hun of candida besmettelijk is, en hij verzekerde dat het heeel erg besmettelijk was. Ik legde onze situatie uit, een beetje huilerig omdat het heel hopeloos leek. De ambulancebroeder zei dat hij wel iets voor me zou bedenken. Ik bedacht me dat hij ons misschien wel ergens heen wilde brengen met de auto. Ineens kreeg ik een idee en vroeg ik aan anne: 'Heb jij niet een huis waar we in kunnen slapen? 'jaaaaaa, die heb ik' antwoordde anne. 'Oh ja,' zei ik 'Daar ben ik wel eens geweest. Jij hebt dat huis met die leeglopende luchtbedden' zei ik. Anne knikte, en haar huis was toevallig in dezelfde stad waar we nu waren.
Of we het ooit gehaald hebben weet ik niet, want toen werd ik wakker.

Anne en ik waren op een geheime missie op mijn middelbare school. Een onderdeel daarvan was logeren bij onze geheime contactpersoon. We waren bij de ouderavond geweest, en hij zou ons om 12 uur komen ophalen met de auto (het was nu 11.30). Dat was alleen wel erg laat, en de mensen van de school probeerden ons naar buiten te werken door allerlei barricades op te werpen waardoor we bijna naar buiten liepen in plaats van naar de kantine. Eenmaal in de kantine vroeg ik anne op ik haar telefoon mocht gebruiken om de contactpersoon te bellen. Dat mocht, dus ik begon te bellen. Terwijl ik aan het bellen was werden we toch naar buiten gestuurd en begonnen we met lopen naar een bushalte, met de stroom van andere late mensen mee. Ik kreeg de contactpersoon aan de telefoon en vroeg of het klopt dat we bij hem mochten slapen. Hij zei ja, dat klopt hoor, maar ik heb wel een heel erge candida infectie, dus misschien kun je beter daar blijven.
We kwamen aan bij de bushalte en het zou nog een minuut duren voor de bus er was. Ik vertelde aan anne wat de contactpersoon had gezegd, en zij greep meteen naar haar buik en zei "Oh nee, niet nog eens!". Kennelijk had zij al eens een candida infectie gehad. Bij de contactpersoon slapen leek dus steeds minder een optie te worden. Toen de bus aan kwam bleek het een ambulance te zijn. Twee broeders tilde een man zonder benen de ambulance in. Ik vroeg een van hun of candida besmettelijk is, en hij verzekerde dat het heeel erg besmettelijk was. Ik legde onze situatie uit, een beetje huilerig omdat het heel hopeloos leek. De ambulancebroeder zei dat hij wel iets voor me zou bedenken. Ik bedacht me dat hij ons misschien wel ergens heen wilde brengen met de auto. Ineens kreeg ik een idee en vroeg ik aan anne: 'Heb jij niet een huis waar we in kunnen slapen? 'jaaaaaa, die heb ik' antwoordde anne. 'Oh ja,' zei ik 'Daar ben ik wel eens geweest. Jij hebt dat huis met die leeglopende luchtbedden' zei ik. Anne knikte, en haar huis was toevallig in dezelfde stad waar we nu waren.
Of we het ooit gehaald hebben weet ik niet, want toen werd ik wakker.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik heb gedroomd dat er een seriemoordenaar in mijn huis rond liep, dat ik ineens opnieuw zwanger was en dat Dak niet de vader was. Ik kon me alleen niet herinneren wie dan wel de vader was. Toen zag ik vanuit mijn ooghoeken Natya lopen en toen dacht ik.. zou zij dan de vader van mijn 2e kind zijn? Ik herinnerde me geen seks met haar maar wie weet had ze me wel in mijn slaap verkracht, dat leek me typisch iets voor haar.
Ik verdacht haar er -gek genoeg- niet van de seriemoordenaar te zijn.
Die serie-moordenaar was wel scary, want toen werd ik wakker en moest ik naar de wc maar ik durfde niet. Soms heb ik dat, dan ben ik wel wakker maar zit ik nog met een nachtmerrie-achtig gevoel in mijn hoofd. Dus toen moest ik mezelf echt moed inspreken "doe het voor Kotertje, geef het goede voorbeeld, hoe moet je hem ooit leren dat ie niet bang moet zijn in het donker als zijn mamma snachts niet naar de wc durft?"
Ik verdacht haar er -gek genoeg- niet van de seriemoordenaar te zijn.
Die serie-moordenaar was wel scary, want toen werd ik wakker en moest ik naar de wc maar ik durfde niet. Soms heb ik dat, dan ben ik wel wakker maar zit ik nog met een nachtmerrie-achtig gevoel in mijn hoofd. Dus toen moest ik mezelf echt moed inspreken "doe het voor Kotertje, geef het goede voorbeeld, hoe moet je hem ooit leren dat ie niet bang moet zijn in het donker als zijn mamma snachts niet naar de wc durft?"
- Mack
Heet van nu af aan Anne haar huis: "Het Huis met de Leeglopende Luchtbedden"? 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Voleuse
Ik droomde vandaag dat ik ineens Romanticide op de Olympische Spelen voorbij zag komen. Hij bleek Nederlands kampioen kar-trekken. En Sabrina op de tribune schreeuwen! 

- Sabrina

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Heerscher kwam mij thuis afhalen voor een dagje sauna. Maar we moesten wel snel weg, hij mocht niet te lang blijven, want dan werd kitten weer jaloers. Ik had toch wel gezien met wat voor blik ze naar zijn foto op 't dressoir gekeken had? Vervolgens was kitten er ineens bij. Nog steeds mij niet aankijkend en bozig richting Heerscher. Dat bleek omdat ze subbig wilde zijn, maar ze wist niet meer welke combinatie van haarfrutsels en krulspelden dat teweeg kon brengen. Ik deed een poging haar te helpen met de frutsels, maar uiteindelijk vond ze zelf de juiste combinatie krulspelden die werkte.
En haar vader mocht een bepaald tv-programma even niet kijken. Een of ander kook-programma, waarbij ze bij een BDSM-stel te gast waren. En dat was een bekend van haar ofzo....
Kortom, ik heb uitermate wazig ende vaag gedroomd...
En haar vader mocht een bepaald tv-programma even niet kijken. Een of ander kook-programma, waarbij ze bij een BDSM-stel te gast waren. En dat was een bekend van haar ofzo....
Kortom, ik heb uitermate wazig ende vaag gedroomd...
- kitten
LOL! Enorm ja! 

- Mack
Waarom heb ik hier nu een beeld van een "50th houshold" bij... 

-
Die krulspelden! Ik wil ook krulspelden om subbig van te worden!
- Voleuse
Hebben die niet spikes, ofzo? :S
Geen idee waar ik het allemaal vandaan gehaald heb. Maar in de droom was het echt heel logisch....
- Peter^
- Contacteer:
Ik droomde vannacht dat we allemaal digitale foto's moesten inleveren bij colet. Dat zij daar een collage van zou gaan maken. Maar dat de verschillende geheugenkaartjes niet op haar pc paste. Dat er vanuit een ver klein dorpje in het buitenland een verloopkabeltje moest komen.
Geniet van de positieve momenten.