Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- lunaaa
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Ik woon in Den Bosch inmiddels, maar dat zal niet veel verschil maken. Het is alleen financieel niet haalbaar zonder baan. Omdat ik al een onderwijsakte heb, moet ik (wanneer ik zonder baan een onderwijsopleiding ga doen) het instellingstarief betalen. Als een school voor mij betaalt zijn er gek genoeg wel legio subsidie-mogelijkheden. Bovendien zijn op maat gemaakte zij-instroomtrajecten vaak alleen mogelijk mét baan.
Maar de praktische dingen is eigenlijk niet eens waar het me nu om gaat. Ik wil weten hoe je je oriënteert op een heel andere beroepsgroep? Hoe pak je dat aan? Welke activiteiten kan ik ondernemen? En wanneer weet je zoiets zeker genoeg om een knoop door te hakken?
Maar de praktische dingen is eigenlijk niet eens waar het me nu om gaat. Ik wil weten hoe je je oriënteert op een heel andere beroepsgroep? Hoe pak je dat aan? Welke activiteiten kan ik ondernemen? En wanneer weet je zoiets zeker genoeg om een knoop door te hakken?
- skaoot
Bij scholen aankloppen met dit verhaal en vragen of je met docenten die dat geven in gesprek kan gaan en eens mee kan lopen? Denk dat je dan beste beeld krijgt. En dan een aantal scholen vergelijken.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- lunaaa
Denk dat het zoiets wordt.. Ga er begin januari mee aan de slag, eerst de decemberdrukte doorkomen. 

- eireann
- Site Admin
Ik heb een vacature gezien waar ik heel graag voor op gesprek wil. Instuur datum tot 28 december. Ik wil proberen voor de kerst een enorm sterke brief en cv in te sturen. M'n hele CV moet op de schop, mn placeholder op m'n eigen domein moet aangepast met een catchy iets.
Als ik op gesprek mag en het klikt dan komt het goed, maar ik vermoed dat er VEEL mensen op gaan schrijven. Wish me luck! (ik houd de details nog even voor mezelf
)
Als ik op gesprek mag en het klikt dan komt het goed, maar ik vermoed dat er VEEL mensen op gaan schrijven. Wish me luck! (ik houd de details nog even voor mezelf

**Self Rescuing Princess**
- Dreamer74
Succes !!!
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Succes met het schrijven van de brief en het tunen van je CV. Ik zal voor je duimen
- Jezebel
Succes Anne!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- eireann
- Site Admin
Ow....
de sluitingsdatum was niet de 28ste, maar de 22ste. 

**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Ah, shit! Toch sturen? Qua feestdagen drukte best kans dat ze 'm nog meenemen, toch?
- kitten
Gewoon wagen inderdaad!! Het zijn mensen. Als jij de beste kandidaat bent, gaan ze je echt niet laten gaan omdat de datum zogenaamd al voorbij was, dan gaan ze gewoon voor degene die voor hun het beste is.
Doen!

- Toran
Hm. Nu heb ik al veeeel sollicitatiegesprekken gedaan.. En nu toch serieuze zenuwen! Nouja, hoop met een knal het jaar uit te gaan. Duimen mag!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- juffie
- Site Admin
- Voleuse
Ik duim!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Succes. Ik zal voor je duimen
- thaliya
Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
Ik ook!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington