Krijgen vast te zien phedre?
JerryM schreef:hoe dan anne?
Nou t zit zo, ik heb meerdere rekeningen. 1 waar salaris op binnenkomt met een pinpas, 1 voor mijn vaste lasten (zonder pinpas), 1 voor Onze vaste lasten (zonder pinpas) en 1 voor Onze boodschappen/benzine met pinpas.
Als mijn salaris binnenkomt op rekening 1 moet ik dus altijd geld overschrijven naar de twee rekeningen zonder pinpas. Maar ik houd niet van internetbankieren, daar word ik nerveus van (stom weet ik). Nu is het niet elke maand helemaal hetzelfde wat ik over moet schrijven dus ik heb ook nog een excelletje met een overzicht van alle vaste lasten, en daar schrijf ik dan ook extra dingen op voor die maand (budget voor next bijv, of als er extra kosten zijn).
Maar het basis bedrag is wel elke maand hetzelfde voor die twee rekeningen. En nu heb ik die gister ingevoerd in internetbankieren en aangetikt dat het zich elke maand moet herhalen
Deze maand was ik te laat met overschrijven dus toen zijn er betalingen niet gelukt terwijl ik wel gewoon het geld had en dat gebeurt nu niet meer