WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
nijntje

Re: WS valt af!

Bericht door nijntje »

Dat is inderdaad wel erg ingewikkeld en lastig om dat tegelijk samen te doen!

*knuffel Crownless*

Maar je bent we goed bezig :static: Want je hebt wel nee gezegd tegen die donut. En je hebt niet meer kaas gepakt :static: Daar mag je best trots op zijn, dat je dat toch maar gedaan hebt, ondanks de verleiding!
kitten

Bericht door kitten »

Wat is jouw valkuil Madeleine? Ik had gewoon een hele slechte week toen ik jarig was, echt ver over mijn punten heen. Ik hield er rekening mee dat ik - naweeën van mijn verjaardag en bepaald geen strenge week erna - nog wat was aangekomen. Maar ik stond stil, dus viel het me mee. :) Toen ik een poos geleden na 2 weken goed aan de punten houden was aangekomen, was ik mijn motivatie wel kwijt hoor! Nu weet ik dat ik dik 5 kilo kwijt ben en daar teer ik op. :) Volgende week gaat er weer wat vanaf zijn!

Even mijn statistiekjes opgezocht:

Startgewicht: 86,9
Ik weeg nu 81,4 kilo
Verschil met vorige week: -0,1 kilo
verschil met startgewicht: -5,5 kilo
kitten

Bericht door kitten »

Hey goed joh Crownless! Een donut afgeslagen en je niet laten gaan met de verleidelijke kaas! Vooral die kaas had ik heel moeilijk gevonden! Waarom baal je ervan?

@Anne: hey, we gaan gelijk op! :D
Crownless

Bericht door Crownless »

Crownless schreef:Ik baal dat ik gisteren de donut tijdens het afscheid van een groepsgenoot niet kon afslaan :crownless:
Fixed that. Anders zei ik wel yay ;)

En die kaas was gevalletje plain old jaloezie. Ik ga straks met mijn moeder kletsen, misschien heeft zij tips hoe te dealen met een partner die niet meelijnt. (haha, autocorrect wilde er meelijdt van maken)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Ah, een woordje maakt soms een wereld van verschil. :lol:
Crownless

Bericht door Crownless »

Inderdaad :lol:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
chell

Bericht door chell »

@Crownless: al 't begin is moeilijk! En het lijkt mij ook wel kut als ineens van alles niet meer mag, dat is waar ik bij diëten ook echt slecht tegen kan...
JerryM

Bericht door JerryM »

En jouw partner is dan nog extra moeilijk, want die kan echt veel eten zonder aan te komen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
chell

Bericht door chell »

Mislukt...

*taart eet*
seleena

Bericht door seleena »

Goed bezig iedereen! (teveel om op te noemen en dat mijn hoofdje kan onthouden)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik ga toch nog eens een recept vanuit WW zelf proberen. De courgette-wortelsoep staat nu te koken.

Al vraag ik mij wel steeds af, bedoelen ze met wortel nou gewone kleine worteltjes of winterpeen? Wil morgen ook een recept proberen. Nu stond er een hoeveelheid in gewicht, denk dat het dan niet uitmaakt of ik nou 200g winterpeen of 200g worteltjes in die pan mik. Maar morgen staat er 2 middelgrote. Het maakt voor de hoeveelheid nogal uit of ik 2 middelgrote waspeentjes of 2 middelgrote winterpenen in m'n gerecht gooi.... Iemand een idee?
nijntje

Bericht door nijntje »

Overigens vaag!! Het recept komt wel als suggestie op de mobiele app, maar ik kan het in het online dagboek niet terugvinden.... Op geen enkele wijze... *baalt*
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

welk recept is het nijn? Naam enzo? Misschien ken ik hem uit mijn kookboek/weekboekjes
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Aangezien alle groentes 0 punten zijn maakt het voor de punten niet uit toch?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Erwten, maïs en bruine bonen enzo zijn peulvruchten, die kosten wel punten. 1 voor 100 Gr. Ofzo.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie