de oneindige vraag
-
Re: de oneindige vraag
Donker Paars
Ga jij wat leuks doen dit weekend?
Ga jij wat leuks doen dit weekend?
ik ga op zoek naar een leren rok en wil me orienteren op webcams. Weet nu dat ik een logitech moet hebben maar dan is de keuze nog groot.
Heb jij leren kleding?
Heb jij leren kleding?
- perman
Ja, maar da's puur motorkleding.
Heb jij kleding die als 'fetisj' betiteld zou kunnen worden?
Heb jij kleding die als 'fetisj' betiteld zou kunnen worden?
.
- JJV
kan wel...
(oude legerkleding.. zwaar gescheurde.. )
heb jij een 'punk'tijd gehad?
(oude legerkleding.. zwaar gescheurde.. )
heb jij een 'punk'tijd gehad?
~\v/~
Ja, 30 jaar geleden
Op de kunstacademie....en altijd dat gerotzooi met ravezwart punkhaar met gel...het zat nooit es goed.
Is er ook altijd iemand jou nét voor bij het beantwoorden van de oneindige vraag?

Op de kunstacademie....en altijd dat gerotzooi met ravezwart punkhaar met gel...het zat nooit es goed.
Is er ook altijd iemand jou nét voor bij het beantwoorden van de oneindige vraag?
Ja, jij zonet dus
Vind je dat iedere vrouw, ongeacht haar figuur, een kort leren rokje aan kan?
Vind je dat iedere vrouw, ongeacht haar figuur, een kort leren rokje aan kan?
Mits ze erop let dat het stijlvol blijft wel. Ik heb al mensen gezien met niet zo leuk figuur, die er heel goed mee wegkwamen: uitstraling en hoe het gecombineerd wordt doet al veel.
Wat zou je nooit aandoen???
Wat zou je nooit aandoen???
- JJV
t-shirts met racistische propaganda
zou jij een nazi spelen in een rollenspel, toneelstuk of film?
zou jij een nazi spelen in een rollenspel, toneelstuk of film?
~\v/~
Ja hoor dat zou ik wel doen. Ik heb al rollenspellen gespeeld met een goede vriend die een nazi speelde. Hij had een grijze oude jas en daar zo tekens als armbandjes om erover heen te zetten. We hadden allemaal even schrik wat de reactie zou zijn want het was een internationale roleplay. Maar omdat hij het karakter met zoveel humor neerzette, was het eigenlijk outgame al snel een van de favoriete karakters. Zo favoriet dat we een Helga erbij gezocht hebben naar 'Allo allo' stijl.
Ik schuif deze vraag even door.
Ik schuif deze vraag even door.
ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een suck up ben voor de legeroutfits van die tijdsperiode, maar je word nogasl vreemd aangekeken als je zegt dat je nazi uniformen geil vind, ik vind de uniformen geil, maar sta niet achter hun idealisme
zou je ooit iets doen om een ander te behagen, terwijl je het niet uit jezelf zou doen?
zou je ooit iets doen om een ander te behagen, terwijl je het niet uit jezelf zou doen?
Ja vrij regelmatig zelfs. Ik vind dat ook leuk zeker in D/s setting. Soms heel lang ernaartoe werken om een (harde) grens te overwinnen, soms gewoon dingen die me niet zo aanspreken maar waar ik hem van zie genieten. Zolang een harde grens, nog hard is, doe ik die wel niet. Maar stappen ernaartoe wel.
Wat is het meest hilarische dat je ooit voor iemand gedaan hebt?
Wat is het meest hilarische dat je ooit voor iemand gedaan hebt?
- JJV
op killer stiletto hakken gelopen voor AET
(èn ze in een gewone winkel gepast)
.. maar dat was meer in soort van weddenschap setting
hilarisch genoeg of weet je wat leukers wat je zelf gedaan hebt?
(èn ze in een gewone winkel gepast)
.. maar dat was meer in soort van weddenschap setting
hilarisch genoeg of weet je wat leukers wat je zelf gedaan hebt?
~\v/~
- Crownless
Wat me nu te binnen schiet is achter een vertrekkende trein aanrennen met 'nee, verlaat me niet, laat me niet alleen! Alsjeblieft, stop de trein, nee!' terwijl de ander met een papieren zakdoekje en bedroeft gezicht zat uit te zwaaien. De anderen van ons gezelschap kwamen niet meer bij!!! (op eentje na, die had zo'n 'oh god, ik hoor hier echt niet bij hoor!' houding') Ik naverhand ook niet meer, vooral de blikken van anderen op het perron, priceless!
Wat is jouw favo bordspel (en waarom?)?
Wat is jouw favo bordspel (en waarom?)?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
oh dear! ik hou van bordspelletjes!
ik heb laatst statego leren spelen van Hertogh, en dat vind ik erg leuk!
Heb je weleens in je ondergoed door het huis gedanst, met de gordijnen open, en er pas vet laat achterkomen dat de buren je erg vermakelijk vinden?
ik heb laatst statego leren spelen van Hertogh, en dat vind ik erg leuk!
Heb je weleens in je ondergoed door het huis gedanst, met de gordijnen open, en er pas vet laat achterkomen dat de buren je erg vermakelijk vinden?
- Crownless
Nee, ik laat dan de gordijnen dicht
for obvious reasons
Hoe kwam je aan je huidige baan (of je laatste baan, in geval van werkeloosheid)?

Hoe kwam je aan je huidige baan (of je laatste baan, in geval van werkeloosheid)?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!