WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Voleuse

Re: WS valt af!

Bericht door Voleuse »

Maar wortels/winterpenen dus niet ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Aw... Maar je hebt het geprobeerd chell. En nu niet in de 'fuck it, nu at ik al ongezond, eat all the cake!' vallen. Dat had ik gisteren bij de donut.

En hoe verwacht die dame nou dat ik tussen de middag drie bruine boterhammen wegwerk? Ik at er twee en zit vol!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Ik zou niet gaan overeten. Misschien de derde een uurtje later eten? Je moest ook meer eetmomenten inbouwen, toch?
nijntje

Bericht door nijntje »

@Voleuse, nee, voor de punten is het geen verschil, maar voor de smaak/verhoudingen van het eindresultaat misschien wel.

@Lotus, Minestrone met gremolata
Pluu

Bericht door Pluu »

Mijn dieetplannen zijn ook weer in de koelkast gezet. Ik was fanatiek begonnen met een zelf bedachte nieuwe hoeveelheid die ik mocht eten van mezelf en dat leek goed te gaan, ik voelde me niet hongerig. Maar 's nachts lag ik wakker, net terwijl Kotertje eindelijk weer eens sliep, en volgens mij had dat mede te maken met te weinig koolhydraten. En ik had PMS (maar dan ná de menstruatie.. heel stom maar tegenwoordig heb ik 2 weken last van mijn cyclus, ik heb eerst migraine, dan PMS, dan ben ik zo vaag als een ei tijdens de menstruatie en daarna ben ik nog een paar dagen depri), dat in combinatie met een suikerdip resulteerde in een enorme emo-bui en ruzie met dak.

Dat is alweer een paar dagen geleden en nu eet ik maar weer normaal zoals ik eerst deed, alleen ik probeer niet te snoepen. Alleen niet-snoepen daar val ik dus niet van af als ik onbeperkt brood en muesli en fruit en avondeten blijf eten. Kotertje is nu ook weer ziek (koorts) en eet niet en drinkt niet, behalve uit de borst. Dus kan nu helemaal geen suikerdips gebruiken.

Blergh, waarom lukte het vroeger wel om minder te eten, en nu niet? Waarom protesteert mijn lichaam zo heftig als het ietsje minder krijgt? Het is niet alsof ik mezelf uithonger ofzo... Beuh!! Zo val ik nooit af. :|

En who the fuck heeft PMS uitgevonden? Was ik maar weer zwanger! <mopper-mopper>

<Heeft nieuw korset besteld in maatje olifant - als pluu niet in korset past, dan moet korset maar om pluu passen>
seleena

Bericht door seleena »

*knufff voor de PMS pluu* Wellicht vraagt je lichaam meer omdat je borstvoeding geeft?

Ik heb ook 1,5 week last van het PMS-monster ik zal blij zijn als mijn regels doorbreken het weekend.
Overigens las ik net ergens op feestboek dat bananen zouden helpen bij PMS.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Crownless schreef:Het is gewoon lastig. Ik wil afvallen, en Bryan wil aankomen :(
Same here, bij mij moet het eraf en shareen wil ook aankomen :)
Pluu

Bericht door Pluu »

shraddah schreef: Overigens las ik net ergens op feestboek dat bananen zouden helpen bij PMS.
Kan best, een theorie is dat veel vrouwen met heftige PMS een magnesiumtekort hebben. In bananen zit magnesium.

Ik ga voor volgende periode maar eens 2 weken van tevoren iedere dag een magnesiumpil slikken, kijken of dat iets doet. Van alle voedingssuplementen is magnesium wel de enige waarbij ik soms echt wat merk als ik het neem. Multivitamine neem ik braaf vanwege de borstvoeding, het zou theoretisch niet nodig moeten zijn als je gezond eet maar just in case, je moet toch vitaminen en mineralen hebben voor 2.. maar ik merk er normaal niets van als ik mijn multi's een keer niet eet. Maar magnesium merk ik soms wel, het helpt soms als ik niet kan slapen en het helpt tegen beweegbenen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

De soep uit de vriezer opgewarmt is niet lekker.... Dat is jammer!
**Self Rescuing Princess**
leonietje

Bericht door leonietje »

Pluu schreef:
shraddah schreef: Overigens las ik net ergens op feestboek dat bananen zouden helpen bij PMS.
Kan best, een theorie is dat veel vrouwen met heftige PMS een magnesiumtekort hebben. In bananen zit magnesium.

Ik ga voor volgende periode maar eens 2 weken van tevoren iedere dag een magnesiumpil slikken, kijken of dat iets doet. Van alle voedingssuplementen is magnesium wel de enige waarbij ik soms echt wat merk als ik het neem. Multivitamine neem ik braaf vanwege de borstvoeding, het zou theoretisch niet nodig moeten zijn als je gezond eet maar just in case, je moet toch vitaminen en mineralen hebben voor 2.. maar ik merk er normaal niets van als ik mijn multi's een keer niet eet. Maar magnesium merk ik soms wel, het helpt soms als ik niet kan slapen en het helpt tegen beweegbenen.

Ik heb gelezen dat je lichaam het magnesium beter opneemt in combi met vitamine B tabletjes (volgens mij B2) ik gebruik zelf een vitamine b complex waar dus allerlei vit b varianten inzitten. En ook bij mij werk het magnesium aanvullen als ik ga PMSen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Hier een mega Yay
Na tijden niet of nauwelijks te zijn afgevallen was er vandaag maar liefst 1,2 kilo af en heb ik dan ook eindelijk mijn 5% bereikt. Ik kan het nog steeds niet goed geloven, maar ben wel heel erg blij.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Super lotus!! Echt knap dat je hebt volgehouden ook als je geen even geen resultaat boekte :static:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Emmy

Bericht door Emmy »

Joehoe!!!! voor lotus!!!!!
Goed gedaan!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Lekker Lotus! Eindelijk weer resultaat. Valt precies samen met meer eten he? Volhouden! Yay!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd met je resultaat lotus!!
Plaats reactie