Vrolijk!
- Voleuse
Re: Vrolijk!
Verliefd zijn is leuk! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
is het die meneer waar je over vertelde? Die ze aan het koppelen waren?
wat leuk voor je!
ik ben ook vrolijk. Heb lekker lang en goed geslapen en daarnet behoorlijk expliciet gedroomd...
maar ik had er wel een grijns van toen ik wakker werd. :icon_biggrin:

ik ben ook vrolijk. Heb lekker lang en goed geslapen en daarnet behoorlijk expliciet gedroomd...
MILF 

- Sabrina
Ja zeggeh, dan wil ik ook details over die droom!juffie schreef:is het die meneer waar je over vertelde? Die ze aan het koppelen waren?wat leuk voor je!
![]()
ik ben ook vrolijk. Heb lekker lang en goed geslapen en daarnet behoorlijk expliciet gedroomd...maar ik had er wel een grijns van toen ik wakker werd. :icon_biggrin:

En whoot, gefeliciteerd chell!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
Can you say '3 stellen in een zwembad en leef je uit?' 
En die andere stellen waren onbekenden, helaas.

En die andere stellen waren onbekenden, helaas.

MILF 

- Sabrina
*grijnst* Nice! Ik wil ook wel zulke dromen! 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- tessie
- Contacteer:
Dus ik kom jou over een paar maandjes tegen in het zwembad in Mystique juffie? ;-)
- juffie
- Site Admin
ik heb zomaar aan mijn ouders verteld dat ik een weekend naar Peter ga. Ze wisten verder nog niets. De vorige keren heb ik elke keer een smoes gebruikt maar nu floepte het er zomaar uit en ik kreeg niet eens een derdegraads verhoor. Yay, voor ouders die eindelijk leren loslaten ofzo.
Vrolijk omdat ik het gevoel heb eindelijk eens echt voor mezelf te hebben gekozen.
Me niet al teveel aangetrokken heb van het commentaar dat ik kreeg, alle aanboden rustig af heb kunnen slaan (wat blijkt er toch opeens veel te kunnen als je zegt écht weg te gaan) en ik ben nog reeël gebleven ook geloof ik.
Yay voor deze vrijdag!!!
Me niet al teveel aangetrokken heb van het commentaar dat ik kreeg, alle aanboden rustig af heb kunnen slaan (wat blijkt er toch opeens veel te kunnen als je zegt écht weg te gaan) en ik ben nog reeël gebleven ook geloof ik.
Yay voor deze vrijdag!!!
- eireann
- Site Admin
ik heb goed ... uhm goed genoeg geslapen vannacht..
Eigenlijk heb ik helemaal niet genoeg geslapen maar sommige mensen zijn erg lekker om tegen aan te slapen.. en dat was heerlijk.. Uhm ja

Eigenlijk heb ik helemaal niet genoeg geslapen maar sommige mensen zijn erg lekker om tegen aan te slapen.. en dat was heerlijk.. Uhm ja

- Daantje
- Contacteer:
Ik word vrolijk van hoe geraakt ik kan zijn door de emotie in muziek. Film muziek op BBC in de Proms.
Het thema van Schindlers list met die hele treurige viool waar toch een sprankje hoop in zit. En de celeste van Hedwig's theme (Harry Potter) die me koude rillingen geeft en je gedachten echt die magische wereld in weet te trekken. Voor later staat James Bond nog op het programma, ben benieuwd hoe ze die gaan brengen. Want dat is bij uitstek voor een Jazzy Big-Band, niet een klassiek orkest als je het mij vraagt.
*Fan is van filmmuziek*
Het thema van Schindlers list met die hele treurige viool waar toch een sprankje hoop in zit. En de celeste van Hedwig's theme (Harry Potter) die me koude rillingen geeft en je gedachten echt die magische wereld in weet te trekken. Voor later staat James Bond nog op het programma, ben benieuwd hoe ze die gaan brengen. Want dat is bij uitstek voor een Jazzy Big-Band, niet een klassiek orkest als je het mij vraagt.
*Fan is van filmmuziek*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- skaoot
Leuke side-effect van niet naar boot gaan: Op FL in leuke conversatie belanden 
En concertjes plannen, ook leuk.

En concertjes plannen, ook leuk.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
- Contacteer:
Filmmuziek
. Ik heb nog niet heel veel daarvan (heel) aandachtig beluisterd, want ik zet het liefst de soundtrack van Gladiator op. Dat heeft laatst erg goed geholpen om mezelf (half)leeg te janken (lukt me bijna nooit, moet het opwekken). Filmbeelden spelen zich dan af in mijn hoofd, hoewel ik nodig de film nog eens moet kijken om te zien of het ook klopt. Op de één of andere manier zet ik de film dan weer minder snel op, omdat ik hem zo zielig vind. *gek hoofd heeft*

-
Mijn vriendje is echt geweldig 
Ik ben gelukkig

Ik ben gelukkig