WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
skaoot

Re: WS valt af!

Bericht door skaoot »

Yay voor te grote broeken! :mrgreen:
Ik moet maar weer eens gaan sporten. Met weekendje weg, ma en di geen tijd en gisteren kapot moe, gaan de dagen snel!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Mijn middelomtrek was nog steeds hetzelfde. Maar ik ben benieuwd!

Vanavond ook Bart uitgelegd wat ik wel en niet mag. Concludeert ie 'oh, je mag eigenlijk alleen nog maar gezonde dingen?'. Gelukkig begon hij zelf al te lachen, want precies mijn punt! Maar ergens ook wel jammer... Want ongezonde dingen zijn ook echt heel lekker...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
nijntje

Bericht door nijntje »

*schiet in de lach*
Iets met obvious... Maar wel goed van je dat je het met Bart hebt doorgenomen. Zo kan hij jou beter steunen en behulpzaam zijn. Goed bezig!! Oh en spier + water erbij en niet aangekomen mag je ook voor cheeren
chell

Bericht door chell »

-0,7 deze week :)

En een sterretje erbij voor de volgende 3kg, nu 6, 1kg minder chell :) Ook weer een nieuw cijfer voor de komma, die 100 is steeds iets verder weg
kitten

Bericht door kitten »

Awesome, chell! :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

2 ons afgevallen. Niet heel veel, maar ik denk wel dat ik weet waardoor. Beetje zuur wel dat het halverwege de week bijna een kilo meer was, maar ja...geeft wel de motivatie om weer door te gaan, het was minder, maar door zondigen is het weer meer nu.

Niet erg , frisse moed en weer doorgaan. En hoe dan ook, er is weer iets af!
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Zo is het juffie!

Ik had nooit centimeters gemeten, maar toen ik gisteren mijn corset aan deed, zag ik het al! Nog voor het ingesnoerd was dus! En vanmorgen ook weer complimentje, dat ik in mijn gezicht zo was afgevallen! :D

Was gister trouwens ook bijzonder! Zoveel mensen waar "minder van was"! :shock: En het verschil dan zien bij al die dames! Echt gaaf! :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

JA!!! dat was tof gister, je kon het zo aan iedereen zien!
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

91,2! Dus dat is 0,8 eraf in ruime week :)
Merkte gisteren ook dat corset beter zat. Maar vind het zelf erg lastig te zien als ik voor spiegel sta.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik vind het idd ook moeilijk bij mezelf te zien. Pas als iemand er wat van zegt, dan valt het me soms op.
Ik mag morgenavond weer wegen, maar verwacht niet dat er veel af is na dit weekend met 2x warme chocomel met slagroom (echte, niet uit een spuitbus), 1x een halve appelbol bij Graaf Floris (volgens Peter de lekkerste in heel Utrecht en die telt niet want het is appel, LOL) en sushi en toch totaal niet op de punten gelet.
Aan de andere kant, het kan meevallen, want als ik kijk hoeveel sushi ik nou gegeten heb, valt dat best mee. Hoe tellen jullie trouwens de sushi? 1 punt per stuk? Dan heb ik niet veel meer gehad dan een gewone avondmaaltijd. En heb fruit gehad en dat telt lekker niet.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb al vanaf donderdag niet meer geteld en ingevoerd. Wel opgelet, maar ik ben blij als ik dinsdag gelijk blijf.
**Self Rescuing Princess**
Emmy

Bericht door Emmy »

lotus {P} schreef:Ik vind het idd ook moeilijk bij mezelf te zien. Pas als iemand er wat van zegt, dan valt het me soms op.
Ik mag morgenavond weer wegen, maar verwacht niet dat er veel af is na dit weekend met 2x warme chocomel met slagroom (echte, niet uit een spuitbus), 1x een halve appelbol bij Graaf Floris (volgens Peter de lekkerste in heel Utrecht en die telt niet want het is appel, LOL) en sushi en toch totaal niet op de punten gelet.
Aan de andere kant, het kan meevallen, want als ik kijk hoeveel sushi ik nou gegeten heb, valt dat best mee. Hoe tellen jullie trouwens de sushi? 1 punt per stuk? Dan heb ik niet veel meer gehad dan een gewone avondmaaltijd. En heb fruit gehad en dat telt lekker niet.
Mmm, ik vrees dat het iets meer punten gaat worden lotus..... Als je ff zoekt op internet, kom je dit lijstje tegen: http://skinnyhealthylifestyle.blogspot. ... sushi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sushi is dus afhankelijk van welke je kiest. En dan moet je ook nog bedenken dat 1 stuks 1 punt kan zijn, maar wellicht 2 stuks geen 2 punten, maar 3 punten.
Maar goed, weet niet hoeveel weekpunten je over had. Een keer zondigen moet kunnen toch.
Yara

Bericht door Yara »

Hier ga ik het ook weer strakker oppakken. Dit weekend was drama met zowel een etentje als een high tea. Daarnaast wil ik van de stilstand in gewicht af. Het is heel fijn dat ik een kledingmaat kleiner draag, maar ik heb nog steeds heel zwaar overgewicht, dus ik moet weer door. Net geluncht met een salade met rauwe ham en een gepocheerd eitje, wat een straf toch om op die manier af te vallen. Verder wil ik op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga ook thuis wat meer oefeningen doen en bewegen. Vanochtend een filmpje van youtube opgezet en meegedaan, wel zwaar, maar ik denk wel goed. Ga hem morgen nog een keer doen en kijken hoe het dan gaat. Hopen dat deze combinatie gaat helpen om weer wat beweging in de weegschaal te krijgen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
nijntje

Bericht door nijntje »

Klinkt als een plan Marijke!

Hier toch wel een positief momentje net. Ik dacht door alle snoeperij en het volledig opmaken van m'n punten dat ik wel aangekomen zou zijn. Maar ik ben gewoon toch weer 0,3 afgevallen deze week. En heb eindelijk mijn 3-kilo eraf ster verdient :static:

Komende week weer een slechte week, dus ik zal dan echt wel aankomen, want verjaardag vieren zonder taart enzo dat vind ik stom. Maar goed, we zullen zien. Tot nu toe lijkt het dus mee te vallen. De schade van taart enzo. Al had ik ook wel gezonde magere soepen als maaltijden om niet al te heftig over de punten heen te gaan....
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Tuurlijk kun je taart pakken, maar denk dan gewoon om je portie. En yay voor -3!
MILF :grin_ani:
Plaats reactie