Ik moet maar weer eens gaan sporten. Met weekendje weg, ma en di geen tijd en gisteren kapot moe, gaan de dagen snel!
Mmm, ik vrees dat het iets meer punten gaat worden lotus..... Als je ff zoekt op internet, kom je dit lijstje tegen: http://skinnyhealthylifestyle.blogspot. ... sushi.html" onclick="window.open(this.href);return false;lotus {P} schreef:Ik vind het idd ook moeilijk bij mezelf te zien. Pas als iemand er wat van zegt, dan valt het me soms op.
Ik mag morgenavond weer wegen, maar verwacht niet dat er veel af is na dit weekend met 2x warme chocomel met slagroom (echte, niet uit een spuitbus), 1x een halve appelbol bij Graaf Floris (volgens Peter de lekkerste in heel Utrecht en die telt niet want het is appel, LOL) en sushi en toch totaal niet op de punten gelet.
Aan de andere kant, het kan meevallen, want als ik kijk hoeveel sushi ik nou gegeten heb, valt dat best mee. Hoe tellen jullie trouwens de sushi? 1 punt per stuk? Dan heb ik niet veel meer gehad dan een gewone avondmaaltijd. En heb fruit gehad en dat telt lekker niet.