ik ben net weer thuis na een ontzettend gaaf, leuk, spannend, boeiend, muzikaal, smakelijk weekend. Hier kan ik zeker weer een tijdje op teren. En eigenlijk ben ik soms best wel leuk op foto's
phedre schreef:vier vierkante rubberstrippen.. twee bij twee boven elkaar... erg gemeen dingetje. Maar hij heeft heel hard moeten werken voor het resultaat:)
het mocht ff duren, maar foto is gemaakt:)
rubberen kreng.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
ik ben vrolijk want ik heb leuke (sexy) foto's van mezelf. En ik ben nog steeds aan het nagenieten van het weekend. Verder ben ik vandaag bij de Sociale dienst ook weer wat opgeschoten naar mijn idee. Nog twee vervelende afspraken deze week (fysio en tandarts) maar ik denk dan gewoon aan het leuke weekend.
hele fraaie foto's al zeg ik het zelf. Ok, niet allemaal even mooi, maar daarom hebben we er ook een heleboel gemaakt zodat er nog een heel groot aantal goede overblijven.
We waren daarstraks ergens verkeerd gereden en toen kwamen op een achterafweggetje tussen de koeien terecht En toen heeft Smorph de auto stil gezet en hebben we gezoend achterafweggetjes zijn VEEL leuker dan de snelweg!