Ongecontroleerde rant topic!
- eireann
- Site Admin
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Of een collega die niks uitvoert, dat kan ook toch?
**Self Rescuing Princess**
De kleine wil niet slapen, was vanochtend vroeg op, wilde de afgelopen weken weer telkens nachtvoedingen (waar ie vanaf was) waardoor ik weer aan de gebroken nachten zit, en ik ben ongesteld. DOODOP! Tijdens deze periode van de maand heb ik 10 uur slaap per nacht nodig en ik weet niet hoeveel uur ik gehad heb, maar twas nog niet eens een normale nacht, laat staan een extra-lange.
Dak was weg op hypnose meet, nu nog steeds niet thuis. Dus ik zit ook nog eens hele dag alleen met baby. Nrmaal doe ik dat regelmatig (als ie naar zijn werk is heb ik altijd de baby alleen) maar nu ben ik ongesteld en kan gewoon niets hebben. Ben de hele dag lief geweest tegen het monster terwijl ik me aan ALLES erger, ik weet dat het irreëel is dus ik hou me al de hele dag in maar dat betekent niet dat ik me niet zo voel. Ik ben zelfs met het monster naar de kinderboerderij geweest, terwijl ik er gewoon helemaal niet uit wilde, ik voel me niet lekker, niet sociaal, ik stink, ik zweet.. en toch heb ik hem konijntjes en geitjes gegeven. En zandbak. En een lekker lang bad. Want hij kan er niets aan doen dat ik hem op het moment een monster vind, hij is een lief kind, maar damn, ik ben ongesteld en slaaptekort, dan wordt elk kind een monster. Maar ik heb dus mijn uiterste best gedaan om zo lief voor hem te zijn als naar omstandigheden mogelijk.
En nu ben ik ZO lief geweest en dan slaapt ie niet en doet ie zeurderig. Niet strontvervelend of keihard huilen, maar gewoon, zeuren, en aan dingen zitten waar ie niet aan mag zitten. Ik loop al de hele dag te moederen terwijl ik eigenlijk onder een deken wil kruipen, come on, give me a break. Ik wil tv kijken en eindelijk eens zelf fatsoenlijk rustig zelf douchen (ik stink) en mezelf vol eten zonder dat een baby alles af pakt (weet je hoe kut het is als je de hele tijd binge cravings hebt en je moet voortdurend opletten dat je bord niet over de grond gaat door een babyhandje? het haalt de fun uit het schranzen weg, je wordt er EN dik van EN het ontspant niet, dammit!).
Het is na baby-bedtijd. Ik heb ondertussen ook wel eens een keertje wat rust verdient. GO THE FUCK TO SLEEP!!!!!
Dak was weg op hypnose meet, nu nog steeds niet thuis. Dus ik zit ook nog eens hele dag alleen met baby. Nrmaal doe ik dat regelmatig (als ie naar zijn werk is heb ik altijd de baby alleen) maar nu ben ik ongesteld en kan gewoon niets hebben. Ben de hele dag lief geweest tegen het monster terwijl ik me aan ALLES erger, ik weet dat het irreëel is dus ik hou me al de hele dag in maar dat betekent niet dat ik me niet zo voel. Ik ben zelfs met het monster naar de kinderboerderij geweest, terwijl ik er gewoon helemaal niet uit wilde, ik voel me niet lekker, niet sociaal, ik stink, ik zweet.. en toch heb ik hem konijntjes en geitjes gegeven. En zandbak. En een lekker lang bad. Want hij kan er niets aan doen dat ik hem op het moment een monster vind, hij is een lief kind, maar damn, ik ben ongesteld en slaaptekort, dan wordt elk kind een monster. Maar ik heb dus mijn uiterste best gedaan om zo lief voor hem te zijn als naar omstandigheden mogelijk.
En nu ben ik ZO lief geweest en dan slaapt ie niet en doet ie zeurderig. Niet strontvervelend of keihard huilen, maar gewoon, zeuren, en aan dingen zitten waar ie niet aan mag zitten. Ik loop al de hele dag te moederen terwijl ik eigenlijk onder een deken wil kruipen, come on, give me a break. Ik wil tv kijken en eindelijk eens zelf fatsoenlijk rustig zelf douchen (ik stink) en mezelf vol eten zonder dat een baby alles af pakt (weet je hoe kut het is als je de hele tijd binge cravings hebt en je moet voortdurend opletten dat je bord niet over de grond gaat door een babyhandje? het haalt de fun uit het schranzen weg, je wordt er EN dik van EN het ontspant niet, dammit!).
Het is na baby-bedtijd. Ik heb ondertussen ook wel eens een keertje wat rust verdient. GO THE FUCK TO SLEEP!!!!!
- kitten
Herkenbaar ende hoort-erbij... Huishouden lekker laten voor wat het is en zoveel mogelijk lief zijn voor jezelf. Doet hij nog dutjes? Meedutten. En het belangrijkste: HET GAAT OVER! 

Hij heeft zijn dutjes afgeschaft. Vandaag wel eentje gedaan, maar die duurde maar een half uur, schiet niet erg op.
Heb het idee dat hij door een fase gaat omdat ie hersenen aan het kweken is. Hij begint nu ineens allerlei connecties te leggen tussen dingen die eerst voor hem ongerelateerd waren. Ik trek mijn sokken aan en dan komt ie me een schoen brengen. Of dat hij nu voor elk badje keihard begint te huilen, omdat hij bij ong. 1 op de 3 badjes eerst zijn haren moet wassen en daar heeft hij een hekel aan. Hij snapt nu dat badje vullen mogelijk een risico op haren wassen geeft dus begint bij voorbaat te krijsen, zodra hij in bad gezet wordt is het goed, want dan weet hij dat het haren wassen klaar is of niet meer komt (ik doe het altijd buiten het badje om te voorkomen dat hij een hekel krijgt aan het badje zelf). Dat soort verbanden begint hij nu sinds een paar weken te leggen, en heb het idee dat hij ook sindsdien zo idioot drukjes is.
Die ontwikkelingssprongetjes zijn misschien niet wetenschappelijk onderbouwd maar ik geloof dat Kotertje ze wel heeft. Afijn, als hij zijn hersenen nou eventjes in de ijskast zou leggen als mamma ongesteld is, zou fijn zijn, mogen ze daarna wel weer verder groeien.
Dak thuis, eindelijk kunnen douchen
. Dak had nog chips
. Baby is na de zoveelste tiet eindelijk gaan slapen
Nu nog wachten tot de reclame afgelopen is, somehow mis ik de hele tijd het programma en zie ik de hele tijd alle reclames. Stomme tv....
Heb het idee dat hij door een fase gaat omdat ie hersenen aan het kweken is. Hij begint nu ineens allerlei connecties te leggen tussen dingen die eerst voor hem ongerelateerd waren. Ik trek mijn sokken aan en dan komt ie me een schoen brengen. Of dat hij nu voor elk badje keihard begint te huilen, omdat hij bij ong. 1 op de 3 badjes eerst zijn haren moet wassen en daar heeft hij een hekel aan. Hij snapt nu dat badje vullen mogelijk een risico op haren wassen geeft dus begint bij voorbaat te krijsen, zodra hij in bad gezet wordt is het goed, want dan weet hij dat het haren wassen klaar is of niet meer komt (ik doe het altijd buiten het badje om te voorkomen dat hij een hekel krijgt aan het badje zelf). Dat soort verbanden begint hij nu sinds een paar weken te leggen, en heb het idee dat hij ook sindsdien zo idioot drukjes is.

Dak thuis, eindelijk kunnen douchen

- Voleuse
Die sprongetjes zouden op een bepaald tijdstip moeten zijn volgens de oei ik groei- meneer, en dát is dus niet waar. Vaak (niet altijd) hebben kinderen wel sprongetjes in de ontwikkeling, maar niet allemaal tegelijkertijd dus er is geen sprake van 'achterlopen' als een kind ze niet heeft.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ah ok, ik had begrepen dat er ook kinderen zijn die minder in sprongetjes werken en zich geleidelijker ontwikkelen. Dat had Kotertje het eerste jaar wel, hij had wel "ineens" een nieuw trucje door maar als je goed keek dan was hij er al wel 2 weken op aan het oefenen. Tja, dan moet er een moment komen dat het gaat lukken, nietwaar? Maar nou maakt hij wel grote sprongen, met name in wat hij lijkt te snappen. En nu wordt hij er dus ook razend druk van.
- juffie
- Site Admin
Ken je die mop van die makelaar die al meerdere keren contact zou opnemen? 

MILF 

- JJV
weird
gaat t vast weer beter met de economie...
(was column van youp.. makelaars zijn greeeetig in crisis tijd)
rot voor je juffie
gaat t vast weer beter met de economie...
(was column van youp.. makelaars zijn greeeetig in crisis tijd)
rot voor je juffie
~\v/~
Mailt er iemand naar mijn webshopadres dat ie een account heeft aangemaakt met fake gegevens, en of ik dat account wil verwijderen. Want ik vraag om teveel gegevens. En waar zijn die gegevens voor nodig want als iemand vooruit betaalt hoef ik toch ook niets van hem of haar te weten?
Geen idee waar ie op doelt, ik vraag geen bizarre dingen ofzo; naam, adres, dat soort heel basale dingen. Het adres lijkt me wel handig, dan weet ik waar de bestelling heen moet. Ik zou me eerder zorgen maken als een webshop zegt dingen te verkopen en géén adres wil weten.
Hij mag me best anoniem geld storten hoor
maar of dat nu de bedoeling is?
En sowiezo, als je vindt dat ik teveel gegevens vraag, MAAK DAN GEWOON GEEN ACCOUNT AAN! Ga dan niet een heel fake account aanmaken, op het aanmaakknopje drukken, en dan vervolgens apart mailen dat het weer weg moet. Kost mij werk, maar kost hem ook werk, heeft hij nou daadwerkelijk niets beters te doen met zijn tijd?
Geen idee waar ie op doelt, ik vraag geen bizarre dingen ofzo; naam, adres, dat soort heel basale dingen. Het adres lijkt me wel handig, dan weet ik waar de bestelling heen moet. Ik zou me eerder zorgen maken als een webshop zegt dingen te verkopen en géén adres wil weten.

En sowiezo, als je vindt dat ik teveel gegevens vraag, MAAK DAN GEWOON GEEN ACCOUNT AAN! Ga dan niet een heel fake account aanmaken, op het aanmaakknopje drukken, en dan vervolgens apart mailen dat het weer weg moet. Kost mij werk, maar kost hem ook werk, heeft hij nou daadwerkelijk niets beters te doen met zijn tijd?

- JerryM
Moet je gegevens invullen om uit te rekenen wat de verzendkosten zijn?
Dat is voor mij vaak een reden om een temp-account aan te maken. Heel vervelend.
Dat is voor mij vaak een reden om een temp-account aan te maken. Heel vervelend.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Peter^
- Contacteer:
Het is vervelend voor jou. Maar gezien het onderwerp van je website kan ik me zo'n reactie van je "klant" wel begrijpen. Niet van wakker liggen.
Geniet van de positieve momenten.
Mwah, vraag me vooral af waarom ie niet even mailt ipv een heel fake account aanmaken als ie daadwerkelijk iets wil bestellen. Had het idee dat ie dat helemaal niet wilde, maar dat ie vooral een punt wilde maken.
Raar type.

- phedre
- Contacteer:
ik weet, overnachten op n industrieterrein is wat vreemd als er geen woonhuizen zijn, maar betekent dat nou echt dat anderen hier snachts om 3 uur straatraces moeten gaan houden met alle lawaai en enorme herrie die daarbij hoort!! ik bedoel... alsof er geen uitlaten onder de auto's zitten en zo!!! Lig ik net in bed, gaan zij beginnen!!! Ik wil slapen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Peter^
- Contacteer:
Phedre, misschien bij de Gemeente melden?
Geniet van de positieve momenten.
- phedre
- Contacteer:
nee Peter... ik kan t op zich wel waarderen dat ze voor dit soort lol een middernachtelijk industrieterrein uitzoeken, waar zij er vanuit mogen gaan dat t er doodstil is, inplaats van t ergens in de binnenstad gaan doen waar veel meer volk rondrijdt of loopt. Dat ik zo'n idioot ben die daar een bdsm club begint en er dus ook wel eens overnacht, hoeven zij geen rekening mee te houden, vind ik.
maar als je toevallig net wil gaan slapen is t ff flink vervelend, lang leve de oordoppen!
maar als je toevallig net wil gaan slapen is t ff flink vervelend, lang leve de oordoppen!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken