WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!
Ik sta nog steeds stil.
- phedre
- Contacteer:
hier wil t helemaal niet:( om de drie weken naar dietist gaat echt niet werken, want mijn hoofd denkt dan dat ik eerst twee weken gewoon kan eten wat ik wil, liefst nog wat meer, want volgende week mag t niet meer want dan moet ik weer naar dietist:(:(:( Heb afspraak voor morgen afgezegd, zie t ff niet zo zitten om daar heen te gaan, wetend dat t toch niks oplevert
zijn best wel paar pluspuntjes, mn dagelijkse sausijzenbroodje pak ik niet meer, ipv onderweg een cola en mars/snicker te halen, haal ik beker thee met broodje kaas op lange rit, ik doe erg mn best drie keer per dag te eten en denk er wel om wat ik eet. Maar dat pak koek tussendoor, af en toe toch dat glas cola....
En op Phee's is t het moeilijkst, dan gun ik me vaak geen tijd om te eten en dus ga ik dat dan compenseren met snaaiwerk:(
ik moet weer ergens de motivatie weer vandaan halen, maar weet even nog niet waar.
zijn best wel paar pluspuntjes, mn dagelijkse sausijzenbroodje pak ik niet meer, ipv onderweg een cola en mars/snicker te halen, haal ik beker thee met broodje kaas op lange rit, ik doe erg mn best drie keer per dag te eten en denk er wel om wat ik eet. Maar dat pak koek tussendoor, af en toe toch dat glas cola....
En op Phee's is t het moeilijkst, dan gun ik me vaak geen tijd om te eten en dus ga ik dat dan compenseren met snaaiwerk:(
ik moet weer ergens de motivatie weer vandaan halen, maar weet even nog niet waar.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- seleena

Als er niks bij komt is het toch wel ok, lijkt mij.

Bij mij gaat het op het moment een beetje pfftpfft...
Ook omdat ik helemaal niet goed in mijn vel zit door van alles en nog wat

Ene week flink wat van af andere week erbij. Zelfde als stil staan denk ik..
En ik denk dat mijn weegschaal al het geweeg niet meer aan kan, lol.
Ik hou het allemaal wel bij op WW-online maar ben er vanaf gestapt omdat hier te posten.
Het aan-bijkomen werkt op mijn systeem, en heb besloten om te kijken naar het resultaat over een maand dan elke week.
Komende zaterdag is het 8 weken, dus ik zal wel zien.
Ik ga me ook een 'professionele' weegschaal aanschaffen. Eentje die kan meten wat je vochtpercentage, vetpercentage, spiermassa, ruststofwisseling, gezonde waarden, fysieke conditie en ook je cyclus aangeeft. Nou ja en nog meer interessante dingen

Ow phedre ook een

Op het moment accepteer ik dat het ffe minder gaat met mij.
Ik laat het voor nu toe en geef mezelf de tijd om er weer uit te krabbelen.
Misschien heb je hier iets aan?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Zo'n dure weegschaal lijkt mij ook wel wat, dat je iig je vetpercentage en vochtgehalte kan weten.
Vandaag was -0,2. Niet veel wel naar beneden
Vandaag was -0,2. Niet veel wel naar beneden

**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
bij de aldi staat er nu een voor plm 14 euro
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Die van mij van blokker kan ook vetpercentage en vocht enzo meten. En de handleiding geeft ook meteen een tabel met normaalwaarden per leeftijdsgroep en geslacht. Mijn spiermassa zat ruim boven wat het minimaal moet zijn. Daar was ik wel blij mee.
- Sabrina
Ik had vorige week een minder leuke weegdag, want toen +0,5 (dus 92,5 kg) en lastig te wegen want last van constipatie, maar ook gewoon de prijs van minder goed eten. Nu was de afgelopen week niet veel beter (dinsdag uit eten geweest, vrijdag spareribs gehad, zondag sushi gegeten), maar toch progress: -0,5! Weer terug op 92,0 kg dus.
En ik was al een tijdje benieuwd hoeveel gewicht er in kleding e.d. zit, dus eens alles gewogen. Met een dunne trui, horloge, slip, kettinkje en bh kwam ik gewoon al tegen de 500g, wtf! (met bril erbij nog meer) Het loont dus echt wel om je naakt te wegen.
En ik was al een tijdje benieuwd hoeveel gewicht er in kleding e.d. zit, dus eens alles gewogen. Met een dunne trui, horloge, slip, kettinkje en bh kwam ik gewoon al tegen de 500g, wtf! (met bril erbij nog meer) Het loont dus echt wel om je naakt te wegen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
Daarom is de weegschaal van de sportschool standaard gecorrigeerd naar -0,5. In iig op mijn sportschool. En dan heb je ook maar weinig kleren aan. 

MILF 

- skaoot
Ik heb mijn weegschaal die ook extra dingetjes meet van de kijkshop. Ben er nog steeds blij mee. Moet die waarden e ect noteren want onthouden doe ik dat niet.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- tessie
- Contacteer:
Ik hoorde dat die waardes vrij onbetrouwbaar zijn met zo'n weegschaal...
Ik weeg altijd naakt, en altijd sochtends voor het ontbijt, met de weegschaal ook op precies dezelfde plek.
Ik weeg altijd naakt, en altijd sochtends voor het ontbijt, met de weegschaal ook op precies dezelfde plek.
- skaoot
Maar het geeft toch wel een indruk?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- seleena
Dus datskaoot schreef:Maar het geeft toch wel een indruk?

En joh ieder zijn eigen ding denk ik dan maar...
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- tessie
- Contacteer:
Wat ik begreep, gaat er een stroompje van je ene voet naar je andere voet, dus eigenlijk worden alleen je benen gemeten. Als je dan dus hele dikke benen hebt, maar een wel oke bovenlijf, dan lijkt me dat de meting totaal niet klopt. En er was ook nog iets met hoeveel je gedronken had ofzo, dat speelde ook nog mee.
Maar ik weet het niet 100% zeker, tis al een tijd geleden dat ik me erin verdiepte en mn geheugen is niet zo goed.
Maar ik weet het niet 100% zeker, tis al een tijd geleden dat ik me erin verdiepte en mn geheugen is niet zo goed.
- seleena
En als je dan hele dunne benen hebt en het vooral bij je buik en billen zit?
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- tessie
- Contacteer:
Ja dan werkt het andersom dus...