Ik ben trots op...
- Crownless
Re: Ik ben trots op...
Hij is wel heel schattig!
Ik heb ook een tijdje het kind in me laten schrijven. Beetje meditatie en met de niet-dominante hand schrijven. Kwamen lieve dingen uit. Ook veel pijn en verdriet. De kleine ik was verdrietig en wilde bij mij op schoot. Ik heb haar daarop maar snel weer weggestopt. Ik zou zo ontzettend trots op je zijn als het jou wel lukt! Succes en knuffel voor beide ikken.
Ik heb ook een tijdje het kind in me laten schrijven. Beetje meditatie en met de niet-dominante hand schrijven. Kwamen lieve dingen uit. Ook veel pijn en verdriet. De kleine ik was verdrietig en wilde bij mij op schoot. Ik heb haar daarop maar snel weer weggestopt. Ik zou zo ontzettend trots op je zijn als het jou wel lukt! Succes en knuffel voor beide ikken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Ik ben best een beetje trots op mezelf en de rest van het D's United Team. We hebben volgens mij echt wel een geslaagd feest georganiseerd. Als ik alle verslagen zo lees, hebben de meeste mensen het toch ook wel heel erg naar hun zin gehad. Zoooo tof!! 

- skaoot
Zeker trots op zijn tessie! Wat ik er van tevoren van heb meegekregen en hoe het feest zelf was, alle reden voor trots zijn!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- phedre
- Contacteer:
je mag absoluut trots zijn op jezelf meis!! je hebt een heel goed feest neergezet
en uiteraard geldt dit ook voor de andere leden van het organiserend comite!!
en uiteraard geldt dit ook voor de andere leden van het organiserend comite!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Peter^
- Contacteer:
Mijn allerliefste lotus. Dat zij mij het vertrouwen en de ruimte geeft om me door een andere vrouw te laten domineren. En dat ze ook er voor open staat om samen (zij en de dame) leuke dingen te doen en met z'n drieën uit eten te gaan. En het fijne dat beide dames het niet over mij zullen hebben samen.
Geniet van de positieve momenten.
LOL en dat denk jij...... Wat doen 2 dames samen in de sauna als ze 1 man gemeenschappelijk hebben? Ja...... idd
- kitten
- juffie
- Site Admin
Jerry. Vanwege een aantal uitspraken die hij hier gedaan heeft, en dat niet alleen zegt, maar ook echt daarnaar handelt. Loveyou, mede daarom. 

MILF 

- kitten
Dat neuriet Dacael ook altijd... als iemand een scheetje heeft gelaten...
/off topic
/off topic
- kitten
Wie is Wies?
(
)
(

- skaoot
Crownless! Want ze is en blijft awesome!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- juffie
- Site Admin
- Crownless