Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- eireann
- Site Admin
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Volgende week is de laatste dag op mijn huidige werk. De baas is niet tevreden over mij en ik ben erg ontevreden over de baas. Sterker nog; ik zou beter zijn in zijn baan dan in m'n huidige en dan nog beter dan wat hij er van bakt ook. Maar goed, ik ben iets te vaak tegen hem in gegaan, en het contract wordt niet verlengd.
M'n CV is af, ik moet alleen nog drie goede basisbrieven samenvoegen tot 1 goede brief. Ik weet al drie weken dat ik niet verlengd ga worden en ik heb nog geen sollicitatie verstuurd, dus dan hier maar even een post als schop onder de kont. Een maandje WW lijkt me wel relaxed, maar ik wil eigenlijk wel weer gewoon verder werken.
M'n CV is af, ik moet alleen nog drie goede basisbrieven samenvoegen tot 1 goede brief. Ik weet al drie weken dat ik niet verlengd ga worden en ik heb nog geen sollicitatie verstuurd, dus dan hier maar even een post als schop onder de kont. Een maandje WW lijkt me wel relaxed, maar ik wil eigenlijk wel weer gewoon verder werken.
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
- kitten
Wanneer is he planning de eerste te versturen? Heb je ook al vacatures gevonden? Dat hielp mij altijd bij het bijwerken van brieven en cv's, ergens op kunnen richten.
- eireann
- Site Admin
Ik denk als ik eerlijk ben dat het deze week niet gaat gebeuren, met het gedoe van de nieuwe vloer en de energie die werk afronden nog kost.
Dus volgende week dan
ik heb wel al vacatures die mijn interesse hebben
Dus volgende week dan

-
Succes met zoeken alvast! De banenmarkt trekt weer aardig aan, dus het zal wel makkelijker gaan dan een paar jaar geleden.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- lunaaa
Klinkt niet alsof je er heel rouwig om bent.
Zou ik ook niet zijn met zo'n baas denk ik.
Zelf moet ik nog vier weken bij de bank werken en dan ben ik daar ook weg. Heb begin deze maand een vaststellingsovereenkomst getekend omdat het werken bij de bank toch niet te combineren was met de lerarenopleiding. En het kostte me zo belachelijk veel energie om daar nog aan het werk te zijn dat ik hier heel blij mee ben. Zelf zou ik even ww ook niet zo erg vinden, zeker niet met de bruiloft op 22 april. Ik loop al wel stage en kan waarschijnlijk twee (ipv één) stage afronden dit jaar, als dat lukt ben ik blij, want meer werkervaring is beter. Hopelijk kan ik dan in het nieuwe schooljaar ergens betaald aan de slag!

Zelf moet ik nog vier weken bij de bank werken en dan ben ik daar ook weg. Heb begin deze maand een vaststellingsovereenkomst getekend omdat het werken bij de bank toch niet te combineren was met de lerarenopleiding. En het kostte me zo belachelijk veel energie om daar nog aan het werk te zijn dat ik hier heel blij mee ben. Zelf zou ik even ww ook niet zo erg vinden, zeker niet met de bruiloft op 22 april. Ik loop al wel stage en kan waarschijnlijk twee (ipv één) stage afronden dit jaar, als dat lukt ben ik blij, want meer werkervaring is beter. Hopelijk kan ik dan in het nieuwe schooljaar ergens betaald aan de slag!
- eireann
- Site Admin
Ik loop deze week huppelend door het kantoor
nog maar anderhalve dag!
Fijn dat je ook weer meer energie gaat krijgen!

Fijn dat je ook weer meer energie gaat krijgen!
- lunaaa
Al aan het solliciteren Eireann? Zojuist eerste 'echte' sollicitatie verstuurd, een vacature voor leesconsulent bij een bibliotheek. Maak niet heel veel kans, maar dat maakt me eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik wil gewoon het onderwijs in, maar die vacatures komen pas vanaf april zo ongeveer..
- eireann
- Site Admin
Nee... Nog niet... Nu wel twee keer ingelegd op de uw website en die is zo bagger dat motiveert wel om er druk mee aan de slag te gaan. Het huis Is nog niet af, maar wel op orde. Morgen ga ik er serieus voor zitten
- skaoot
Ja daar zit ik ook beetje op te wachten lunaaa 
En ondertussen probeer ik her en der steeds wat uurtjes waar mogelijk in m'n ikwildingendoenmetwebsitesknutselenbouwenplan te stoppen. Al vind ik dat nog steeds een beetje eng om hardop te zeggen.

En ondertussen probeer ik her en der steeds wat uurtjes waar mogelijk in m'n ikwildingendoenmetwebsitesknutselenbouwenplan te stoppen. Al vind ik dat nog steeds een beetje eng om hardop te zeggen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
- eireann
- Site Admin
inmiddels staat de CV online op banensites en is de eerste sollicitatie verstuurd.
- Peter^
- Contacteer:
Succes lunaaa, anne en skaoot!
Geniet van de positieve momenten.
- Ravelijne
Succes, dames! Go Anne, versturen maakt het echt. 

- skaoot
Misschien (parttime) zzp. Plan nog in kinderschoenen, eerst werken aan skills en verder over broeden
Ook aan het kijken voor banen in die hoek. Huidige werk wel beetje beu. Twee awesome vacatures gevonden al

Ook aan het kijken voor banen in die hoek. Huidige werk wel beetje beu. Twee awesome vacatures gevonden al

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)