WS valt af!
Re: WS valt af!
Ik heb net een stukje taart gehad. Had vandaag nog weinig punten gebruikt, dus vond wel dat dat kon. En ik heb genoten!
Ja, da's inderdaad minder artemis. Nou ja, nu thuis, dus gewoon weer vol goede moed herstarten toch? Wij cheeren wel voor je hoor! En hopelijk heb je wel van je vakantie genoten!
- skaoot
Ik merk dat het vooruitzicht van omnomnom brunch nu zondag wel helpt met afgelopen week gewoon verantwoord eten. En ook al iets om naar uit te kijken daarna. En dan verzinnen we wel iets. Maar het helpt tegen het "ik kan noooooit meer iets lekkers", want dat is niet zo, en concreet ook iets om maar uit te kijken.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- skaoot
En
vandaag weegdag: 90! Vorige week viel het tegen, deze week goedgekomen 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Fijn skaoot! En geniet lekker van je brunch morgen!
Dank je nijn en natuurlijk heb ik een fijne vakantie gehad
Tijdens het congres wat we daar hadden heb ik ook nog een workshop gevolgd van een bekende Deense diëtiste.
Dat helpt ook wel weer om het goed te doen en mijn cliënten te kunnen helpen.
Dus eerst weer de juiste voedingscombinaties maken en minder bewerkte koolhydraten eten.
Wat de afgelopen 2 dagen best goed gaat
Dank je nijn en natuurlijk heb ik een fijne vakantie gehad

Tijdens het congres wat we daar hadden heb ik ook nog een workshop gevolgd van een bekende Deense diëtiste.
Dat helpt ook wel weer om het goed te doen en mijn cliënten te kunnen helpen.
Dus eerst weer de juiste voedingscombinaties maken en minder bewerkte koolhydraten eten.
Wat de afgelopen 2 dagen best goed gaat

- seleena
Yay voor skaoot!
Voor mij is het nu 8 weken dat ik bezig ben en ben -4,5 kilo
Ik mag content zijn
Voor mij is het nu 8 weken dat ik bezig ben en ben -4,5 kilo

Ik mag content zijn

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- juffie
- Site Admin
Yessss! 96,8 vanochtend! Dat is -6,7 kg!
Ik hou ernstig rekening met aankomen volgende week want deze week niet veel gesport ivm rug en een paar keer echt minder goed gegeten, ondanks dat het binnen de punten viel.
2e ster verdiend. Yay!
Ik hou ernstig rekening met aankomen volgende week want deze week niet veel gesport ivm rug en een paar keer echt minder goed gegeten, ondanks dat het binnen de punten viel.
2e ster verdiend. Yay!

MILF 

-
Mijn lijf doet flauw!
Ik weeg stiekem meerdere keren per week, meestal ma-woe-vrij, vind ik zelf fijner dan 1x per week. Mijn weegdag is op vrijdag.
Woensdag woog ik 97.2. Jeuj. Op mijn weegdag vrijdag echter weer 97.6. Dat braaf ingevuld, wat betekende dat ik maar 3 ons afgevallen was. Stap ik vanmorgen op de weegschaal: 96.9! Die 97.2 van woensdag was dus helemaal niet zo gek, want deze 96.9 is nota bene van vlak na het weekend! Waarin ik me ernstig heb volgepropt met quiches en cola...
Hopelijk is nu dan weer niet vrijdag ineens m'n zwaarste dag van de week, want ik wil dat lijntje verdorie zien zakken! *pruil*
Ik weeg stiekem meerdere keren per week, meestal ma-woe-vrij, vind ik zelf fijner dan 1x per week. Mijn weegdag is op vrijdag.
Woensdag woog ik 97.2. Jeuj. Op mijn weegdag vrijdag echter weer 97.6. Dat braaf ingevuld, wat betekende dat ik maar 3 ons afgevallen was. Stap ik vanmorgen op de weegschaal: 96.9! Die 97.2 van woensdag was dus helemaal niet zo gek, want deze 96.9 is nota bene van vlak na het weekend! Waarin ik me ernstig heb volgepropt met quiches en cola...
Hopelijk is nu dan weer niet vrijdag ineens m'n zwaarste dag van de week, want ik wil dat lijntje verdorie zien zakken! *pruil*
Ik heb dat ook hoor chell. Maar is ook heel normaal. De ene dag eet je wat meer en de ander toch iets minder, de ene dag hou je iets meer vocht vast dan de andere, of je bent wel of niet naar de wc geweest. Al die dingen spelen wel mee natuurlijk. Dat maakt dat je normaal bij een stabiel gewicht ook rekening moet houden met schommelingen van ongeveer een kilo plus en min.
Dat wij nu keurig iedere keer ook aangeven dat we bijv. 3 ons zijn afgevallen, is eigenlijk onzin. Je moet het dan ook over de langere termijn zien.
Maar ik herken, zo schrok ik me gisteren wezenloos toen ik op de weegschaal ging staan. Ik zou sinds woensdag 1,5 kilo zijn afgevallen....... (in 4 dagen dus......) Dat leek me wat veel, dus ik zie aankomende woensdag wel hoeveel er nou echt af is na een week. Die tussnmetingen zijn eigenlijk funest......
Dat wij nu keurig iedere keer ook aangeven dat we bijv. 3 ons zijn afgevallen, is eigenlijk onzin. Je moet het dan ook over de langere termijn zien.
Maar ik herken, zo schrok ik me gisteren wezenloos toen ik op de weegschaal ging staan. Ik zou sinds woensdag 1,5 kilo zijn afgevallen....... (in 4 dagen dus......) Dat leek me wat veel, dus ik zie aankomende woensdag wel hoeveel er nou echt af is na een week. Die tussnmetingen zijn eigenlijk funest......
-
Ja, ik weet ook eigenlijk dat je over de langere termijn moet kijken, maar het kwam nu net zo stom uit 

- kitten
Oei... En de kans dat je die quiches en cola vrijdag pas ziet is best reëel...
-
Meestal zie ik mijn weekenduitspattingen op maandag direct