eireann schreef:Zojuist een gesprek gehad voor een toffe functie bij een leuk bedrijf, in Den Bosch. Duimen aan graag! Het ging goed, de manager zei bij weggaan dat hij heel enthousiast Was
Was de manager met wie ik het gesprek had heel enthousiast, hij is na 5 weken vervangen door een manager type 'kansloos figuur'.
Dus vanaf maandag ben ik weer thuis. Nu met detacheerburo hard op zoek naar iets nieuws (en ook zelf natuurlijk), ik krijg volgende week nog doorbetaald en dan is t weer WW.
Balen Eireann! Hopelijk snel wat anders leuks. Ik heb vandaag een goed gesprek gehad op een middelbare school: als het gesprek met de directeur woensdag ook goed verloopt dan kan ik vanaf 22 augustus voor een paar maanden als vervanger aan de slag op een middelbare school. Het is nog niet helemaal duidelijk voor hoe lang, maar zo'n vervangingsbaan is een mooie manier om wat ervaring op te doen! Blij mee dus!
Net een paar leuke vacatures gezien, morgen eens goed voor zitten. Heb dit weekend lekker relaxed, vandaag huis/was en alles op orde, dus morgen zonder afleiding solliciteren.
Vandaag is er iets meer spoed bij het baanzoekending. Ik ben boventallig en wordt eruit gebonjourd. Ze waren zo lief om dat even over de telefoon te melden.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses? Therapy?