WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
nijntje

Re: WS valt af!

Bericht door nijntje »

Een lang weekend weg met uit eten en halfpension hotel zonder keuze menu was vast ookniet goed. Nou ja, volgende week beter...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik krijg echt een probleem in de kast! :static: ende :nopompom:
Broeken zakken van mijn kont, die hou ik alleen nog een dag omhoog met een riem. Vanochtend wilde ik een rokje aandoen dat niet zo heel lang geleden nog te strak zat, en nu hangt het als een hobbezak om me heen. Te groot, ik heb zeker 4 cm ruimte!

Dat is natuurlijk hartstikke fijn en leuk, maar ik wil niet aan de gang blijven met kleren kopen, hopelijk val ik straks nog meer af..

Nah ja, wel een gevalletje #firstworldproblems, maar ik overdrijf niet als ik straks voor de kast sta en roep: 'Ik heb niks om aan te trekken, ook al hangt de kast vol!'
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ja, herkenbaar probleem. ik heb nu geen broek meer waar geen riem om moet en ook mijn rokjes worden te ruim.
Emmy

Bericht door Emmy »

Ja ook hier hetzelfde probleem. Mijn riemen zitten nu inmiddels al 2 gaatjes strakker. Iedere broek gaat gewoon de droger in, zodat ze net iets strakker worden, maar ja, na een dag dragen, zitten ze dan alsnog weer als een hobbezak om je heen. Ik heb gelukkig nog een paar broeken die ik al lange tijd niet meer aankon, die nu dus weer wel passen. En een paar rokjes met een elastieken band, dus die kan ik nog steeds aan.
Maar ook shirtjes en zo die nu ook te ruim beginnen te vallen. Ik probeer het kopen van nieuwe dingen ook echt nog uit te stellen. Af en toe een goedkoop shirtje tussendoor en hoop nog ff tegen een goedkope jeans aan te lopen.
En dan kijken we over 2 maanden wel weer verder.

Deze week is het wat rustiger gegaan met afvallen. Slechts 0,3 kilo. Maar ik daal nog steeds. Zit nu nog 1 kilo af van mijn eerste streefgewicht. Dan ben ik iets meer dan 10% kwijt van waar ik mee gestart ben. Ik verwacht daar over 2-3 weken toch wel te zijn. Ben dan toch wel erg trots op mezelf.
kitten

Bericht door kitten »

Dat heb ik dus niet. En zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren voorlopig. Maar ook voorheen, zo hard ging het bij mij dus niet... Jammer, want ik heb dus wel/ook een doos met "te klein" op zolder staan die ik open zou mogen trekken als ik genoeg was afgevallen.
artemis

Bericht door artemis »

Zo 1,3 kilo eraf in 1 week. Fijn weer op de goede weg :)
Nog 5,9 kilo te gaan en dan zit ik weer op mijn streefgewicht.
Wel fijn dat we de paasdagen nu niet bij schoonouders doorbrengen, want dan eet ik altijd standaard te veel.
Zaterdag gaan we er wel heen, maar wil dan wel opletten. Al was ik wel van plan appeltaart te bakken.
Sauna is ook vaak gevalletje iets te veel eten, maar gelukkig hebben ze er ook veel gezonde dingen. Dus ga ik daar gewoon voor.

Dat kleding probleem heb ik ook gehad. Zolang het nog kon deed ik er een riem om heen, of verzette ik een knoop iets. Of een elastiek in de band, maar op een gegeven moment houd dat natuurlijk ook op. Ik heb wel de kledingstukken die echt niet meer konden, meteen weg gedaan. Gewoon om er ervoor te zorgen dat ik niet meer terug viel.

Heb nu dus wel aardig wat kleding wat net wat aan de krappe kant is, maar hopelijk is dat snel verleden tijd.
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Herkenbaar van de kleding. Bij mij gaat nu zo snel das echt niet handig. Heb best nog wat dingen liggen die altijd te klein waren waarvan ik nu dnek o daar pas ik misschien wel weer in die dus al te groot zijn. Toen ik 1,5 jaar geleden ben verhuisd heb iik veel te kleine kleding weeggegooid, daar had ik nu wel een beetje spijt van, maar op dit punt was ook dat alweer te groot voor me geworden.

Ik koop af en toe iets nieuws, vooral broeken, vind altijd wel fijn om er iig 1 te hebben die past. Verder probeer ik me echt enorm in te houden om niet vanalles te gaan kopen.
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Dat kleding probleem is inderdaad herkenbaar!
ik heb afgelopen zomer toen ik naar mijn ouders ging de hele inhoud van mijn kledingkast meegenomen, om het daar samen met mijn moeder uit te zoeken en weg te gooien. Veel kleren had ik al een jaar of 5 en die waren wel met me meegroeid naar groter, maar ze krimpen niet meer daarnaast zaten er dingen tussen die gewoon niet meer uitzagen, dat pastte niet meer bij me.
ik heb nooit dozen gehad met kleren die me niet meer pasten, meestal ging het stuk weg maar vaak met broeken was het zo dat als ze nog goed waren ik ze dan aan Feline gaf omdat zij een kleinere maat dan mij heeft.
En kleren kopen is ook niet leuk als je de mode nu gewoon niet leuk vind.

Ik zit nog maar 600 gram van mijn volgende doelgewicht af :)
Mijn streefgewicht is 100 kg. Liefst nog onder de 100.
Mijn eerste doel gewicht was 120 kg en die heb ik in januari gehaald. -25 kg :)
Mijn volgende doelgewicht was 115 kg en daar zit ik nu nog maar 600 gram vanaf :static: :static:
Houdt wel een slag om de arm natuurlijk maar WHIEEEE er zit weer vooruitgang in.
madeleine

Bericht door madeleine »

Ik ben erachter... het is hormonaal... dus misschien moet die wel bij vrouwelijke ongemakken, maar goed.
Ik kom dus standaard twee kilo aan in de twee weken voordat ik ongesteld word. Dan word ik ongesteld en daarna val ik weer twee kilo af.
Hoe komt dat? De eerste twee weken heb ik weer energie en iets wat op discipline lijkt en ga ik weer sporten, tellen en schrijven. Dan komt de klad erin. Totdat ik mijn eerste reep chocola op heb en daarna bedenk dat ik eigenlijk aan de lijn was :nopompom:
Twee kilo afvallen in twee weken is dus niet het probleem. Twee kilo afvallen in vier werken wel.
Ik ga er maar naar streven dat ik eens probeer drie weken discipline aan te houden. Dat is misschien al een hele prestatie..
Verwachtingen bijstellen... niet mijn sterkste kant.
En nee .. ik heb geen kleding die te groot is. Die heb ik net allemaal weggegooid. Ik heb wel veel kleding die te klein is...
*mopper*.
En te gelijkertijd ben ik onwijs heb ik best veel bewondering voor alle mensen hierboven die geen kleding meer aan kunnen. Ik weet hoe moeilijk het is om zo ver te komen. Goed van jullie...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik wou dat ik iets merkte. De weegschaal geeft aan dat het langzaam naar beneden gaat, maar qua kleding... Nope. Mijn gezicht voelt iets minder pufferig, maar of dat alleen gevoel is of ook zichtbaar, geen idee. Vrijdag sta ik weer op de weegschaal.

Ik merk dat mijn spijsvertering weer geactiveerd is. Ik krijg nu gewoon honger rond de drie hoofd etenstijden. Das nieuw! En ik lijk ook weer een beetje een 'ik wil iets drinken!'-prikkel te ontwikkelen. Ik was echt wat vervreemd met mijn lichaam.

Ik vind het wel pittig hoor. Zaterdag bezoek, ik eet klein zakje chips, de rest drie. Paaseitjes negeer ik keihard. En de kaas lonkt overal!!! Maar het gaat goed, en nu al een maand geen friet. Hoera!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

M'n moeder wou vandaag bij de kruidvat 1 kilo paaseitjes meenemen 'want ze zijn gratis' (iets met spaarpunten). Heb gevraagd of ze ze ook gratis van d'r heupen weg komen halen als ze ze allemaal heeft opgegeten.... (ze is ook aan het proberen af te vallen) Al die paas chocolade is zooooo verleidelijk!

Goed bezig Crownless!
**Self Rescuing Princess**
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Zendt wat kracht naar madeleine, jij kunt het ook.

Super goed bezig Crownless!!

jezus een kilo paaseitjes dat zijn d'r volgens mij ook een boel.. succes met ze eraf sporten idd.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Eigenlijk moet je die twee kilo dan niet eens meewegen Madeleine, als je nou 1 keer in de maand gaat wegen (of iig de lichtste week van je cyclus als meet punt houdt) en dan als je die twee kilo hormonen ziet, ze niet ziet als aankomen?
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Ja, paaschocola! :faint: Middelste wilde ze ook kopen, want dat was voor school nodig of zoiets. Ze moest er 24 hebben, dus ze kocht voor de zekerheid maar 2 zakken... Veel teveel natuurlijk en ik moet er maar zien af te blijven! :shock:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik ben aan de chocolade begonnen die we nog sinds sinterklaas hadden liggen. Ik koop maar geen paaschocolade!!!
Plaats reactie