Vrolijk!
- Peter^
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Wat fijn voor je iezje! En dat die chef zich eerder als gelijkwaardige collega gedraagt, heb ik ook positieve ervaringen mee. Go for it!
Geniet van de positieve momenten.
Dank je Laura
Goed idee gecombineerd met die kink vriendelijke rijlessen van de vorige pagina gaat het wel goedkomen met mij denk ik zo

Goed idee gecombineerd met die kink vriendelijke rijlessen van de vorige pagina gaat het wel goedkomen met mij denk ik zo

- Sabrina
Goed idee! Ik wil ook aan m'n rijbewijs gaan beginnen (als ik een medische keuring heb gehad en we het geld hebben), dus dan kan ik daar ook spammenLaura schreef:En Illustra, van harte! Als ik aan m'n rijbewijs begin (over een jaar ofzo, als ik het geld bij elkaar gespaard heb) gaan we hier gewoon een rij-topic openen voor vragen enzo

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik ben vrolijk omdat ik gewoon vrolijk ben en het in mijn leven weer een stuk beter gaat.
en ook om dat de zon er vandaag weer is

en ook om dat de zon er vandaag weer is

- Peter^
- Contacteer:
De afgelopen dagen veel gesressed, maar na een telefoontje met mijn dinnetje en de discussiegroep bij laced-up weer lekker ontspannen.
Geniet van de positieve momenten.
@Frank en Peter: Fijn dat jullie je beter voelen 
Voorlopig zit ik nog een half jaartje ofzo hier in Noord-Holland en in de nabije toekomst zal ik zo'n 3 keer per week ongeveer in Almere zijn. Daarna is de planning om richting het zuiden te vertrekken. Een leuk huisje vinden in een dorpje op de grens van Zuid-Holland/Noord-Brabant.

Voorlopig zit ik nog een half jaartje ofzo hier in Noord-Holland en in de nabije toekomst zal ik zo'n 3 keer per week ongeveer in Almere zijn. Daarna is de planning om richting het zuiden te vertrekken. Een leuk huisje vinden in een dorpje op de grens van Zuid-Holland/Noord-Brabant.
- tijgie{K}
Dan ben je ineens heel dichtbij! 

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- tessie
- Contacteer:
Ga je ook rijles geven in Almere? 

-
Ik zit op de boot naar Vlieland!
- pluis
Gisteren zooooooooo lekker gegeten..
Voor t eerst oester op.. en konijnenlong en konijnennier.. Raar spul, maar zo goed klaargemaakt.. *rawr*
We kregen ook steak tartare, kwartelei-dooier, cornichonmayonaise, garnaal (1 keer gemarineerd en subtiel gegrild, de andere keer als tartaartje) zeewolf, in gin gedrenkte meloen, aardappelmoes, witte chocoladebol gevuld met yoghurt, aardbeien en muesli met goud erop (in een zeetje van iets-met-met-vloeibare stikstof). Oh en wijn.goeie!.. OMG.. *valt flauw*
En de kelner leek op Bruce Willlis (in smoking) CHIJL!
En dan te bedenken dat ik twee dagen ervoor al aan de kalfsoester zat, en aan een taartje met shii-take. Ook met wijn
Life's good
Voor t eerst oester op.. en konijnenlong en konijnennier.. Raar spul, maar zo goed klaargemaakt.. *rawr*
We kregen ook steak tartare, kwartelei-dooier, cornichonmayonaise, garnaal (1 keer gemarineerd en subtiel gegrild, de andere keer als tartaartje) zeewolf, in gin gedrenkte meloen, aardappelmoes, witte chocoladebol gevuld met yoghurt, aardbeien en muesli met goud erop (in een zeetje van iets-met-met-vloeibare stikstof). Oh en wijn.goeie!.. OMG.. *valt flauw*
En dan te bedenken dat ik twee dagen ervoor al aan de kalfsoester zat, en aan een taartje met shii-take. Ook met wijn

Life's good

De rest las ik niet eens... Ogen bleven als vanzelf hierop hangen...pluis schreef:En de kelner leek op Bruce Willlis (in smoking) CHIJL!
*kwijlt*
Hihihihi.
Kijk maar uit ik kom steeds dichterbijtijgie{K} schreef:Dan ben je ineens heel dichtbij!

- Daantje
- Contacteer:
Waar heb je gegeten? Ik ken.namelijk een maître die een aardig eind in de buurt van die beschrijving komt. Apart typ: staat in de top 5 van beste sommeliers van Nederland, werkt in een sterrentent en zijn vrijtijd doet 'ie aan freefighting.pluis schreef:Gisteren zooooooooo lekker gegeten..
Life's good
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl