Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Wat fijn voor je iezje! En dat die chef zich eerder als gelijkwaardige collega gedraagt, heb ik ook positieve ervaringen mee. Go for it!
Geniet van de positieve momenten.
Illustra

Bericht door Illustra »

Dank je Laura :)

Goed idee gecombineerd met die kink vriendelijke rijlessen van de vorige pagina gaat het wel goedkomen met mij denk ik zo ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Laura schreef:En Illustra, van harte! Als ik aan m'n rijbewijs begin (over een jaar ofzo, als ik het geld bij elkaar gespaard heb) gaan we hier gewoon een rij-topic openen voor vragen enzo :lol:
Goed idee! Ik wil ook aan m'n rijbewijs gaan beginnen (als ik een medische keuring heb gehad en we het geld hebben), dus dan kan ik daar ook spammen :). En gefeliciteerd Illustra! Als je hier in de buurt zou komen, was ik spontaan bij je gaan lessen! *wil ook een kinkvriendelijke rij-instructeur*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Frank

Bericht door Frank »

Ik ben vrolijk omdat ik gewoon vrolijk ben en het in mijn leven weer een stuk beter gaat.
en ook om dat de zon er vandaag weer is :static: :static: :static:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

De afgelopen dagen veel gesressed, maar na een telefoontje met mijn dinnetje en de discussiegroep bij laced-up weer lekker ontspannen.
Geniet van de positieve momenten.
Illustra

Bericht door Illustra »

@Frank en Peter: Fijn dat jullie je beter voelen :)

Voorlopig zit ik nog een half jaartje ofzo hier in Noord-Holland en in de nabije toekomst zal ik zo'n 3 keer per week ongeveer in Almere zijn. Daarna is de planning om richting het zuiden te vertrekken. Een leuk huisje vinden in een dorpje op de grens van Zuid-Holland/Noord-Brabant.
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Dan ben je ineens heel dichtbij! :static:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ga je ook rijles geven in Almere? :hypocrite:
Illustra

Bericht door Illustra »

Als daar behoefte aan is wel :)
chell

Bericht door chell »

Ik zit op de boot naar Vlieland!
pluis

Bericht door pluis »

Gisteren zooooooooo lekker gegeten..

Voor t eerst oester op.. en konijnenlong en konijnennier.. Raar spul, maar zo goed klaargemaakt.. *rawr*

We kregen ook steak tartare, kwartelei-dooier, cornichonmayonaise, garnaal (1 keer gemarineerd en subtiel gegrild, de andere keer als tartaartje) zeewolf, in gin gedrenkte meloen, aardappelmoes, witte chocoladebol gevuld met yoghurt, aardbeien en muesli met goud erop (in een zeetje van iets-met-met-vloeibare stikstof). Oh en wijn.goeie!.. OMG.. *valt flauw*

En de kelner leek op Bruce Willlis (in smoking) CHIJL!

En dan te bedenken dat ik twee dagen ervoor al aan de kalfsoester zat, en aan een taartje met shii-take. Ook met wijn :)

Life's good :)
faery

Bericht door faery »

Dat klinkt goed pluis! En als een luxe restaurant ook ;)
Boefje

Bericht door Boefje »

pluis schreef:En de kelner leek op Bruce Willlis (in smoking) CHIJL!
De rest las ik niet eens... Ogen bleven als vanzelf hierop hangen...
*kwijlt*
Hihihihi.
Illustra

Bericht door Illustra »

tijgie{K} schreef:Dan ben je ineens heel dichtbij! :static:
Kijk maar uit ik kom steeds dichterbij :P
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

pluis schreef:Gisteren zooooooooo lekker gegeten..

Voor t eerst oester op.. en konijnenlong en konijnennier.. Raar spul, maar zo goed klaargemaakt.. *rawr*

We kregen ook steak tartare, kwartelei-dooier, cornichonmayonaise, garnaal (1 keer gemarineerd en subtiel gegrild, de andere keer als tartaartje) zeewolf, in gin gedrenkte meloen, aardappelmoes, witte chocoladebol gevuld met yoghurt, aardbeien en muesli met goud erop (in een zeetje van iets-met-met-vloeibare stikstof). Oh en wijn.goeie!.. OMG.. *valt flauw*

En de kelner leek op Bruce Willlis (in smoking) CHIJL!

En dan te bedenken dat ik twee dagen ervoor al aan de kalfsoester zat, en aan een taartje met shii-take. Ook met wijn :)

Life's good :)
Waar heb je gegeten? Ik ken.namelijk een maître die een aardig eind in de buurt van die beschrijving komt. Apart typ: staat in de top 5 van beste sommeliers van Nederland, werkt in een sterrentent en zijn vrijtijd doet 'ie aan freefighting.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie